Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gunia_G

Mamuśki z Polski i nie tylko :)

Rekomendowane odpowiedzi

witam wieczorowa porą
melduję się dopiero teraz bo caly dzień sprzątałam.jesczcze jedno okno zostało do umycia,łazienka jedna,podłogi na końcu,generalnie ogarnać i w sprzątaniu mam święta:D gotowanie w lesie,ale to po weekendzie,zakupy tez.
poza tym M od dziś jest oficjalnie bezrobotny:ehhhhhh:dziś skończyl pracę i złozył na zasiłek(jako ze Dell podpisał z rzadem Ie jakąś umowę powinien szybko dostać go,w ciągu 2tyg...nie to co ja).w styczniu ma sie rozglądać za nową pracą,do tego czasu mam nadzieję ze sie nie pozabijamy bo nieprzyzwyczajeni jestesmy do bycia ze sobą 24/h.zobaczymy...
Ja jutro wybieram się na zakupki:36_1_21: obiecana kaska(i to spora-zaszaleję) z M odprawki,Oli muszę obkupić,koleżance kupić prezent na urodziny i dla M pod choinkę ''coś''...tylko ciekawe co ja wymyslę:o_noo:
Oli wyzdrowiała choć 2dni temu ja nie wiadomo skąd pod wieczór zlapala gorączka(38.3)czopek zapodalysmy i za pół godziny ze śpiacego,marudnego dziecka zmieniala się w śpiewające radosne dziecko.i się rozeszło.
Pochwalę się ze moje dziecko od wczoraj zasypia samo:36_1_1:czytam jej 5krótkich bajeczek,dobranoc mama idzie na górę i sama zasypia.zawoła raz zejdę dobranoc i ide na górę.dziś po 15min juz spała!żeby było jej fajniej zasypiać powiesiłam jej lampki choinkowe na karniszu w pokoju,miała radochę i chętniej sama zostaje i zasypia.

izek ja daję Oli na kaszel syrop Herbapect na kaszel mokry i suchy.u nas działa.my z M tez stosujemy taki dla doroslych i jesteśmy zadowoleni.
Tusiu masz racje kochana nie ma co sie przepracowywać zwłaszcza przed świętami:Oczko:
agusiu rośnie ci modeleczka:Oczko:taka prawdziwa dziewczynka.co do ząbków Nikusia to polecam maść Dentinox Gel.u Oli super się sprawdziła.
Deva witamy ponownie...ale bedziecie mieć rodzinne święta,super!
...widzę że też jesteś fakną reklamy 'sru'...boska jest:36_1_1:
Sówko co u was?jak czuje się Oliś?
Martek,aneta,Basia,Ewcia,Gunia a jak wy się macie?

poszperam jeszcze w necie nad jakimiś przepisami świątecznymi i ide spać...jutro moj boski dzień:36_1_1:
Dobranoc mamuśki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

asica :)
witam wieczorowa porą
melduję się dopiero teraz bo caly dzień sprzątałam.jesczcze jedno okno zostało do umycia,łazienka jedna,podłogi na końcu,generalnie ogarnać i w sprzątaniu mam święta:D gotowanie w lesie,ale to po weekendzie,zakupy tez.
poza tym M od dziś jest oficjalnie bezrobotny:ehhhhhh:dziś skończyl pracę i złozył na zasiłek(jako ze Dell podpisał z rzadem Ie jakąś umowę powinien szybko dostać go,w ciągu 2tyg...nie to co ja).w styczniu ma sie rozglądać za nową pracą,do tego czasu mam nadzieję ze sie nie pozabijamy bo nieprzyzwyczajeni jestesmy do bycia ze sobą 24/h.zobaczymy...
Ja jutro wybieram się na zakupki:36_1_21: obiecana kaska(i to spora-zaszaleję) z M odprawki,Oli muszę obkupić,koleżance kupić prezent na urodziny i dla M pod choinkę ''coś''...tylko ciekawe co ja wymyslę:o_noo:
Oli wyzdrowiała choć 2dni temu ja nie wiadomo skąd pod wieczór zlapala gorączka(38.3)czopek zapodalysmy i za pół godziny ze śpiacego,marudnego dziecka zmieniala się w śpiewające radosne dziecko.i się rozeszło.
Pochwalę się ze moje dziecko od wczoraj zasypia samo:36_1_1:czytam jej 5krótkich bajeczek,dobranoc mama idzie na górę i sama zasypia.zawoła raz zejdę dobranoc i ide na górę.dziś po 15min juz spała!żeby było jej fajniej zasypiać powiesiłam jej lampki choinkowe na karniszu w pokoju,miała radochę i chętniej sama zostaje i zasypia.

