Karolek

Kobieta, 0 lat, śląsk

Ostatnie posty użytkownika
Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

wpadłam dzisiaj na chwilę na forum...a tu taka smutna wiadomość
nie mogę opanować łez :-((

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

joannab

Pamietacie, ze pisalam wam ze po ciazy wyszla u mnie tarczyca? no i byloby ok, tabletki i spoko, ale zapisalam sie w koncu do endykrynologa a ta dala mi skierowanie na badania i wyszlo mi hashimoto- krotko mowiac moje antyciala powoli mnie likwiduja hahha zaczynaja od tarczycy. Niestety taki prezent po ciazy. Wizyte mam w kwietniu,ale juz wiem ze aby starac sie o dziecko musze miec unormowane tsh i wtedy probowac, bo ogolnie ciezko jest zajsc, a kontrola lekow po zajsciu bardzo wazna zeby utrzymac ciaze (bo ta choroba traktuje moje dziecko jako cialo obce) no i zeby dziecko dostawalo odpowiednia ilosc hormonu zeby nie urodzilo sie z jakims mongolizmem... ech wystraszylam sie, ale poczytalam, popytalam i kobitki rodza zdrowe dzieci :) ale po niedzieli ide zrobic tsh dla Oli a przy okazji cala morfologie i zrobie tez grupe krwi za jednym zamachem :)
jedyny plus tej choroby to taki ze jestem w tej mniejszosci co sa chude , bo wiekszosc to tyja z niczego.

witaj w klubie , u mnie stwierdzono Hashimoto jak byłam w ciąży...ja też w grupie szczupłych :-)

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Ze szczerego serca w ten piękny czas,
gdy gwiazdka świeci dla wszystkich nas,
życzę miłości
bez trosk i złości,
pokoju na świecie
i wszystkiego czego tylko zapragniecie,
niech Wam się spełni, radości doda i niech będzie biało,
żeby się szczęście zawsze do nas uśmiechało!

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

halo
Ja z mężem jestem od soboty w Benidorm ( Hiszpania) a Karolka u dziadków :-)
człowiek wysypia się :-), szkoda że w piątek wracamy , ale z drugiej strony tęsknię za córcią
jak jest ze mną to mam chwilami jej dosyć ale jak jej nie ma to tęsknię

Dziewczyny czy jeszcze ktoś odciąga mleko czy tylko ja jestem takim dziwolągiem ?

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam
ja siedzę z Karolką w domciu bo mała załapała anginę, w piątek na kontrolę, oby było dobrze bo za tydzień chcemy z mężem jechać gdzieś na urlop a Karolkę" sprzedamy" moim rodzicom więc MUSI być zdrowa

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam
Ja w domu z młodą. W nocy zagorączkowała, rano poszłyśmy do lekarza i siedzimy do piątku. Teraz leje się katar, pewnie w nocy będzie masakra :-( a miałam iść na urlop od środy a Karolkę chciałam sprzedać babci i du...

Co do naszej nauki sikania na nocnik to też du.... z mojgo lenistwa i sklerozy:zmartwiony:

rany nie wierzę!!!!!!!!!!!!!!! widzę słońce

Zanna trzymajcie się

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

witam

co do sikania do nocnika to był taki moment że wołała sisi i nawet udało się jej nasikać do nocnika ale potem du.... po przeczytaniu ile to już lipcowych dzieciaczków sika do nocnika postanowiłam od jutra rozpocząć walke o mocz w nocniku ! !! trzymajcie kciuki

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

witam
jak ten czas leci, dopier co rodziłyśmy a nasze lipcowe dzieciaczki mają już dwa latka :-)

Ja z Karolinką byłam wczoraj u ortopedy ( jak ostatnio byłam u pediatry to lekarka stwierdziła że Karolka" układa" prawą stópkę do środka), więc ortopeda stwierdził że wszystko jest ok, jak to powiedział " w tym wieku rozwój mózgu i nóżki ( mięśni, kości) nie idzie w parze" i tak może być, często to widać wieczorem gdy dziecko jest zmęczone.

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam
troszkę mnie nie było ale Karolka chora była i jakoś ogólnie czas przeleciał...

drucilla gratulacje !

