Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Aneczka89

Cześć dziewczyny... Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie.. Długo OOo mnie tu nie było, głównie dlatego, że nienadrabialam zaległości i przestała wchodzić. A facebook byłby super. O ile jest możliwe abym dołączyła. Mam nadzieje, ze u Was wszystkich wszystkich w porządku. Pewnie już nie nadrobie tych stron do tylu. 

U mnie w porządku, ciśnienie w miarę dobre dzięki lekom. Mam możliwość wybrać CC lub SN ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia co wybrać. Miałam oba wiec powinno mi być łatwiej ale niestety nie jest. 

Paatka ja też mam po córce taka zwykłą nianię i byłam zadowolona. Bo i tak spalismy w jednym pokoju. Przy dawała się bardziej jak był starsza, tak kolo 4 miesięcy. Bo jak robiliśmy np grilla to sobie siedziałam na polu. 

Dziewczyny fajne macie zgrabne brzuszki. Mój to jest mega. :-p  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny... Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie.. Długo OOo mnie tu nie było, głównie dlatego, że nienadrabialam zaległości i przestała wchodzić. A facebook byłby super. O ile jest możliwe abym dołączyła. Mam nadzieje, ze u Was wszystkich wszystkich w porządku. Pewnie już nie nadrobie tych stron do tylu. 

U mnie w porządku, ciśnienie w miarę dobre dzięki lekom. Mam możliwość wybrać CC lub SN ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia co wybrać. Miałam oba wiec powinno mi być łatwiej ale niestety nie jest. 

Paatka ja też mam po córce taka zwykłą nianię i byłam zadowolona. Bo i tak spalismy w jednym pokoju. Przy dawała się bardziej jak był starsza, tak kolo 4 miesięcy. Bo jak robiliśmy np grilla to sobie siedziałam na polu. 

Dziewczyny fajne macie zgrabne brzuszki. Mój to jest mega. 😛


https://www.suwaczek.pl/cache/4aae7f6b34.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Weronika

dziewczyny miałyście robioną cytologię w czasie ciąży? ja miałam niedawno 24 tydzień i badanie było dosyć nieprzyjemne bolesne ale nie o to chodzi, przeczytałam, że podczas cytologii usuwany jest czop śluzowy... no chyba nie usuwają lekarze czopa który chroni nasze dziecko podczas ciąży?! parę ost nocy przez to nie spałam bo się martwię ze nie mam już go. Wiem może to głupio brzmi ale dla kobiety która jest w 1 ciąży dużo nie wie i ciągle ma jakieś powikłania wszystko martwi. Orientuje się ktoś w temacie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny da radę jeszcze do was dołączyć na tym messangerze ? 🙂


https://www.suwaczek.pl/cache/ac370dc569.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

10.II - imieniny: Tomiła i Tomisławy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Justyna

Witam przyszłe Kwietniowe Mamusie 🙂 Mam do Was pytanie-choć doskonale zdaje sobie sprawę że to kwestia indywidualna-jaką wagę miały/mają Wasze dzieci w 29 tc. Wczoraj na badaniu dowiedziałam się że mój synek ma już ok. 1600g i że to wyjatkowo dużo jak na ten tydzień, więc pytam z czystej ciekawosci jak jest u Was. Dodam że marnie u mnie z apetytem przez całą dotychczasową ciążę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zuza

Cześć Dziewczyny,

Serdeczne gratulacje dla wszystkich przyszłych mam :) 

Piszę z bardzo błahym tematem, ale spędza mi sen z powiek. Nie możemy zdecydować się co do imienia. Nasze opcje są dość skrajne- nowoczesna Nela (Nelka, Neluś, Nel) lub tradycyjna Julia (Julka, Juliś, Julcia). Jestem ciekawa Waszej opinii, które imię bardziej do Was przemawia? Oraz imion Waszych kwietnioweczek? :) 

Pozdrowionka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Chyba wole Nele poniewaz Julek jest po prostu pelno wszedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

20. II. Imieniny: Lubomira, Ludmara, Ludomiła, Ludomira, Siestrzewita, Ludmiły i Ludomiły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkie obecne i przyszłe Mamusie 😍
Jestem aktywna położną i właśnie kończę studia magisterskie. Zwracam się do wszystkich z ogromną prośbą o pomoc w wypełnieniu krótkiej, anonimowej ankiety, która posłuży mi do napisania mojej pracy magisterskiej.  Z góry bardzo wszystkim dziękuję i życzę dużo radości i zdrowia w tym pięknym stanie błogosławionym 🥰

Link: https://forms.gle/pcLhAcTsMyMqRPup7 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

23. II. Imieniny: Będomira, Będzimira i Wędziemira

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...