Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
kasia_maj

Styczniowe mamy 2020

Rekomendowane odpowiedzi

Szusterka, ja wyniki z badań prenatalnych dodawałam od razu. Tylko na pappa czekałam 7 dni - do dnia wizyty.
Koleżanka z pracy od swojego lekarza dostała namiar na klinikę, gdzie są właśnie dotacje na badania prenatalne bez skierowania, ale w sieci też się takie punkty reklamują.
Ja dużo rzeczy dla księżniczki zaplanowałam kupić przez internet - ubranka, ręczniki i pościel kupię od producenta "Terjan". Jestem zachwycona jakością ich bawełny i szycia od kiedy kupowałam ubranka dla syna 5 lat temu, więc nie ma mowy, żeby się rozczarować.
Ale od "chińskich my friendów" też coś kupię, bo te jednorożce są dla mnie boskie! <3


http://fajnamama.pl/suwaczki/1tsf053.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Madlen85 klinika do ktorej chodze zgubila wynik ....
Wciskali mi na recepcji kity od maja co sie nimi dzieje 5 razy na meila wysylali a finalnie dostalam je dopiero wczoraj do reki ! Szczerze nawet nie wiem jak to czytac czy wszytsko tam jest ok choc mysle ze gdyby nie bylo lekarz cos by mowil a zalapalam sie na 1 prenatalne u lekarza ktory ma uprawnienia i jest wpisany na liste europejska wiec chyba sie na tym zna a ze zapomnial dac mi wynik to inna sprawa...
Z allie mam komplet zimowy na zime czapka i komin :D
Widzialam to unranko hehhe tez sie zastanawialam :p
Pakac z 5 10 15 za 14 zl chyba hahhaha

monthly_2019_09/styczniowe-mamy-2020_78438.jpg


https://www.suwaczek.pl/cache/ec9c665127.png
Wituś Michał sn 29.09.2015 57cm 3520g 10'45
[url=https://achtedzieciaki.pl/suwaczki]http://s9.suwaczek.com/201509291762.png[
Lilianna sn 30.01.2011 54cm 3220 15'20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A posciele kupilam z kiddy nie sa bawelniane a z mikrofibry zobacze czy sie sprawdza
Kupilam dla wzoru bo zawsze wszytsko bawelna :)


https://www.suwaczek.pl/cache/ec9c665127.png
Wituś Michał sn 29.09.2015 57cm 3520g 10'45
[url=https://achtedzieciaki.pl/suwaczki]http://s9.suwaczek.com/201509291762.png[
Lilianna sn 30.01.2011 54cm 3220 15'20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurdej a jednak widzialam na allie inny kompket niz ten :D
/ dla tej lisicy przepadlam !

monthly_2019_09/styczniowe-mamy-2020_78439.jpg


https://www.suwaczek.pl/cache/ec9c665127.png
Wituś Michał sn 29.09.2015 57cm 3520g 10'45
[url=https://achtedzieciaki.pl/suwaczki]http://s9.suwaczek.com/201509291762.png[
Lilianna sn 30.01.2011 54cm 3220 15'20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szusterka to nieźle. Mój lekarz, u którego prowadziłam ciążę na początku też się zna na usg prenatalnym i jest na tej liście, ale sprzęt ma w przychodni raczej taki sobie, więc już na połówkowym byłam w lepszej klinice.
Pajacyk nawet podobny ;)
Aluap posyłam link:
https://s.click.aliexpress.com/e/3Fe9ql7i


http://fajnamama.pl/suwaczki/1tsf053.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale poszalałyście z wiadomościami.

