Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Inga

Plamienia pomocy przyszłe mamy !

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Inga

Witam. Mam 25 lat jestem w mojej pierwszej ciąży. Obecnie 5+3. O ciąży dowiedziałam się w 4 tygodniu lecz moja radość nie trwała długo po dwóch dniach dostałam plamienia podczas podcierania się. Pojechałam do mojego lekarza zbadał okazało się wszystko okej przepisał Duphaston i kazał leżeć co dwa dni zdawałam relacje po paru dniach ustąpiło, ale nie na długo trwało to dwa dni i plamie spowrotem cały czas jestem pod opieka lekarza znowu leżę i biorę tabletki za dwa dni wizyta. Nie wiem co myśleć co robić wiem, ze nie jest to zależne ode mnie ale bardzo się martwię, bo jestem taka bezradna. Czy któraś z Was mogla by mi powiedzieć czy tez tak miała ? Jakieś rady?? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Ogvh

A czy miałaś już robione usg? Było widać pecherzyk? Jedyne co mogę powiedzieć to byś robiła betę? Patrz co 48h czy prawidłowo wzrasta. Obserwuj plamienia, jaką mają gęstość i kolor. Jeśli pojawi się.krew i skrzepy to jedź na sor lub do swojej gin. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Inga
Godzinę temu, Gość Ogvh napisał:

A czy miałaś już robione usg? Było widać pecherzyk? Jedyne co mogę powiedzieć to byś robiła betę? Patrz co 48h czy prawidłowo wzrasta. Obserwuj plamienia, jaką mają gęstość i kolor. Jeśli pojawi się.krew i skrzepy to jedź na sor lub do swojej gin. 

Tak miałam USG dwa razy jest pęcherzyk betaHCG również ponad 500 🙂 kolor przeważnie brąz lub taki różowy śluz czasem krew. Nie jest to krwawienie lecz plamienie. Samo z siebie nie leci podczas podcierania albo wypróżniania 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Ogvh
11 godzin temu, Gość Inga napisał: