Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Dziubala

Lipcówki 2007 - zapraszam serdecznie :)

Rekomendowane odpowiedzi

Miłego popołudnia kobietki :Oczko: Lecem do mojej kozuchy hihihihi :Oczko:
Ogladałyście wczoraj Magazyn Ekspresu Reporterów?? Był tam reportaż o czterolatku który zmarł przy usuwaniu mleczków...poryczałam sie jak bóbr....


http://www.suwaczki.com/tickers/km5spx9iwhx6io0e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alutka7912
Miłego popołudnia kobietki :Oczko: Lecem do mojej kozuchy hihihihi :Oczko:
Ogladałyście wczoraj Magazyn Ekspresu Reporterów?? Był tam reportaż o czterolatku który zmarł przy usuwaniu mleczków...poryczałam sie jak bóbr....

o matko!!! jak to?
napisz cos wiecej.
czemu mu usuwali te mleczaki wogole? i zmarl od czego? w narkozie bylo czy co?

Ogladnelam w necie, masakra, kurcze jak bede operowac tarczyce, 1sze co zapytam , to czy maja dantrolen.
Biedni rodzice, bylo dziecko i nie ma dziecka.....

A ja Wam cos napisze na pw.


http://www.suwaczek.pl/cache/a58d0abe3d.png
http://www.suwaczek.pl/cache/7f7b513cb8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..u gastrlog troche sie nasluchalam....

Mleka z Nutra jej od razu nie zmieni bo moglo by to wywolac jeszcze wiekszy refluks zoladka niz miala jak byla malutka coz....poczekamy....
Ale wiecej wiecej wiecej mieska, serek....zółty....ryz.....wyeleiminowac 3 posiłek mleczny zostawic dwa rano i wieczorem tylko...


http://www.suwaczek.pl/cache/66190808a7.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłam to... ścięłam włosy :D siakieś dobre 20cm :D odwazyłam się głównie dlatego, że już ich czesać nie mogłam... zniszczone końcówki i nie było tak źle :) mam teraz włosy troszke dłuższe niż do ramion i pocieniowane i wybaleyagowane :D fajniasto :D jak tylko Adam upora sie z tym programem do fotek to wrzucem zdjęcia :lol:


http://img244.imageshack.us/img244/8602/glitteryourway5972a42dwu3.gif

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/16801.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam::):

Franus nie goraczkowal wczoraj, w nocy lepiej spal, mam nadzieje, ze wychodzi z tego przeziebienia::):

Tylko od 4 rano zyczyl sobie spac u mnie na rekach, jak go odkladalam to zaczynal sie lament, wiec troche pokrzywiona i obolala jestem:Oczko:


http://www.suwaczek.pl/cache/f06af92aaa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lema
Witam::):

Franus nie goraczkowal wczoraj, w nocy lepiej spal, mam nadzieje, ze wychodzi z tego przeziebienia::):

Tylko od 4 rano zyczyl sobie spac u mnie na rekach, jak go odkladalam to zaczynal sie lament, wiec troche pokrzywiona i obolala jestem:Oczko:

super !! ciesze sie, że Franio dochodzi do siebie :yes:


http://img244.imageshack.us/img244/8602/glitteryourway5972a42dwu3.gif

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/16801.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziubala
Kajoszka - no miałaś rację, faktycznie wysłałaś mi zaproszenie. Nie wiem jak to się stało, że zaproszenie nie zostało przyjęte :Nieśmiały:. Musiałam chyba niedokładnie kliknąć bo ja zawsze zaproszenia przyjmuję (od tych co znam). Szkoda, że nie dałaś znać wcześniej. Twoje doświadczenie pokazało, że muszę teraz dokładnie przejrzeć zaproszenia. Ja naszej klasie rzadko bywam, zaproszeń nie wysyłam (nie licząc mojego K), ale muszę przysiąść kiedyś i sprawdzić te zaproszenia.

Alutka – fajnie, że tak gładko poszło w Starostwie ::):
Niezła kwota za zakupy :Oczko:

Kwiaciarka - ale się rozpisałaś :Oczko:

Babeczqa – zdrówka dla Oliwki!

