Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Katia

Częste plamienia a pigułki

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Katia

Biorę pigułki anty od pięciu lat. Na początku nigdy żadnych plamień ie miałam. Od jakiegoś czasu raz na jakiś czas plamienie się pojawia. Z początku to było wynikiem zapomnianej tabletki (czasem rzeczywiście 2 pod rząd nie wzięłam), czyli tak jakby odpowiedź organizmu --> z odstawienia. Byłam u gin, zbadał i stwierdził, że wszystko ok, ale po wizycie u niego znów plamienie. Czy to normalne? Wierzę lekarzowi, ale to jest uciążliwe i zastanawiam się czy na dłuższą metę można tak funkcjonować i nie spowoduje to jakichś negatywnych następstw...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...