Skocz do zawartości
Forum

Karisa8900

Użytkownik
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Rzeszów

Osiągnięcia Karisa8900

0

Reputacja

  1. Jestem jestem melduje sie Karolina Krzan taka brunetka ze zdjecia dodajcie mnie prosze.
  2. Amancia a podeslalabys mi link z ali z ta niania?
  3. Dziewczyny inwestujecie a może juz macie nianie elektroniczne? Jestem w temacie zielona. Mam piętrowy dom, mysle o lecie zeby slyszec malego jak bedziemy na zewnatrz.
  4. Ja mam odczucie jakby mój Franiu tez byl poprzecznie bo kopie wszędzie choc mi lekarz nic nie powiedział. Dzis mialam telefon z prZychodni od poloznej ze lekarz sobie myśli o tej mojej cyscie zebym przyszla w nast tyg do lekarza na posiew. Za dwa tyg ma byc wynik. Juz mam stres.
  5. W Rzeszowie dziś -10C. Bardzo zimno.. a mnie tak boli gardło, nos zatkany wiec witaj Monia w grupie chorowitkow. Dziś mam pierwsza wizyte z położna u niej w gabinecie. Jestem ciekawa jak to będzie wyglądać bo w pierwszej ciąży była od razu po porodzie. Franiu szaleje kopie caly czas on chyba nie bedzie spał szczególnie wieczorem buuu
  6. Moj pierwszy synek byl duzy i wszyscy mówili łącznie z lekarzem ze urodze szybciej. A dopiero wzielo mnie równy tydzień od terminu z om.
  7. Ja dziś juz po wizycie. Mały wazy 1257g, termin z usg.przesunal sie na marzec. Ponaciskal mi lekarz cyste i trochę dzis bolalo. A tak to dobrze wszystko. Bylo widać siusiaka wiec juz chlopak napewno. O tym usg prenatalnym nic mi nie mówił wiec nie ide. Trochę mi wyniki morfologi sie polepszyly. Bylam dzis na malych zakupkach na poprawę humoru.
  8. Ja tez mam dziewczyny 10+ i to w tym miesiącu byl największy przyrost. Dzis zaczynam 29tc i ide na wizyte. Ciekawa jestem ile wazy s tego mój Franiu