Aluap- gratuluje mieszkania ! To super
Carrie- ja marze o domu a narazie perspektywy nie ma wiec i tak zazdro tych fundamentów.
Szusterka- a mnie się wydaje ze nie potrzebnie się wściekłaś na fryzjerkę. Chyba to dobrze ze zapytała czy oddać? Tym bardziej ze mówiłaś ze nie chcesz więcej dzieci. Dla mnie zachowała się właściwie a Ty zawsze możesz powiedzieć, że zmieniłaś zdanie i jednak chcesz ;p. Ja jak coś daje to nigdy nie liczę na to ze mi ktoś coś odda- chyba że zaznaczę, że pożyczam i chce z powrotem wiec zależy co jej powiedziałaś.
Kasia maj- długo te wyniki ... a co do tematów wyprawkowych to nikt się napewno Tobie nie dziwi. Ja kupowałam Ciuszki bo stwierdziłam, że to „bezpieczne” bo najwyżej komuś oddam. Co do większych rzeczy to w związku z poronieniem choć wszystko jest ok nadal bardzo się boje i np łóżeczko które będzie stało i patrzyło na mnie postanowiłam sobie ze kupię około 7 miesiąca a napewno po 27-30 tyg. Kiedy zwiększajac się szanse na przeżycie dziecka. Tak samo wózek i jakieś przewijaki to tak wielkie dla mnie rzeczy ze nie zniosłabym ich widoku i tego jak bym musiała się ich pozbywać potem;(. Mam nadzieje ze tak nie będzie.
Madlen85 - ubranka są cudowne i słodkie i tez się wzruszam przeglądam je po 10 razy jak coś kupię lub dostanę. A jak bym miała dziewczynkę to by wszystko było różowe - wiem wiem ze to przesada ale kiedy sobie na nią pozwolić jak nie posiadając malutkie bejbi.

Co do żelaza. To ja mam wszystko w porządku a te stolce to tak ja mówiłam od początku takie mam bez zaparć i innych rzeczy. No cóż zapytam lekarza.musze to sobie zapisać.

Co do tych genetycznych to ja dostałam skierowania na NFZ właśnie na te 3 ( i one są refundowane ) i jeszcze jedno wiec wydaje mi się ze obowiązkowe dosyć. I każdy je ma refundowane z tego co czytałam. Ja polecam bardzo opcje chodzenia i prywatnie i państwowo. Nie płace za mocz i badania krwi bo robię od lekarza z NFZ. I to się pokrywa z tym
Co mi daje moja lekarka. Jak coś więcej każe zrobić to robię odpłatnie. Tylko papa robiłam dodatkowo i zreszta bez sensu. No i moja lekarka ma te wszystkie certyfikaty i ten super sprzęt wiec mnie zapisuje od razu we właściwym czasie i z tych kluczowych mam opisy a z pozostałych tylko zdjęcia i takie tam informacje ustne.

Dziś jestem po wizycie z NFZ pan miał ewidentnie lepszy humor ale to i tak ... daleko od ideału było tym bardziej ze już miałam robione połówkowe prywatnie i widzę mnóstwo niedopatrzeń. Ale z ciekawostek mój Bobo obrócił się przez tydzień z ułożenia głowkowego na pośladkowe a pan powiedział ze jeszcze się będzie ciagle zmieniać.

No i na koniec udało się mojej teściowej dobrać mój wymarzony bodziak za 9 zł( 2sztuki ) w innym lidlu. Wiec mam i ja. Dla was pewnie zwyczajny ale mi się mega podobają te nosorożce. Wcześniej tez kupowałam w lidlu spodenki i body ale w droższych cenach wiec ta promocja naprawdę była fajna dla mnie;)

Co do ciuszków dziewczyny ja jestem z Warszawy a te najfajniejsze i tak są przez internet. Wiec to chyba nie ma znaczenia gdzie się mieszka. A ja np zazdroszczę bo w Poznaniu jest super sklep z wózkami lulababy czy jakoś tak. A u nas nie ma ;)

monthly_2019_09/styczniowe-mamy-2020_78440.jpg


https://www.suwaczek.pl/cache/a1b8bdb207.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny szybkie pytanie gdzie w karcie ciąży i jak jest oznaczone badanie na żelazo. Fe? Bo ja w swojej karcie nie mam w ogóle takiej rubryki. I tak patrzę po badaniach ze chyba mi tego nie robili .... a ja powiedziałam ze mam ok bo myślałam ze to wyniki są w ogólnym a tam wszystko mam ok/ czytam teraz te badania bo byłam ciekawa i nigdzie nie widzę żeby mi poziom
Żelaza badali :/