Katbe byłam w Wawie ale pojechaliśmy wieczorem w piątek a w niedzielę już wracaliśmy, szkoda...fajnie było by się spotkać..ale w niedzielę na dworcu centralnym PKP widziałam podobną do Ciebie dziewczynę , kurka naprawdę zastanawiałam się czy to nie Ty :-)

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

witam

My od soboty mieszkamy w naszym domku, jeszcze nie wszystko powyciągane z kartonów ale najważniejsze że barierki są zamontowane...

Iwa nie zapominaj o Lipcówkach :-)

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

witam,
w czwartek pojechałam na konferencję z noclegiem,pobalowałam ,poszłam spać o 2giej w nocy o 5:30 wstałam odciągnąć cyca i było po spaniu bo inni uczestnicy konferencji biegali po korytarzu i dobrze bawili się :-(

dziś pierwszą noc śpimy na nowym domku, Karolka ma już pokój przygotowany, jutro wróci po 4 dniowym pobycie u babci i będzie spała w swoim pokoju, ciekawe jak będzie

Katbe może zobaczymy się , prawdopodobnie będę 18 czerwca w Wawie :-)

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Z okazji zbliżających się Świąt życzę Wam zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja.

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

katbe my też tęskniłyśmy za Tobą :-)

Wczoraj Karolka dała nam popalić w nocy , mam nadzieję że dzisiaj będzie lepiej.
Jutro biorę urlop i musimy załatwić sprawy urzędowe w związku ze zmianą zamieszkania która nastąpi za ok 3 tyg. ( mam nadzieję że tak będzie

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Lidiaro współczuję

Ja mam wolne od młodej, moi rodzice zabrali Karolkę do niedzieli i mam nadzieję że wyśpię się w weekend
Karolka też bardzo lubi rzodkiewkę...w sumie to ona wszystko lubi co bym jej nie dała to wcina aż się uszy trzęsą

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam
wczoraj pochwaliłam moją smarkulę że pięknie śpi w nocy a dziś wstała o 4:25 i tyle było spania, dobrze że piątek i spokój był w pracy

Agak bidulko, oby pierwszy i ostatni raz

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam
u nas wszystko ok, Karolka zdrowa
zrobiła się z niej "przylepa" istnieje tylko dla niej mama, wystarczyło posiedzieć z nią prawie 2 tyg w domu i nie może odkleić się od mojej nogi, mam nadzieję że jej szybko przejdzie
co do kładzenia się na podłogę to Karolka też tak robi, mamusia też tak robiła, a teraz nie robi więc myślę że kiedyś jej przejdzie :-)

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam

Karolka ma się coraz lepiej, tylko oczy ciągle zaropiałe, dostała krople, mam nadzieję że pomoga, z moim głosem coraz gorzej skrzecze juz tak że prawie nie mozna zrozumieć co mówię
jutro idę do fryzjera farbować włosy, już się cieszę bo siwych mam bardzo dużo, kiedy Karolki nie było to ich nie widziałam a od porodu widze tylko siwe :-(

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam
my po kontroli u pediatry, siedzimy w domu do środy, Karolka na antybiotyku do niedzieli. Lekarce nie podoba się mój kaszel, dobrze że nie słyszy jak skrzeczę po całym dniu gadania.
Dzisiaj prawie dostałam zawału, Karolka pobiegła do kuchni i usłyszałam jak przestawia krzesło jak doszłam do kuchni stała już na krześle i sięgała do parapety:Męki:

Tasik , Gmonia zdrówka

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Just ja nie martwię się tylko dziwię bo po porodzie miałam robione usg i macica była normalna

Dzisiaj byłam u ortodonty, w maju ściąga mi górny łuk ::): co dolnego to nie wie, powiedziała że do końca roku na 100 % , kurka wtedy to będzie 3 lata noszenia aparatu

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

hej
no i u ginekologa dowiedziałam się że mam tyłozgięcie macicy, jestem zdziwiona, wcześniej macica była " normalna" :ocochodzi:
samopoczucie mam do du... a jeszcze jutro mam jechać do ortodonty, mam nadzieje że dowiem się kiedy ściągnie mi aparat... chociaż górny łuk

