Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
AnkaS

majówki 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Hej ja trochę jestem musiałam powrzucać zdjęcia na stronę parafii :) i uśpić małą moja dzisiaj troszkę kaszki wypiła przed snem czyli ok 20.30 a przed chwilką już się obudziła i dopiła mleczka na razie śpi :):sen:

Elizka oby czopek pomógł i żebyś miała troszkę wytchnienia :)

Kaskam śliczne Mama takie słodkie :):36_1_4:


http://emotikona.pl/gify/pic/10zyrafa.gif http://pathi.pl/pl/ http://emotikona.pl/gify/pic/piesek2.gifPolecam nosidełka dla Maluchów Mei Tai od Pathi :) dobierze rozmiar a Ty wybierzesz aplikację w swoim stylu :)My już się tak nosimy :):36_15_44:
http://suwaczki.maluchy.pl/li-49503.png
http://www.suwaczki.com/tickers/klz9krhmx7faw3h1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eliza bardzo mi przykro, że moja imienniczka taka maluda...ale to pewno zęby bidulkę męczą...obyś faktycznie nockę miała spokojniejszą...a ja dziś byłam na spacerku z Jasiem i moją mamką i godzinę pięknie spał, ale jak się obudził to też zrobił taki koncert, że biegusiem do domu(niestety byłyśmy daleko od domu, więc trochę pośpiewał ;-) nie wspomnę o licznych komentarzach przechodniów - ale mi już nawet śmiać się z tego chciało ;-)
Chantrel - tak jak piszą dziewczyny - jak jesteś charakterna i nie dasz sobie w kasze dmuchać, znasz swoją wartość i nie będziesz się przejmować komentarzami innych to jasne, że próbuj. W końcu to przygoda i zabawa - a jak nie skorzystasz to będziesz żałowała. No i ważne też jak podchodzisz do kamery - bo ja to zawsze uciekam przed nią ;-) Oczywiście daj znać jak już wystąpisz to chętnie obejrzę! (a przyznam szczerze, że nie widziałam tego jeszcze)
Kaskam - ale to piękne! masz zuch chłopaka! ja chyba poryczę się jak pierwszy raz to usłyszę od swojego syna

a my cały dzień u mojej mamy spędziliśmy, małż po robocie dojechał do na.s po obiedzie zostawiliśmy Jana babci i pojechaliśmy na zakupy bo pieluchy skończyły się akurat. tak więc wróciliśmy na kąpanie i lulu ;-)


pozdrawiam NADINN

http://www.suwaczki.com/tickers/zrz620mm0588zvzo.png
http://www.suwaczki.com/tickers/relgj44jx4hi9gnh.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nadinnja też uwielbiam te spojrzenia jak idę i mała płacze w wózku.ja teraz na spacerki staram się wybierać blisko domu,bo nigdy nic nie wiadomo a już raz ją niosłam i pchałam wózek.


http://www.suwaczki.com/tickers/3i49krhma63wk1d9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

elizkap78
nadinnja też uwielbiam te spojrzenia jak idę i mała płacze w wózku.ja teraz na spacerki staram się wybierać blisko domu,bo nigdy nic nie wiadomo a już raz ją niosłam i pchałam wózek.

Wiecie ja raczej się nie przejmuję takimi spojrzeniami ale najgorzej zawsze marudzi mój M. jak zdarzy mu się taka sytuacja - bo to dopiero afera : jak dziecko ojcu płacze- "to może je bił albo inaczej krzywdził"


http://emotikona.pl/gify/pic/10zyrafa.gif http://pathi.pl/pl/ http://emotikona.pl/gify/pic/piesek2.gifPolecam nosidełka dla Maluchów Mei Tai od Pathi :) dobierze rozmiar a Ty wybierzesz aplikację w swoim stylu :)My już się tak nosimy :):36_15_44:
http://suwaczki.maluchy.pl/li-49503.png
http://www.suwaczki.com/tickers/klz9krhmx7faw3h1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cudne zdjęcia Kochana :)

Dobrej nocy :sen:


http://emotikona.pl/gify/pic/10zyrafa.gif http://pathi.pl/pl/ http://emotikona.pl/gify/pic/piesek2.gifPolecam nosidełka dla Maluchów Mei Tai od Pathi :) dobierze rozmiar a Ty wybierzesz aplikację w swoim stylu :)My już się tak nosimy :):36_15_44:
http://suwaczki.maluchy.pl/li-49503.png
http://www.suwaczki.com/tickers/klz9krhmx7faw3h1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak czytam codziennie Wasze posty i dochodzę do wniosku, że ja tutaj prawie nic nie pisze:) Ale czasu nie ma. Jeszcze muszę zabrać się za prace licencjacką a temat mam taki, że sama nie wiem co mam tam napisać. No i właśnie dlatego muszę zawieźć Grzesia do mojej mamy na 2 dni bo z nim nie jestem w stanie nic zrobić a tak to może uda mi się napisać chociaż pare stron.

Zdjęcia wszystkie cudowne, a konkretnie dzieciaczki:)

A i dołączam zdjęcie Grzesia pływaka:P


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O i chyba jestem dzisiaj pierwsza:) Grześ jeszcze śpi, obudził się w nocy tylko raz więc dla mnie to nowość:) Idę teraz trochę ogarnąć mieszkanie odezwę się później:)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eliza - śliczna ta Twoja dama!
Moja - Grześ bosko w tych goglach wygląda - czadowo!

my już wstaliśmy...więc dzień dobry wszystkim i miłego dnia ;-)

buziaki,
nadia


pozdrawiam NADINN

http://www.suwaczki.com/tickers/zrz620mm0588zvzo.png
http://www.suwaczki.com/tickers/relgj44jx4hi9gnh.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My też już się witamy :)

Piękne fotki!!!

Nadinn - pisałam do Ciebie dwa razy odp, mam nadzieje, że w końcu któraś doszła?!

A my dzisiaj trochę niewyspane. Choć może powinnam to napisać tylko o sobie... Natalka zasnęła jak zawsze o 21, ale po godzinie była już wyspana i chciała się bawić.. bawiła się więc sama w łóżeczku, a że sama nie potrafi zasnąć, to chyba dopiero po 2 godzinach dała się wziąć na ręce i uśpić. Pobudka jak zwykle w okolicach 4:00 i o 7:00
Zaraz szykujemy się na drzemkę, bo juz oczka trze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej!
u nas tez kryzys, ja jeszcze ni doszlam do siebie i buja mi sie w glowie a maly rozkrecil sie na calego wczoraj chcial sobie sam wyjsc ze spacerowki w ostatniej chwili go zlapalam bo juz stal nozkami na kolach wozka:36_1_21:
dziewczyny czy wasze dzieci tez w nocy przekrecaja sie na brzuszek i tak spia? moj zaczal sie przekrecac w nocy i boje sie aby sie nie poddusil bo nie zawsze ma glowke na boczku czasem lezy na wznak
tak ze z mezem jestesmy totalnie niewyspani bo wstajemy co jakis czas jak sie zaczyna ruszac i przerzucamy go na plecy a moze jestem przewrazliwiona i maly sam sobie krzywdy nie zrobi jak sadzicie?
poza tym odwidziala mu sie kaszka ktora wczesniej dawalam na noc i pluje nia wiec chyba bedzie tylko na mleczku a kaszka jednak syci i spi mi dluzej ale jak nie chce to nie
maly wcina sloiczki tez juz podaje mu miesko krolika, indyka rybke narazie mu sloiczki smakuja pozniej bede cos sama pichcic bo narazie jestem troche leniwa do gotowana


http://www.suwaczki.com/tickers/2r8rwn15lx2gvyhz.png

http://s2.pierwszezabki.pl/039/0394729d0.png?9711

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj dziewczyny ile wy tu piszecie, ja nie nadążam.U nas week przebiegł super, teraz żanetka śpi a ja z starsza córa rysuję i próbuję coś skrobnąć do Was. Zastanawiam się czymałej nie zaczać podawac już sztucznego mleka, bo teraz częsiej w nocy na jedzenie się budzi.
Moja82to super jak grześ obudził ci się raz , my zawsze mieliśmy pobudkę na karmienie o 24i 4 rano, a teraz się zmieniło i co 2-3 godziny się budzi na jedzenie, może moje mleko już jej nie wystarcza.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę próbowałam małą przechytrzyć i przed kąpaniem dałam jej kaszkę do jedzenia i po kąpaniu mleko - łudziłam się że będzie dłużej spać, a tu nic z tego.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie mi dziewczyny czy wasze dzieci już potrafią podparte poduszkami same siedzieć, nam na razie nie wychodzi - więc nie próbujemy, ale za to juz wszędzie czołga się i podnosi się do raczkowania, w sobotę dorwała się do kwiata który stoi na podłodze i trochę go porwała.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to my kilka fotek na prawie pol roczku
1. alez to czytanie meczy spac mi sie zachcialo........
2. chyba przelacze na jakis mecz
3. wesolo mi


http://www.suwaczki.com/tickers/2r8rwn15lx2gvyhz.png

http://s2.pierwszezabki.pl/039/0394729d0.png?9711

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie dzieciaczki cudne - ja niedługo też wstawię jakieś świeże fotki - jak M. przerzuci na kompa.