Lema – zdrówka dla Franusia!

Asia - a coś może być nie tak z tą działką?

w porząsiu Dziubalku, sie nic nie stało ;) ja myślałam, ze nie wchodzisz na klase i czekałam az wejdziesz... :Oczko:


http://img244.imageshack.us/img244/8602/glitteryourway5972a42dwu3.gif

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/16801.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alutka7912
Lema
Alutka7912
Wczoraj oddzwonił kolny majster z cena budowy naszego domu....tak więc za budowę z dachem liczy 68 tysiaków:Zakręcony: hihihihi Nieźle, nieźle.......do tego jeszcze koszt materiałów, sprzetu....Masakra normalnie....Jeszcze czterech poda w tygodniu swoje ceny...zobaczymy :Oczko:

O matko... My mamy bardzo taniego majstra (15 tys.) ale jak sie w ubieglym roku orientowalismy w cenach to tak mniej wiecej za dom 25 tys. sobie zyczyli, bez dachu. A za dach-my z blachy bedziemy placic 7,5 tys, z dachowki chcial 14.

Lema, zalezy jaki dom, jaka powierzchnia...jeden bierze 15 tysięcy inny 25...a u nas zobaczymy jeszcze...Mam nadzieje że trafi sie majster który zaproponuje o wile niższą cenę :Oczko:

Nasz dom nie jest taki maly, 180 m z garazem, tyle tylko, ze nie jest zbyt skomplikowany, no taki przecietny.

To jest wizualizacja projektu naszej czesci blizniaka, znalazlam dzis na skrzynce::): Jest tylko drobna zmiana- wyjscie na tars poszerzylismy o jedne drzwi, zamiast 2x90 bedzie 3x90:


http://www.suwaczek.pl/cache/f06af92aaa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kajocha
zrobiłam to... ścięłam włosy :D siakieś dobre 20cm :D odwazyłam się głównie dlatego, że już ich czesać nie mogłam... zniszczone końcówki i nie było tak źle :) mam teraz włosy troszke dłuższe niż do ramion i pocieniowane i wybaleyagowane :D fajniasto :D jak tylko Adam upora sie z tym programem do fotek to wrzucem zdjęcia :lol:

Czekam na fotki z niecierpliwoscia::):


http://www.suwaczek.pl/cache/f06af92aaa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alutko- czy macie zamiar budowac systemem gospodarczym, o wycenie takiej robocizny mowisz? Bo ciagle nie moge uwierzyc w to ile sobie zazyczyli ci majstrowie...


http://www.suwaczek.pl/cache/f06af92aaa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lema
Alutka7912
Lema

O matko... My mamy bardzo taniego majstra (15 tys.) ale jak sie w ubieglym roku orientowalismy w cenach to tak mniej wiecej za dom 25 tys. sobie zyczyli, bez dachu. A za dach-my z blachy bedziemy placic 7,5 tys, z dachowki chcial 14.

Lema, zalezy jaki dom, jaka powierzchnia...jeden bierze 15 tysięcy inny 25...a u nas zobaczymy jeszcze...Mam nadzieje że trafi sie majster który zaproponuje o wile niższą cenę :Oczko:

Nasz dom nie jest taki maly, 180 m z garazem, tyle tylko, ze nie jest zbyt skomplikowany, no taki przecietny.

To jest wizualizacja projektu naszej czesci blizniaka, znalazlam dzis na skrzynce::): Jest tylko drobna zmiana- wyjscie na tars poszerzylismy o jedne drzwi, zamiast 2x90 bedzie 3x90:

piękny !!!


http://img244.imageshack.us/img244/8602/glitteryourway5972a42dwu3.gif

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/16801.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lema
kajocha
zrobiłam to... ścięłam włosy :D siakieś dobre 20cm :D odwazyłam się głównie dlatego, że już ich czesać nie mogłam... zniszczone końcówki i nie było tak źle :) mam teraz włosy troszke dłuższe niż do ramion i pocieniowane i wybaleyagowane :D fajniasto :D jak tylko Adam upora sie z tym programem do fotek to wrzucem zdjęcia :lol:

