Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Niedługo czeka mnie wymiana mebli kuchennych - stare już ledwo trzymają się kupy, ale trzeba przyznać, że i tak dość długo wytrzymały. Niby wiedziałam, że prędzej czy później przyjdzie ten czas, ale jakoś nic nie planowałam i jestem totalnie zielona w temacie. Może ktoś z was podrzuci mi jakieś zdjęcia ze swojej kuchni - szukam inspiracji. Z góry dziękuję 

Edytowane przez Dziubala
Usunięcie reklamy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mi się podobają kuchnie w stylu skandynawskim. Zobacz sobie w necie, ładnie to wygląda 😜.

Edytowane przez meksi23

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Bretke

Również mam meble na wymiar, brałam pod uwagę meble gotowe, potem jednak z nich zrezygnowałam. Co z tego, ze cena jest niska skoro meble nie są dopasowane do pomieszczenia oraz nie wyglądają tak dobrze, jak wlaśnie meble na wymiar. 

Od siebie wspomnę jeszcze o tak waznym elemencie w kuchni jak bateria kuchenna, zdecydowanie polecam baterię z wyciąganą wylewką, jest wygodna oraz praktyczna. 

[reklama usunięta]

Edytowane przez Dziubala
Usunięcie reklamy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Estella

W mojej nowej kuchni nie mogło zabraknąć fajnego twistu, czyli klinkierowej płytki z cegły ;) Bardzo fajnie to wygląda, no i powinno długo służyć takie rozwiązanie. Bo słyszałam z pewnych źródeł, że materiały klinkierowe to materiały na lata.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Niedawno odnawialiśmy kuchnię w restauracji i teraz jeszcze musimy kupić nowe artykuły higieniczne . Takie typowo dla gastronomii to można zamówić w sklepie [reklama usunięta]. Widzieliście może ich asortyment? Najbardziej przydadzą się różnego rodzaju płyny do mycia i czyszczenia. Muszę jeszcze dokładnie przejrzeć ofertę, bo ceny nawet mają przystępne.

Edytowane przez Dziubala
Usunięcie reklamy

Udostępnij tę odpowiedź