Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
justineWW

Jaki wózek?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wika

ja mam anex m type i bardzo sobie go chwalę lekki zwinny koła duże pompowane torba na zakupy wystarczająca gondola duża wygodnie lezy dziecko polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martyna09

korzystam od dwóch miesięcy z muuvo i jestem zachwycona, zakup dokonałam w sklepie online tosia bardzo udany, szybka wysyłka, a jakość na najwyzszym poziomie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martyna

u nas rewelacyjnie sprawdza sięz kolei espiro i jestśmy mega zadowoleni, brałam pod uwagę również anexa, ale jakoś bardziej przypadł mi do gustu inny. W sklepie tosia zyskaliśmy jeszcze fajny rabat więc nie narzekam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martyna

u nas rewelacyjnie sprawdza sięz kolei espiro i jestśmy mega zadowoleni, brałam pod uwagę również anexa, ale jakoś bardziej przypadł mi do gustu inny. W sklepie tosia zyskaliśmy jeszcze fajny rabat więc nie narzekam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość anonim
W dniu 7/3/2020 o 1:34 PM, Gość wika napisał:

ja mam anex m type i bardzo sobie go chwalę lekki zwinny koła duże pompowane torba na zakupy wystarczająca gondola duża wygodnie lezy dziecko polecam

Też ma Anexa tylko m type i i również jestem z niego bardzo zadowolona. Wózek jest wykonany z wytrzymałych i odpornych na uszkodzenia materiałów. Plusem jest także ulepszony system mocowania kół, dzieki czemu łatwiej sie one obracają, a wstrząsy nie są tak odczuwalne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lilka

Też zdecydowaliśmy się na anex z tym, że l/type. Wózek poręczny, zgrabny i wygodny. Łatwy w obsłudze, szybko się składa i nie zajmuje wiele miejsca a co fajne, daje radę na każdym terenie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zamkowa

Zdecydowanie polecam: https://larktale.pl/lekka-spacerowka-dla-dziecka-chit-chat, to wózek-torba (składa się i można go nosić na ramieniu :D), nawet wynoszenie go na 4. piętro nie jest problemem, dzięki temu, że jest megalekki. Amortyzowany, ma regulowane oparcie, duży kosz i powstał z materiałów z recyklingu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hemil

Znacie markę larktale.pl? Ja kupiłem u nich spacerówkę chit chat, która okazała się strzałem w dziesiątkę, a kosztowała tylko niecałe dziewięć stów. Żona jest zachwycona tym, że wózek się składa i nosi jak torbę – niewiele ciężą od jej torebki, bo wózek waży jakieś 6 kg haha :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość klinka

my wzięliśmy cybex mios i jest naprawdę genialny, marka wysokich lotów, a cenowo nawet przystępny więc decyzja była łatwejsza,a w sklepie tosia gdzie robiliśmy ten zakup dostaliśmy jeszcze świetny fotelik do samochodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Asiaa

U nad m/type z anexa. Wózek jest wygodny, bezpieczny i łatwy w obsłudze. Lekko się prowadzi i fajnie wygląda. Daje rade na każdym terenie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Karina
W dniu 9/7/2020 o 6:37 PM, Gość Asiaa napisał:

U nad m/type z anexa. Wózek jest wygodny, bezpieczny i łatwy w obsłudze. Lekko się prowadzi i fajnie wygląda. Daje rade na każdym terenie:)

U mnie tak samo :) To był naprawdę genialny zakup. Anex m/type jest bardzo wytrzymały, a przy tym jest dosyć lekki i bardzo szybko i łatwo się go składa, co jest dla mnie istotne, bo sporo się przemieszczamy :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anita

U nas z kolei e/type ale też anex. Wózek bardzo dobrej jakości i w przystępnej cenie. Fajnie, lekko się prowadzi, jest łatwy w obsłudze, zgrabny i zwrotny, także sama bez problemu sobie z nim radze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inga

Polecam Anexa e type. Ma dobra amortyzację jest, gondola jest duża wiec moj mały ma 6 miesięcy i nadal w niej ma miejsce 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamila
W dniu 27/7/2020 o 9:46 PM, Gość Inga napisał:

Polecam Anexa e type. Ma dobra amortyzację jest, gondola jest duża wiec moj mały ma 6 miesięcy i nadal w niej ma miejsce 🙂 

Potwierdzam:) M/type z Anexa to genialny wózek. Jest wygodny dla dzieciaczków i dla rodziców również, ponieważ leciutko się go prowadzi :) Amortyzacja to bajka - odczuwanie wstrząsów jest ograniczone do minimum :) A do tego super się prezentuje! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kasia

najlepiej ze sprawdzonej marki. u mnie koleżanki miały m type z anexa. kupiłam taki bo mi polecaly i nie zaluje. swietnie się prowadzi i jest bezpieczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...