izek ja daję Oli na kaszel syrop Herbapect na kaszel mokry i suchy.u nas działa.my z M tez stosujemy taki dla doroslych i jesteśmy zadowoleni.
Tusiu masz racje kochana nie ma co sie przepracowywać zwłaszcza przed świętami:Oczko:
agusiu rośnie ci modeleczka:Oczko:taka prawdziwa dziewczynka.co do ząbków Nikusia to polecam maść Dentinox Gel.u Oli super się sprawdziła.
Deva witamy ponownie...ale bedziecie mieć rodzinne święta,super!
...widzę że też jesteś fakną reklamy 'sru'...boska jest:36_1_1:
Sówko co u was?jak czuje się Oliś?
Martek,aneta,Basia,Ewcia,Gunia a jak wy się macie?

poszperam jeszcze w necie nad jakimiś przepisami świątecznymi i ide spać...jutro moj boski dzień:36_1_1:
Dobranoc mamuśki

A DO MNIE NIC NIE NAPISAŁAŚ ??? :le:


http://www.suwaczek.pl/cache/7cb043456e.png

http://www.suwaczek.pl/cache/052d798022.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20010811650113.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

karola_ba
asica :)
witam wieczorowa porą
melduję się dopiero teraz bo caly dzień sprzątałam.jesczcze jedno okno zostało do umycia,łazienka jedna,podłogi na końcu,generalnie ogarnać i w sprzątaniu mam święta:D gotowanie w lesie,ale to po weekendzie,zakupy tez.
poza tym M od dziś jest oficjalnie bezrobotny:ehhhhhh:dziś skończyl pracę i złozył na zasiłek(jako ze Dell podpisał z rzadem Ie jakąś umowę powinien szybko dostać go,w ciągu 2tyg...nie to co ja).w styczniu ma sie rozglądać za nową pracą,do tego czasu mam nadzieję ze sie nie pozabijamy bo nieprzyzwyczajeni jestesmy do bycia ze sobą 24/h.zobaczymy...
Ja jutro wybieram się na zakupki:36_1_21: obiecana kaska(i to spora-zaszaleję) z M odprawki,Oli muszę obkupić,koleżance kupić prezent na urodziny i dla M pod choinkę ''coś''...tylko ciekawe co ja wymyslę:o_noo:
Oli wyzdrowiała choć 2dni temu ja nie wiadomo skąd pod wieczór zlapala gorączka(38.3)czopek zapodalysmy i za pół godziny ze śpiacego,marudnego dziecka zmieniala się w śpiewające radosne dziecko.i się rozeszło.
Pochwalę się ze moje dziecko od wczoraj zasypia samo:36_1_1:czytam jej 5krótkich bajeczek,dobranoc mama idzie na górę i sama zasypia.zawoła raz zejdę dobranoc i ide na górę.dziś po 15min juz spała!żeby było jej fajniej zasypiać powiesiłam jej lampki choinkowe na karniszu w pokoju,miała radochę i chętniej sama zostaje i zasypia.

