Skocz do zawartości
Forum

Aniak112

Użytkownik
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Pszczyna

Osiągnięcia Aniak112

0

Reputacja

  1. Hej dziewczyny, u mnie przeziernosc byla 1,3 i tez sie dodalam. W poprzedniej grupie zrobilysmy sobie tabelke gdzie byl nick, imie, planowana data porodu, data urodzenia dziecka i imię. Oczywiście uzupelanialismy ja na bieżąco. Ale dodać tabelę mogl chyba tylko admin? Nie wiem jak to jest - nie znam się...
  2. Hej, ja byłam dzisiaj na prenatalnych i wszystko ok. dzidziuś ma ponad 7cm i chyba będzie drugi synek:) krew do badan pobrana tylko czekać na wyniki:) Ol66 dokładnie jak piszesz, ja tak miałam robiona krzywa cukrowa:)
  3. Hej, ja też mam wizyty co miesiąc, a pewnie będą częściej bo moja gin lubi byc spokojna i woli częściej sprawdzić czy wszystko ok, w pierwszej ciąży mialam wizyty co 2-3 tygodnie. Biorę duphaston 2x1 i narazie nie wiem jak długo, to z powodu pierwszego poronienia. W pierwszej ciąży bralam luteine i pamiętam ze dosyć długo, a mdłości przeszły wtefy ok 12 tygodnia, a teraz nadal mam mdłości i czekam az sie skończą...
  4. Dziewczyny, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Zdrowych dzieci :) ja siedzę w poczekalni i czekam na wizytę do lekarza, a prenatalne dopiero mam 14.01... takze jeszcze dwa tygodnie czekania, w pierwszej ciąży to właśnie na pierwszych prenatalnych dowiedzialam sie że będę mieć synka, mam nadzieję że i tym razem sie czegos dowiem, obojetna jest mi płeć dziecka ale chciałabym wiedzieć :)