https://www.suwaczek.pl/cache/a1b8bdb207.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kasiabrzoza wlasnoe ze ona powiedziala to z takim usmieszkiem ...a umowiona bylam ze zrobi mi wlosy za darmo jej pracownica... bylam tam 2 razy i raz zmlodym za kazdym razem placilam ... i zawsze jak do mbie dzwoni i cos chce mowi przyjdz do zakladu H zrobi Ci wlosy 2 razy mnie tak wyrolowala ze placilam grubo ponad 100 a potem za kolejnym telefonem mowi no zapomnialam jej powiedziec...sorry od roku czasu zapomniala?
Teraz wziela kurtke dla swojego syna po moim nawet nie oddzwonila od
tygodnia czy pasuje czy bierze o placeniu nie wspomne wiec slabo z jej strony
Zelazo nie jest oznaczone to jako hemoglobina czy cos w tym stylu idzie na badaniu w ksiazeczke trz nie mam wpisanej
Ja na nfz nie mam gdzie isc i mija sie to z celem bo oni zadnych badan nie zlecaja jak pisalam gdzies wyzej i prenatalnych badaniach to mam wrazenie ze nie slyszeli a z kazda z 5 babek u nas mam na pienku za to co wyczynialy jak chcialam isc na zwykle ktg po terminie porodu dziemuje zaplace i tam nie ma roznicy czy prywatnie czy na nfz takie samo gowno


https://www.suwaczek.pl/cache/ec9c665127.png
Wituś Michał sn 29.09.2015 57cm 3520g 10'45
[url=https://achtedzieciaki.pl/suwaczki]http://s9.suwaczek.com/201509291762.png[
Lilianna sn 30.01.2011 54cm 3220 15'20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest Hb
3 ciaza a ja sie takich rzeczy dowiaduje :D cale zycie czlowiek sie uczy :p


https://www.suwaczek.pl/cache/ec9c665127.png
Wituś Michał sn 29.09.2015 57cm 3520g 10'45
[url=https://achtedzieciaki.pl/suwaczki]http://s9.suwaczek.com/201509291762.png[
Lilianna sn 30.01.2011 54cm 3220 15'20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale się rozpisałyście wieczorem :)
W kwestii tych 3 prenatalnych, mój lekarz jak robi usg to bardzo dokładnie i jeśli zasugeruje że coś mu się nie podoba to pójdę, ale jeśli nie to nie będę ich robić.

Kasiabrzoza jestem zdziwiona że są refundowane ja bylam święcie przekonana że nie są, kiedyś nie były, stąd może błędnie założyłam że są najmniej ważne.

Na badaniach nie ma Fe to jest oznaczone jako hemoglobina i nie wpisują tego chyba do książeczki ja też nie mam.

Madlen tak najpierw myślałam o Kinderkraft, ale znalazłam jeszcze inne kurcze nie pamietam marki (zostawilam zakladke na kompie) i ma wymiar 90×55 wiec troche szersze te 40 cm mnie nie przekonywały właśnie wydawały mi się za wąskie.

Szusterka mieszkam ok 50 km na północ od Poznania. Pierwszy poród miałam w powiatowym szpitalu 10 min od domu i byłam zadowolona więc teraz też planuję. Na polną tylko jeśli byłoby jakieś wskazanie albo zaczęłabym rodzić przed skończonym 38 tygodniem, bo w tym powiatowym nie ma neonatologii. Z bólami bym się cykała aż na polną bo to dobra godzina a jakby mi przyszlo w godzinach szczytu przebijać sie z północy to bym chyba prędzej w aucie urodziła.


https://www.suwaczek.pl/cache/d154c1d44f.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednorożce zamówione, teraz czekać tylko na przesyłkę :D
Glukoza wypita, krew po raz pierwszy oddana... Czekamy na kolejne pobranie, za godzinę :(
Mała dostała tyle cukru że fikołki robi.. Ależ to dziwne uczucie... Hihi


https://www.suwaczek.pl/cache/63102c40de.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aluap powodzenia. Mnie jeszcze nie kazał robić krzywej. Chyba muszę mu przypomnieć. Piłaś normalną czy smakową?