izek ja daję Oli na kaszel syrop Herbapect na kaszel mokry i suchy.u nas działa.my z M tez stosujemy taki dla doroslych i jesteśmy zadowoleni.
Tusiu masz racje kochana nie ma co sie przepracowywać zwłaszcza przed świętami:Oczko:
agusiu rośnie ci modeleczka:Oczko:taka prawdziwa dziewczynka.co do ząbków Nikusia to polecam maść Dentinox Gel.u Oli super się sprawdziła.
Deva witamy ponownie...ale bedziecie mieć rodzinne święta,super!
...widzę że też jesteś fakną reklamy 'sru'...boska jest:36_1_1:
Sówko co u was?jak czuje się Oliś?
Martek,aneta,Basia,Ewcia,Gunia a jak wy się macie?

poszperam jeszcze w necie nad jakimiś przepisami świątecznymi i ide spać...jutro moj boski dzień:36_1_1:
Dobranoc mamuśki

A DO MNIE NIC NIE NAPISAŁAŚ ??? :le:

tobie kochana zostawiłam notke na gg:Oczko::yes:
no i nie odpisałaś mi jak Basieńka zareagowała na choinkę?:whistle:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

asiu naprawdę?? kurcze albo świątecznie karpik myślałam ze pisałam
cóz zakręcona widocznie jestem

więc kochana
moja córka zareagowała zupełnie olewczo, ja tu świtełka świecę a oba nic,lepszy TV, no chyba że się choinka cała rusza np wtedy dgy młody pod nią coś kombinuje to jest chwila uwagi.

kawusia, kawusia, dla wszystkich: latte, czarna, z mleczkiem i cynamonem, rozpuszczalna, fusiasta jak kto woli.


http://www.suwaczek.pl/cache/7cb043456e.png

http://www.suwaczek.pl/cache/052d798022.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20010811650113.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam:)
Nie mieszkam na stale w Holandii ale we Francji,mam jednak do was kilka pytan...wybieramy sie na swieta do Amsterdamu,nie wiem jeszcze gdzie sie zatrzymamy(to niespodzianka mojego M,mysle ze wynaja jakis apartament albo domek bo bedzie nas 6 osob z tescimi i dzieckiem).Jestem ciakawa czym moze zachwycic nas Amsterdam na swieta,czy znajdziemy otwarta restauracje w wigilijny wieczor gdybysmy mieli ochote jesc na miescie,na co zwrocic uwage jesli chodzi o obyczaje itp...?Bede wdzieczna za szybka odpowiedz,jedziemy juz we wtorek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam
wpadam na chwilkę przywitać sie i powiedziec dobranoc,bo padnięta jestem na maxa.cały dzien latałam po mieście i sobie w sumie kupiłam tylko pasek,stanik,3pary majtek i małą torebeczkę taką na ramię zamiast dużej torby.wszystko co sobie upatrzyłam pare tygodni temu wyparowało:nerw:jestem taka zła ze aż mnie trzęsie.nawet moja upatrzona MEGA droga torebka(ale zakochałam się w niej)zniknęła;((( jutro ide jeszcze po upatrzone w tamtym tyg buty(o ile one tez nie zniknęły ),2sweterki a reszta jakoś po mału może sie znajdzie.za to Oli obkupiłam,głownie rzeczy po domu bo wyrosła nawet z nich-3pary dresów,5par skarpetek,4podkoszulki,3koszulki z długim rekawem,sweterek krótki i długi,2fajowe bluzy.jeszcze tylko dokupic coś na wyjście i jeansy i młoda obkupiona.gorzej ze mną...dobra bo sie wam rozpisałam o moich zakupach :Nieśmiały:
Pochwalę sie jeszcze że zmieniłam kolor włosów,nie jestem za bardzo zadwolona bo zle dobralam kolor-miałam być czerwonawo-rudawa a jestem pod wisnie,takie ani bordo ani czerwień.w dzień zrobię zdjęcie i ocenicie mój 'wybryk'.
i tak o to minąl mój dzień...M z Oli byli w malpim gaju i rezutat-Oli znów zaczęła kaszleć na mokro:ehhhhhh:

karola dzieki za kawkę:Oczko:
mowisz że Basieńka malo zainteresowana?za to za rok będziecie bombki przed nią wieszać jak najwyżej albo na plastiki się przerzucicie:)

:bye:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc.