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam
wczoraj miałam 38st i tylko czekałam aż Karolka pójdzie spać a ta jak na złość zasnęła ok 21.
Dzisiaj czuję się troszkę lepiej i wybieram się do ginekologa bo wczoraj myślałam że jajniki mi wyskoczą, jeszcze nigdy tak mnie nie bolały, w sumie wypadałoby odwiedzić ginekologa bo ostatnio byłam po porodzie

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam

ja od piątku do środy siedzę z Karolką w domu bo ropę ma na migdałkach, katar i temperaturę podwyższoną. Dostała Ospamox ale dawałam jej tylko jeden dzień bo wczoraj wieczorem dostała wysypki - pokrzywki i odstawiłam, musimy dzisiaj zadzwonić do lekarki i zapytać się co robimy.

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam
dziś byłam z Karolką u pediatry bo wczoraj zrobiła kupę z dużą ilością krwi i do tego tak małych kuleczek kupy jeszcze nie widziałam, w efekcie robimy badanie na pasożyty. Mam nadzieję że to tylko strzeliło naczynko
A i Karolka waży niecałe 12 kg

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam
ja wczoraj wieczorem wybrałam się na imprezę z pracy, posiedziałam 3 godziny i zebrałam się do domu,poszłam spać ok 24, Karolka obudziła się o 2:00 i nie spałam do 3:00, potem wstałam o 5:50 odciągnąć cyca i jak położyłam się spać o 6:20 to terrorystka wtała i tyle było spania.... kiedy człowiek wyśpi się:Histeria:

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

agak168
hello

byliśmy dziś po 17-tej z mężem w obi (jesteśmy na kupnie drzwi zewnętrznych)

dziecko około 6lat zrzuciło na siebie drzwi właśnie takie wielkie wejściowe masakra miał całą rękę przygniecioną nie mógł nią poruszać i to wszystko działo się koło nas masakra
i jak to się skończyło?

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

witam

dziś Karolka zaskoczyła mnie, popołudniu mówi do mnie sisi sisi, pytam się chcesz sisi? tak odpowiada, ja szybko lecę po nocnik, sadzam ją i wysikała się do nocnika... :-) ogólnie muszę powiedzieć że jestem bardzo zaskoczona bo w sumie z 4 razy w ciągu kilku miesięcy sadzałam ją na nocnik i tyle było nauki sikania do nocnika

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam

Karolka też od jakiegoś czasu ma fazę buntu, ale u niej najczęściej to tak wygląda że piszczy i ignoruje mnie, ja do niej mówię a ona olewa mnie... to wtedy ja też ją olewam
Co do jedzenie to od 2 miesięcy je sama, pół biedy z drugim daniem ale jedzenie zupy to masakra :Szok:

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Witam

zanna współczuję kolek, Karolka też je miała i to od 11 dnia życia...masakra

dziewczyny Karolkce wyskoczyła jakaś plama koło nosa i nie chce zejść,czasami jest to bardzo czerwona a czasami tak blada że prawie jej nie widać, może to liszaj?? może poradzicie czym to smarować

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

witam
no i po weekendzie :-(
jutro do pracy a Karolka do żłobka
Tasik ja też chcę wiosny...

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

Scarlettj ja odciągałam od początku mleko + karmi + herbatki na laktacyj ( wszystko robię do dziś , bo Karolka nadal na moim mleczku... a i regularne posiłki, do dziś widzę że jak jem bardzo mało to zaraz mam mniej mleka ( ale może tylko ja tak mam)
właśnie spadam odciągnąć mleczko :-)

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

hej
lekarka stwierdziła że to tylko katar, oskrzela i płuca czyste, teraz młoda śpi ale już marudzi i jest gorąca... Nurofen w syropie przygotowany

Zanna trzymam kciuki!!!!!!

Karolek

Re: 2009 l i p i e c :]]]]]]

no i zamiast iść do poracy idziemy do lekarza, w nocy gorączkowałą, dałam jej czopek i jakoś przetrwaliśmy noc
Kaszel ma okropny... oby nic nie było na oskrzelach