Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
durbli

ciąża i tabletki antykoncepcyjne

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam problem a mianowicie, 3 dni temu uprawiałem stosunek z dziewczyną. Bierze ona tabletki antykoncepcyjne od dłuższego czasu. 2 dni po stosunku pojawił się silny ból piersi i tkliwość, ochota na rzeczy ostre i słodkie i częste oddawanie moczu, oraz złe samopoczucie. I tu jest moje pytanie, czy są to objawy ciąży? Dodatkowo dodam że sam się nie zabezpieczałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lila

przez dwa dni to nawet do zapłodnienia nie doszło, jak się nie zabezpieczacie to zawsze jest ryzyko ciąży. Może na przyszłość zaproponuj dziewczynie zabezpieczenie mechaniczne, dla kobiet diafragma caya jest spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...