Widze ze cisza jak makiem zasial.jak nastroje przed swietami.Mnie sie juz odechcialo ich.Dzisiaj ubieralismy choinke.tzn ja ubieralam,przestawilam meble zeby ja gdzies postawic.glowa mnie na...la.zjadlam dzisiaj tylko jedna kromke na sniadanie i tyle.Nie mam sily nerwow i wogoel mam juz tego dosc.
Ale najlepiej to sie udal moj syn ktory widzi choinke po raz pierwszy.jak mu pokazalam jak sie lampki siweca to byl tak zachwycony,oczy wielkie zrobil.A potem jak juz bombki wisialy na choince to podszedl i tak ogladal kazda po kolei.Ubaw po pachy.Ale jest jeden wielki placz jak sie lamki zgasi.U Majeczki powiesilam lampki przy karniszu na firance(w zeszlym roku tez tak miala) i Jak NIko zobaczy to nie chcial wogole wyjsc z jej pokoju.
Na miescie bylam,pokupowalam kilka drobiazgow dla kazdego.Dla mamy golf ten co chcialysmy z bratowa,a potem polecialam do kolezanki na szybka kawke.powiem wam ze ja nie umiem robic zakupow w takim stresie(ze dzieci na mnie czekaja,zeby M nie marudzil za za dlugo).Oczywiscie zapomnialam o kilku rzeczach i w piatek mam przyjechala i jeszcze polecialam na miesto.I powiem wam ze zupelanie inaczej.Na spokojnie,bez pospiechu.

Wczoraj M byl z Majeczka u lekarza i ma wirusowa grype.Wiec siedzimy w domku.a myslalam ze pojdziemy na sanki zeby Niko zobaczyl snieg.I chyba zrobie tak ze M pojdzie z Nikusiem na sanki,a ja posiedze w domu z Majeczka.

A co U was dziewczynki??Jak nastroje przed swietami??Dzieciaki zdrowe??

Gorace pozdrowienia dla malych i duzych.


http://abcslubu.pl/suwak/11_06_2008_7_8_2004_61.png
http://www.suwaczek.pl/cache/411d847998.png
http://www.suwaczek.pl/cache/6f8828004a.pnghttp://parenting.pl/galeria/data/500/thumbs/16112008094.jpg[url=http://parenting.pl/galeria/showphoto.php/photo/11663][img]http://parenting.pl/g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wybrałam się na imprezę z moimi koleżankami. Powiedziałam mojemu mężowi, że wróce o północy. Obiecuję ci kochanie, nie wrócę ani minuty później -powiedzialam i wybyłam.
Ale , impreza była cudowna! Drinki, balety, znów drinki, znów balety, i jeszcze więcej drinków, było tak fajnie, że zapomniałam o godzinie.
Kiedy wróciłam do domu byla 3 nad ranem.
Wchodzę do domu cichutko otwieram drzwi, a tu słyszę tę wściekłą kukułkę w zegarze jak zakukała 3 razy. Kiedy się zorientowałam, że mój mąż się obudzi przy tym kukaniu, dokończyłam sama kukać jeszcze 9 razy... Byłam z siebie bardzo dumna i zadowolona, że chociaż pijana w cztery dupy, nagle taki dobry pomysł przyszedł mi do głowy - po prostu uniknęłam awantury z mężem. Szybciutko położyłam się do łóżka, mysląc jaka to ja jestem inteligenta. Ha!

