jagassss

Kobieta, 34 lata, Krak

O SOBIE:

A co by było, gdyby Bóg z żebra Adama zrobił drugiego Adama?
Stanisław Jerzy Lec

Ostatnie posty użytkownika
jagassss

Re: Proba schudniecia nieudolna

Jeśli chodzi o schudnięcie to można zbadać hormony tarczycy, tutaj one często uniemożliwiają schudnięcie, ale jeśli nie masz wskazań od lekarza, że coś może być nie w porządku z tarczycą to może nie być to. Generalnie to problemy ze schudnięciem w dużej mierze są spowodowane złymi nawykami i brakiem ruchu. Wprowadzanie zmian w żywieniu będzie stopniowo zwiększać metabolizm i powoli powinnaś zauważyć gubienie wagi. Doskonale byłoby włączyć nawet minimalny ruch, jakiś spacer, nawet odprowadzanie dzieci do szkoły lub coś w tym stylu. Drugą kwestią jest stabilizowania poziomu glukozy we krwi i gaszenie zapalenia w organizmie. Tutaj przyda się suplementacja wit D2+M7K2 i może włączenie octu jabłkowego w celu przyśpieszenia metabolizmu i obniżenia poziomu glukozy we krwi.

jagassss

Re: Proba schudniecia nieudolna

Dobrym sposobem na podkręcenie metabolizmu jest właśnie ruch, ale jeśli nie wchodzi w rachubę to może coś z dietą. Na samym początku spisałabym wszystko co jem i przyjrzała się czy rzeczywiście jest dobrze skomponowane. Później skupiłabym się na doborze składników makro, białko, tłuszcz i węgle. I tutaj dałabym trochę więcej białka i zmniejszyła udział węgli, aż stopniowo, z dnia na dzień zaczęłabym dostosowywać kalorie do wyznaczonego celu. Z takich najszybszych do wprowadzenia rzeczy polecam dodawanie chili, imbir(np jako spory dodatek do herbaty lub sam zalany wrzątkiem), dużą ilość błonnika(np. picie młodego jęczmienia), cynamon(świetnie podkręca metabolizm), kawę, zieloną herbatę. Picie dużej ilości wody i włączenie większej ilości zdrowych tłuszczy, tran, oliwa i olej lniany. To w sumie takie rady na szybko. No i nie słodzimy niczego, rezygnujemy ze słodyczy zupełnie. Pozdrawiam.

jagassss

Re: Zdrowe koktajle

W zimowe dni polecam koktajle z imbirem i chili. Świetnie rozgrzewają, choć może nie dla dzieci. Poza tym standardowo jabłka, banany i coś zielonego, ja lubię szpinak. Jako zdrowe dodatki siemię lniane, nasiona chia itp.