Kaskam Steś niesamowity - zdolniacha z niego.
Goga123 mój to jeszcze bardzo słabo siedzi, nie sadzam go na siłę, za to pełzanie wychodzi mo znakomicie - już na kolanach próbuje; do zabawek tak się nie czołga jak do pilota od telewizora:) w nocy też już częściej budzi się na jedzonko - co 2-3 godz.
AnkaS ja mam takie same obawy z tym przewracaniem na brzuszek, u nas w łóżeczku już od paru tygodniu jest prowizoryczna przeszkoda z poduszki do karmienia, ograniczająca Dominikowi przewrócenie się na brzuch. Bo w przeciwnym razie zeszłabym po paru takich nockach na zawał - też na wznak się układa przez sen. Poza tym czasami po takim przewróceniu na brzuch budzi się, a jak ma blokadę to trochę się pokręci i śpi dalej - zazwyczaj na boczku. I to raczej nie przewrażliwienie a troska rodziców - przezorny zawsze zabezpieczony czy coś takiego:)


http://www.suwaczek.pl/cache/b8f8fc4211.png
http://s2.pierwszezabki.pl/034/0343869c0.png?7367

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gratulujemy Basi, Dominikowi i Marcelowi 6-ciu miesięcy!!! poprosimy zdjęcia na półroczku ;-)

Goga - Jaś potrafi już nawet dłuższą chwilę posiedzieć sam - ale to każde dziecko inaczej. Z czołganiem to u nas jest tak, że tylko do tyłu potrafi i wokół własnej osi. A co do karmienia sztucznym - to jak uważasz - my dajemy na noc sztuczne (reszte karmień cyckiem) a i tak budzi się 2 razy w nocy. Więc nie ma znaczenia czy damy mu na noc cycka czy mm i tak są pobudki. Wydaje mi się, że twoje mleczko mu wystarczy w zupełności.


pozdrawiam NADINN

http://www.suwaczki.com/tickers/zrz620mm0588zvzo.png
http://www.suwaczki.com/tickers/relgj44jx4hi9gnh.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AnkaS - Kubuś świetny - nasz też uwielbia piloty;-) zostanie lotnikiem hihi ;-). co do spania to Jan tylko na plecach i ewentualnie boczku.


pozdrawiam NADINN

http://www.suwaczki.com/tickers/zrz620mm0588zvzo.png
http://www.suwaczki.com/tickers/relgj44jx4hi9gnh.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kaskam ale numer, Staś jest świetny, pięnie mówi mama, ale zazdroszczę :)

elizkap ale mała świetna, jaka pogodna :)

moja no masz w domu pływaka pierwsza klasa :D

AnkaS no wiadomo kto rządni w domu, ten kto ma pilota ;)

Gratulijemy Marcelowi i Dominikowi tego pierwszego wspaniałego pół roku

A my chorujemy ale już wychodzimy na prostą.

Za życzonka ładnie dziękujemy

A to my:
1. Reniferkowo już powoli świątecznie
2. Co ja mam w sukience?
3. Nic hahaha :)


Jagoda
http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3rjjgk4i4q477.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

goga123
W niedzielę próbowałam małą przechytrzyć i przed kąpaniem dałam jej kaszkę do jedzenia i po kąpaniu mleko - łudziłam się że będzie dłużej spać, a tu nic z tego.

ha ha ja tak samo co z tego ze dam jej kaszke i czasem wypija i tak sie budzi :(


http://emotikona.pl/gify/pic/10zyrafa.gif http://pathi.pl/pl/ http://emotikona.pl/gify/pic/piesek2.gifPolecam nosidełka dla Maluchów Mei Tai od Pathi :) dobierze rozmiar a Ty wybierzesz aplikację w swoim stylu :)My już się tak nosimy :):36_15_44:
http://suwaczki.maluchy.pl/li-49503.png
http://www.suwaczki.com/tickers/klz9krhmx7faw3h1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...