Rano, podczas śniadania, mąż zapytał o której wróciłam z imprezy, więc mu powiedziałam, że o samiutkiej północy, tak, jak obiecałam. On od razu nic nie powiedział, nawet nie wyglądał na podejrzliwego. 'Oh, jak dobrze, jestem uratowana....' - pomyślałam i prawie otarłam pot z czoła. Mój mąż, po chwili spojrzał na mnie serio, mówiąc:
'Wiesz, musimy zmienić ten nasz zegar z kukułką'. Zbladłam ze strachu, ale pytam pokornym głosem: 'Taaaak A dlaczego, kochanie?'
A on na to: Widzisz, dziś w nocy, kukułka zakukała 3 razy, potem - nie wiem jak to zrobiła - krzyknęła
'O kur**' znów zakukała 4 razy, zwymiotowała w korytarzu, zakukała jeszcze 3 razy i padła na podłogę ze śmiechu. Kuknęła jeszcze raz, nadepnęła na kota i rozwalila stolik w salonie,
potem powaliła się koło mnie i kukajac ostatni raz - puściła głośnego bąka i szybko zaczęła chrapać........


http://abcslubu.pl/suwak/11_06_2008_7_8_2004_61.png
http://www.suwaczek.pl/cache/411d847998.png
http://www.suwaczek.pl/cache/6f8828004a.pnghttp://parenting.pl/galeria/data/500/thumbs/16112008094.jpg[url=http://parenting.pl/galeria/showphoto.php/photo/11663][img]http://parenting.pl/g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja stronka??
To dziewczynki aby te swieta byly zdrowe,pogodne,usmiechniete.Aby nadchodzacy rok byl jlepszy od tego co mija.Za nasze pociechy,mezow i cale rodziny.

A kawal...ja sie poplakalam ze smiechu.


http://abcslubu.pl/suwak/11_06_2008_7_8_2004_61.png
http://www.suwaczek.pl/cache/411d847998.png
http://www.suwaczek.pl/cache/6f8828004a.pnghttp://parenting.pl/galeria/data/500/thumbs/16112008094.jpg[url=http://parenting.pl/galeria/showphoto.php/photo/11663][img]http://parenting.pl/g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)
Agusia - kawał dobry :))) Zanam go w odwrotnej roli - mąż wraca do domu, jednak niezmiennie mnie śmieszy :)
Basiu - witaj:) i tylko tyle nam napisałaś? :(((( Odezwj się cos więcej...

A gdzie się podziewa reszta? W wirze światecznych przygotowań czy poprostu nie chce się nikomu pisac? A nowe mamusie??

U nas od wczoraj choinka stoi - sztuczna :) OD paru lat mamy sztuczną, dużą, gęstą. Mateusz pomogał mi w jej ubieraniu, a dziś non-stop podchodzi i przekłada bombki i się zachwyca, jak "pięknie ona świeci" i jak "slicznie wiszą bombki" :))))
Niestety chróbsko dopadło młodego - chyba zapalenie krtani, bo kaszle jak dziki... aż zwymiotował.
Gorączki nie ma, ale kaszel go mocno męczył - dałam mu syrop i wziewy, które zostały nam po ostatnim zapaleniu krtani - pomogły - na kilka godzin był spokój. Teraz znowu go bierze, ale na noc dam mu leki i powinno być ok. Rano pójdziemy do lekarza, bo syrop się kończy, a jest on tylko na receptę, wziewy tez na wykończeniu, a nie chciałabym w święta po szpitalach jeździć i prosić się o leki.
Później T zajmnie się młodym a ja śmignę do pracy.

Jak u Was z prezentami? Wszystko juz nabyte - a przynajmniej zaplanowane? Ja miałam dziś jechac, ale przez tę chorobę nigdzie nie poszłam. A na dodatek nie mam jeszcze pomysłu na 3 prezenty... znowu będę na ostatnią chwile kombinować.