Czekam na fotki z niecierpliwoscia::):

Alutka7912
Kajoszka - jestem ciekawa nowej fryzurki więc czem predzej wrzucaj fotki :Oczko:

wrzucem, obiecujem !!


http://img244.imageshack.us/img244/8602/glitteryourway5972a42dwu3.gif

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/16801.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alutka7912
Witam czwartkowo :Oczko: Noc przespana prawie w całości, wstałam tylko po 4 bo Jula coś tam marudziła i popłakiwała więc ja przykryłam pogłaskałam i lulała dalej do 8 :Oczko:

u nas też było w miare spokojnie :D


http://img244.imageshack.us/img244/8602/glitteryourway5972a42dwu3.gif

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/16801.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kajocha
Lema
Alutka7912

Lema, zalezy jaki dom, jaka powierzchnia...jeden bierze 15 tysięcy inny 25...a u nas zobaczymy jeszcze...Mam nadzieje że trafi sie majster który zaproponuje o wile niższą cenę :Oczko:

Nasz dom nie jest taki maly, 180 m z garazem, tyle tylko, ze nie jest zbyt skomplikowany, no taki przecietny.

To jest wizualizacja projektu naszej czesci blizniaka, znalazlam dzis na skrzynce::): Jest tylko drobna zmiana- wyjscie na tars poszerzylismy o jedne drzwi, zamiast 2x90 bedzie 3x90:

piękny !!!

Dzieki,jakos wydaje mi sie, ze blizniak z samego faktu bycia blizniakiem nie bedzie sie nigdy dobrze prezentowal, ale nasz wyglada calkiem, calkiem::): Jak na blizniaka oczywiscie:;):


http://www.suwaczek.pl/cache/f06af92aaa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lema
Alutko- czy macie zamiar budowac systemem gospodarczym, o wycenie takiej robocizny mowisz? Bo ciagle nie moge uwierzyc w to ile sobie zazyczyli ci majstrowie...

No ja też nie moge uwierzyć :Oczko: Te 68 tysięcy u ostatniego majstra jest za wylanie fundamentów, postawienie ścian nośnych i działowych, położenie dachu i ułożenie dachówek, kominy, wylanie tarasów...Ja juz nie wiem czy to dużo czy mało...w przeliczeniu od metra kwadratowego wychodzi 357 zł brutto...
Ale jak mówię...daliśmy projekt do wyceny innym majstrom i zobaczymy co powiedzą. Może ktoś inny postawi mury a kto inny bedzie robił dach...Na razie zbieramy oferty.


http://www.suwaczki.com/tickers/km5spx9iwhx6io0e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alutko, no jesli uda Ci sie rozsztyfrowac co tu jest to prosze bardzo::): To byl projekt robiony na zamowienie,a inspiracja byl znaleziony w internecie, glownie chodzilo nam o wyglad zewnetrzny:Oczko:.Nielatwo znalezc w miare ladny blizniak. A wnetrze.... musielismy pojsc na pewne kompromisy....:Oczko:


http://www.suwaczek.pl/cache/f06af92aaa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czwartkowo

U nas noc cała przespana ::):::):::):

Wczoraj poszłam do lekarza, potwierdziła, że muszę zrobić kolonoskopię, a w związku z bolącymi dalej kolanami dostałam skierowanie na rehabilitację. Poczułam się bardzo staro...


2005 :), 2007 :), 2014 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Babeczqa – Maciuś od początku lipca ma 2 razy Nutra , właśnie rano i wieczorem. No i od tamtej pory serki homo i jogurty. Na szczęście go nie uczulają. Alergolog powiedziała, że Nutramigen odstawimy w grudniu. Wczoraj nasza pediatra też się przechyliła do tej opinii.
A czemu Cię wkurzyła ta gastrolog?

Kajoszka – wow, 20 cm to dużo jak na 1 ścięcie :Oczko:. Nie mogę się doczekać fotek.

Lema – cieszę się, że Franio wychodzi z przeziębienia :Całus:


2005 :), 2007 :), 2014 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...