Kasiabrzoza jeśli chodzi o te czarne stolce to u mnie pojawiły się jak zaczęłam brać witaminy dla cieżarnych lekarz mówił że to od żelaza w nich zawartego. Jak tylko odstawiłam problem zniknął. Mówił że nie muszę ich używać bo morfologia wychodzi ok. Biorę teraz tylko magnez żeby mnie znów skurcze w nogach nie złapały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalną, chyba jestem jakaś inna ale te smakowe dla mnie są jeszce gorsze, jakbym piła samą chemię, nie powiem że domestosa, ale jednak raz w życiu pijam smakową i było gorzej niż źle, a ta do przeżycia, poprostu baaaardzo słodka woda ;)


https://www.suwaczek.pl/cache/63102c40de.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

karola91 w ksiazeczce ciazy jest przy morfologi znaczek wlanie fe i tam jest napisane az sprawdzilam jak dziewczyny napisaly


https://www.suwaczek.pl/cache/ec9c665127.png
Wituś Michał sn 29.09.2015 57cm 3520g 10'45
[url=https://achtedzieciaki.pl/suwaczki]http://s9.suwaczek.com/201509291762.png[
Lilianna sn 30.01.2011 54cm 3220 15'20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

karola91 ja to ujrzalam dopiero w 3 ciazy tzn dowiedzialam sie hahaha


https://www.suwaczek.pl/cache/ec9c665127.png
Wituś Michał sn 29.09.2015 57cm 3520g 10'45
[url=https://achtedzieciaki.pl/suwaczki]http://s9.suwaczek.com/201509291762.png[
Lilianna sn 30.01.2011 54cm 3220 15'20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zebrałam się i pojechałam do cioci po ciuszki i już się piorą. Parę sztuk będzie mniej bo troche się nazbierało takich uniwersalnych. Znajoma sprzedawała kombinezony na zimę po swoim synku z tego roku i już zarezerwowałam pojutrze jadę odebrać. Śliczne jak nowe jeden taki typowy śliski a drugi ocieplany polarowy. Ehh coś ruszyłam z wyprawką :) zmotywowałyście mnie :)


https://www.suwaczek.pl/cache/d154c1d44f.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczyny ale się rozpisałyście :) ciuszki super a te jednorożce to bajka :) chyba też takie małej kupię , w czwartek mają być ciuszki bawełniane w pepco dla maluszków zamierzam rano podjechać i kupić pajacyk, bodziaki i komplecik z myszką Minnie zobaczymy czy jeszcze będą jak dotrę :)
Dziewczyny nie uwierzycie jaka ja dziś wkur..... wyszłam z gabinetu stomatologicznego. Myślałam że tą doktorkę pobije. Nie dość że czekałam 50 minut przed gabinetem bo przecież plotkowała z koleżanką ( nikt inny nie czekał do niej) to wyobraźcie sobie że mi nie wyrwała zęba , w życiu mnie tak nikt dawno nie zdenerwował , zaczęła mi tu że ona się nie podejmie że nieda rady zrobić zdjęcia bo jestem w ciąży i co ona zrobi jak ząb się ukruszy , no mówię wam że w środku to aż się we mnie gotowało. Zapytałam to w takim razie po co zapisywała mnie na wyrwanie zęba i mówiła że go wyrwie , a ja tydzień czasu czekam do niej bo nikt inny nie miał wolnego terminu, lekarz do którego bym poszła chory , a ona że się nie podejmie i koniec . Dla mnie to jakaś kpina . Córce zrobiłam wolne w szkole żeby się zajęła młodszą siostrą a ja nic nie załatwiłam . Dzwoniłam do lekarza który tydzień temu był chory czy już przyjmuje i niby jutro do południa ma być i żebym podjechała i znów muszę szukać kogoś kto mi zostanie z małą Adą. Eh powiem wam że taka wkurzona to już dawno nie byłam