We wtorek za to mam w pracy spotkanie wigilijne - mam nadzieję, że będzie niezła zabawa - jak co roku (wstyd sie przyznac, ale w zeszłym roku tak zaszalałam, ze nie pamiętałam jak do domu wróciłam). Raz w roku mi się zdarzyło, a do dzis mam wypominane przez M i wspominane na każdej imprezie ze znajomymi. Szkoda słów - raz człowiek zaszaleje a potem cały rok - o ile nie więcej- wypominane...

Ciepłej kołderki i spojkojnej nocy wszytkim życzę!


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

agusia8888
Wczoraj wybrałam się na imprezę z moimi koleżankami. Powiedziałam mojemu mężowi, że wróce o północy. Obiecuję ci kochanie, nie wrócę ani minuty później -powiedzialam i wybyłam.
Ale , impreza była cudowna! Drinki, balety, znów drinki, znów balety, i jeszcze więcej drinków, było tak fajnie, że zapomniałam o godzinie.
Kiedy wróciłam do domu byla 3 nad ranem.
Wchodzę do domu cichutko otwieram drzwi, a tu słyszę tę wściekłą kukułkę w zegarze jak zakukała 3 razy. Kiedy się zorientowałam, że mój mąż się obudzi przy tym kukaniu, dokończyłam sama kukać jeszcze 9 razy... Byłam z siebie bardzo dumna i zadowolona, że chociaż pijana w cztery dupy, nagle taki dobry pomysł przyszedł mi do głowy - po prostu uniknęłam awantury z mężem. Szybciutko położyłam się do łóżka, mysląc jaka to ja jestem inteligenta. Ha!

Rano, podczas śniadania, mąż zapytał o której wróciłam z imprezy, więc mu powiedziałam, że o samiutkiej północy, tak, jak obiecałam. On od razu nic nie powiedział, nawet nie wyglądał na podejrzliwego. 'Oh, jak dobrze, jestem uratowana....' - pomyślałam i prawie otarłam pot z czoła. Mój mąż, po chwili spojrzał na mnie serio, mówiąc:
'Wiesz, musimy zmienić ten nasz zegar z kukułką'. Zbladłam ze strachu, ale pytam pokornym głosem: 'Taaaak A dlaczego, kochanie?'
A on na to: Widzisz, dziś w nocy, kukułka zakukała 3 razy, potem - nie wiem jak to zrobiła - krzyknęła
'O kur**' znów zakukała 4 razy, zwymiotowała w korytarzu, zakukała jeszcze 3 razy i padła na podłogę ze śmiechu. Kuknęła jeszcze raz, nadepnęła na kota i rozwalila stolik w salonie,
potem powaliła się koło mnie i kukajac ostatni raz - puściła głośnego bąka i szybko zaczęła chrapać........

o ty cholero a ja myślałam że to ty taka agentka jesteś,
dobre, dobre
uśmiałam się błogo


http://www.suwaczek.pl/cache/7cb043456e.png

http://www.suwaczek.pl/cache/052d798022.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20010811650113.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świątecznie ???
prezentów zero, bałagan w mieszkaniu, nie mogę wyjść z prania i prasowania, wisi wszędzie nawet na grzejnikach byle tylko wyschło i jeszcze pełna łazienka brudów.
M z Olkiem pojechali do TT szykować choinkę i pomagać w przygotowaniach. Na wigilię i święta jedziemy tam, choć ja chcę jak najszybciej wrócić, jakoś nie lubię tam zbyt długo przebywać. Prezenty niestety dopiero we wtorek bo M jeszcze jedzie na śląsk ale powinien jutro wrócić tak myślę upatrzyłam dla Baśki fajną maskotkę
Pan Metka i DVD) - zabawka interaktywna - zabawki - sklep internetowy Merlin.pl
podzwonię jutro po sklepach popytam (bo przecież nie mam jak wyjść z domu) a jak nie to zamówię przez neta mam nadzieję że dojedzie na święta
dla Olka nie mam pojęcia, a dla nas z regóły nic nie kupujemy bo jeszcze ciocie, babcie, TT itg ale w tym roku zrobię wyjątek i kupię dla nas maskę do powieszenia na ścianę - poluję na taką by schować dzwonek do drzwi ale tak po prostu nie kupuję, a teraz mam powód.
Babciom i TT ramkę z naszą fotką a reszta nie mam pojęcia - wyjdzie na miejscu ale jakieś drobiazgi.

