Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Srebrna

Niedoczynność tarczycy wykryta dopiero w 18 tc

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Srebrna

Witam, może któraś z Was miała taki problem. Rok temu urodziłam dziecko, przez całą ciążę nie miałam robionych badań w kierunku tarczycy, lekarz nie zlecił , ja nie byłam świadoma, że trzeba. Na miesiąc przed tym jak zaszłam w drugą ciążę miałam robione tsh bo wypadały mi bardzo włosy. Wynik 3,90 dermatolog stwierdziła, że jest w normie, bo górna granica to 4,20. Jestem teraz w 18 Tc i mój lekarz ginekolog zobaczył ten wynik i powiedział, że powinno być poniżej 2 i przepisał mi leki na niedoczynność. Zaczęłam czytac w internecie i okazuje się, że mogło dojść do poważnych wad u dziecka przez to, że miałam tak duże stężenie tsh. Obecnie czekam na aktualny  wynik i umieram ze strachu i moje dziecko, że może urodzić się niepełnosprawne. Czy Wy drogie Mamy też miałyście późno wykrytą niedoczynność, a dziecko urodziło się zdrowe?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Dorisss

Witaj. Ja mam niedoczynnośc tarczycy. Bądź spokojna bo to wcale nie jest wysoki wynik. Co innego jakbyś miała powyżej 10. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Monika_kam

Spokojnie, ja miałam dużo wyższe TSH na początku ciąży i moja Weronisia zdrowa 🙂

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość ASiek28

Witam, jestem w 7 tygodniu ciąży. Dziś byłam u ginekologa, który również jest endokrynologiem. Dziś nad ranem dostałam delikatne krwawienie z małym skrzepem. Lekarz zrobił usg i mówił, że dziecko żywe i ciąża nie jest zagrożona, jednak nadal troszkę mam plamienia. Czy to normalne? Tsh wyszło mi 2,77 I przepisał mi euthyrox 75 mg tylko mam brać po 1/2 na czczo. Czy takie tsh jest wysokie?    

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Monika_kam