Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Niedługo czeka mnie wymiana mebli kuchennych - stare już ledwo trzymają się kupy, ale trzeba przyznać, że i tak dość długo wytrzymały. Niby wiedziałam, że prędzej czy później przyjdzie ten czas, ale jakoś nic nie planowałam i jestem totalnie zielona w temacie. Może ktoś z was podrzuci mi jakieś zdjęcia ze swojej kuchni - szukam inspiracji. Z góry dziękuję 

Edytowane przez Dziubala
Usunięcie reklamy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mi się podobają kuchnie w stylu skandynawskim. Zobacz sobie w necie, ładnie to wygląda 😜.

Edytowane przez meksi23

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość skella

Ja niedawno wymieniałam meble, zrobiłam sobie białe w błysku z ciemnymi blatami, przy okazji kupiłam też nową zmywarkę, mam teraz electroluxa z opcją airDry, ta funkcja polega na tym, ze zmywarka sama po myciu się otwiera i naczynia są lepiej dosuszone.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Esterka

Ja mam MaxiFlex jest większa i bardzo pojemna więc idealnie wszystko mieści, mam dużą rodzinę więc sprawdza się super. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość bysia
Godzinę temu, Gość Esterka napisał:

Ja mam MaxiFlex jest większa i bardzo pojemna więc idealnie wszystko mieści, mam dużą rodzinę więc sprawdza się super. 

To ta zmywarka electroluxa na 14 kompletów? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Gaba

Ja do kuchni mogę polecić zmywarkę electrolux z technologią AirDry. Sama jestem użytkownikiem tej zmywarki i jestem bardzo zadowolona. Po zakończeniu zmywania drzwi otwierają się automatycznie, aby naczynia były suche i pozbawione zacieków. Zmywarka potrafi domyć największy brud. Super sprzęt dla każdego 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Lucia