I zamierzam zrobić ciasteczka makowe na cieście francuskim (które wreszcie upatrzyłam w sklepi osiedlowym).

Zmykam usypiać Basiulkę
Do usłyszenia


http://www.suwaczek.pl/cache/7cb043456e.png

http://www.suwaczek.pl/cache/052d798022.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20010811650113.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co tu tak pusto???? Gdzie wszystkie jesteście???

Byłam dziś z Mateuszem u lekarza - niestety ma zapalenie oskrzeli :((( I niestety dostał antybiotyk, choć bardzo nie lubię ich stosować. Ale cóż - to już była koniecznośc - nasz pan doktor nie zapisuje antybiotyków bez sinego wskazania, a tu takie juz było.

Ja natomiast nie mam na nic czasu - w pracy dziś siedziałam dłużej (ale w sumie to później też przyszłam), potem poszłam na zakupy, bo do świąt już nie będę miała kiedy - jutro impreza firmowa, w środę biorę wolne, ale przecież z chorym dzieckiem nigdzie nie pójdę, a w wigilię to juz nie mam zamiaru biegac po sklepach. Kupiłam kilka prezentów, choć jeszcze nie wszystkie ;( Nie wiem kiedy kupię te brakujące:lup:

Karola - fajna za zabawka dla Basi :)))) i co uda się kupić w sklepie, czy zamawiasz przez neta?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tusiu
juz zamówiłam w necie, w sklepach nie znalazłam. Przesyłka wyszła już wczoraj więc powinna dziś być, najpóźniej jutro.

A u mnie dziś zakupowe szaleństwo.


http://www.suwaczek.pl/cache/7cb043456e.png

http://www.suwaczek.pl/cache/052d798022.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20010811650113.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć
Stawiam wszystkim kawusie :kawa-woman: , herbatke i co kto lubi :mylove:

Karola a co to za zakupowe szaleństwo dziś będzie ? Idziesz tylko po prezenty czy sobie też coś sprawisz ?
Tusiu buziaki dla Matka,niech szybko wraca do zdrówka.A może postaw mu bańki, nam to zaleciła ostatnio pani doktor, bo Olo też miał zapalenie oskrzeli.Postawiliśmy mu i za trzy dn był prawie zdrowy
Asiu ale ostatnio poszalałaś na zakupach, łał :) Pewnie Ci sei humorek odrazu poprawił. A co u Balbiny ?
Aguś jak dzieci, Niko nie zaraził się od Mai ?
Guniu gdzie jesteś, co u Ciebie i u Piotrusia ?
Basiu a Ty co, napisałaś jedno zdanie i uciekłaś
Izek co u Was, Julka już zdrowa ?
Magdaloza gdzie Ty sie podziewasz, jak sie miewa Amy ?
A nowe foremki gdzie ucekły ?

Ja wczoraj pojechałam po choinke i strzeliłam sobie taką 2,20 cm i sama przytargałam ją do domu.Jak byłam pod blokiem, to myślałam, że padne, ale dałam rade :) Ha !!!
Potem ubieraliśmy ją z Olkiem i nie mogłam z niego jak się wszystkim zachwycał.Ale chyba ta choinka jest większa od poprzedniej, bo bąbek starczyło nam tylko na przód a tył jest pusty.Musze chyba pare dokupić, bo to nie wygląda za ciekawie
Choroby nam już troche przeszły, ale nie moge iść z Olim na kątrole do laryngologa,bo pani doktor wzięła sobie urlop.Będzie dopiero po świętach. M coś bierze i czasami wydaje mi się, że nigdy nie przestaniemy chorować
A jakie macie plany na święta, gdzie spędzacie wigilie i reszte świąt ? Tusia tylko pisała o swoich planach, a reszta ?
My na wigilie idziemy do mojej mamy, w pierwszy dzień świąt mają przyjść znajomi, w drugi przyjeżdza do mamy brat i my też tam idziemy, a w niedziele mój brat ma urodziny i znowu impreza.Tylko ja oczywiście nie mam się w co ubrać :(
Dobra ide zrobić sobie kawusie i biore się za gotowanie bigosu
Miłego dnia


http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200701201762.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ten Wigilijny dzień zaśnieżony
kiedy w Kościele uderzą dzwony
przyjmij życzenia radości
a w Nowym Roku
zdrowia, szczęścia i pomyślności!
♥»________$$
♥»_______$__$
♥»______$____$
♥»_____$__♥♥__$
♥»______$_♥♥_$__________$$
♥»________♥♥___________$__$
♥»_____$$$$$$$$$______$____$
♥»_____$_______$_____$__♥♥__$
♥»_____$_______$$_____$_♥♥_$
♥»_____$______$__$______♥♥
♥»_____$_____$____$__$$$$$$$
♥»_____$____$__♥♥__$_$_____$
♥»_____$_____$_♥♥_$__$_____$
♥»_____$_______♥♥____$_____$
♥»_____$___$$$$$$$$$_$_____$
♥»___§§$___$_______$_$_____$$§§
♥»§§§§§$___$_______$_$_____$§§§§
♥»_§§§§$___$_______$_$$$$$$§§§
♥»___§§$$$$$_______$§§§§§§§§§
♥»_____§§§§$_______$§§§§§§§§
♥»___§§§§§§$$$$$$$$$§§§§§§§§§
♥»_§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
♥»§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
♥»_________§§§§§§§§§§§§
♥»___________§§§§§§§§
♥»_____________§§§§§
♥»______________§§§
♥»_______________§


http://abcslubu.pl/suwak/11_06_2008_7_8_2004_61.png
http://www.suwaczek.pl/cache/411d847998.png
http://www.suwaczek.pl/cache/6f8828004a.pnghttp://parenting.pl/galeria/data/500/thumbs/16112008094.jpg[url=http://parenting.pl/galeria/showphoto.php/photo/11663][img]http://parenting.pl/g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sowka dziekuje za kawke.
Nikon ma tez katar i zaczyna pokaslywac.Ale daje mu prochy i mam nadzieje ze mu przejdzie.My na wigilji jestesmy w domku.Przyjda rodzice i Mlodzi.W pierwszy dzien siedzimy w domku i bedziemy dogorywac,a w drugi dzien zobaczymy jaki bedzie stan dzieci.bo jesli ok to idziemy do mamy na objadek,a jesli nie bardzo to przyjda do nas.Przynajmniej sie ogrzeja.


http://abcslubu.pl/suwak/11_06_2008_7_8_2004_61.png
http://www.suwaczek.pl/cache/411d847998.png
http://www.suwaczek.pl/cache/6f8828004a.pnghttp://parenting.pl/galeria/data/500/thumbs/16112008094.jpg[url=http://parenting.pl/galeria/showphoto.php/photo/11663][img]http://parenting.pl/g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skacze Aniołek,
skacze po chmurkach,
niesie życzenia
w anielskich piórkach.
Niesie w plecaku baby
i świeczki,
a w walizkach
złote dzwoneczki.

Wesołych, zdrowych
i spokojnych Świąt
w rodzinnej atmosferze.


http://fajnamama.pl/suwaczki/w7e0oow.png

http://www.suwaczki.com/tickers/bfaregz2mib36tc2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...