ug37df9hhjep6v50.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aluap ja też dziś byłam na krzywej cukrowej. Na czczo 78, po 1h 141 i 127 po 2h. Więc jest dobrze.
Też piłam tą zwykłą, bo innej nie mieli w aptece.
U Ciebie też przed podaniem glukozy sprawdzali na glukometrze poziom cukru? Bo w moim labo pielęgniarz powiedział, że takie są procedury przed krzywą cukrową i faktycznie, jak zaraz po mnie przyszedł starszy pan i miał na czczo 130 to odmówili mu wykonania badania i skierowali do lekarza.
Szusterka a nie możesz zerknąć w wyniki morfologii jaki masz poziom hemoglobiny?
Mi dziś wyszła 12, więc ujdzie.
Gorzej, że w moczu znowu jakieś bakterie w towarzystwie azotanów i leukocytów, więc tym razem to nie te dobre bakterie z Lacibios jak miesiąc temu :/
Jutro na posiew i czekam na wyhodowanie co to znowu za dziadostwo. Oczywiście nic mi nie dolega, więc nie wiem jak to możliwe.


http://fajnamama.pl/suwaczki/1tsf053.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

karola91 ja narazie skladuje jeszcze nic nie pralam
Kombinezonu nie kupuje zimowegi wystarczy taki przejsciowy w k9ncu do wozka i tak bedzie spiwor i przykrycie od gondoli a to juz dosc :)
justi2019 chyba bym zabila ta dentystke ! U nas trzeba poinformowac o ciazy ale po 12 tc rwa ze znieczuleniem i zdjecie zrobia wczesniej tez nie bardzo ale zalatwila Cie bez mydla ....
A wczoraj widzialam juz jakies ciuszki bio w pepco i stwierdzilam ze te lidl sa fajniejsze ale ja stara jestem i mi sie podoba juz co innego :Dmadlen85 teraz nie mialam badanej krwi bo stwierdzil lekqrz ze 3 tyg od zapisania zelaza to za malo ale ostatnio tj 3 tyg temu mialam wlasnie 9'6
W moczy tez wyszly mi szczawiany ale zaczelam brac wit c bo pogoda slaba i cos tam jeszcze ale nic nie mowil wiec chyba nie jest zle


https://www.suwaczek.pl/cache/ec9c665127.png
Wituś Michał sn 29.09.2015 57cm 3520g 10'45
[url=https://achtedzieciaki.pl/suwaczki]http://s9.suwaczek.com/201509291762.png[
Lilianna sn 30.01.2011 54cm 3220 15'20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Madlen85 tak najpierw glukometrem badają poziom cukru, chodzi o to czy bezpiecznie można podać glukoze, ja nadal nie mam wyników z glukozy, co pół godziny sprawdzam i dalej nic, ale dopiero chwilę temu pojawiła się morfologia więc jeszcze trochę cierpliwości.
Co do badań moczu to mi jakiejś 3 miesiące temu wyszła infekcja, też nic nie czułam, ale od tamtej pory śpię bez bielizny, kupiłam płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym, by podpiąć te dobre bakterie i raz na tydzień używam tantum rosy... Jak narazzie działa ;p
Hemoglobine też mam w normie na poziomie 12.3, niestety leukocyty i pct wysokie, ale nie ma co się dziwić jak organizm walczy z infekcją ucha.

Byłam też dziś u laryngologa, niestety nie u tej samej super babeczki co tydzień temu, tylko u jakiegoś starego dziada, który przepisał maść do ucha że sterydami, kurcze nie mam doświadczenia, ale chyba muszę mu zaufać... Choć mam pewne obawy czy to aby napewno bezpieczne dla maleństwa.
Karola91 bo to się rozpedzilas, od razy pranie... Szacun ;p w czym pierzesz? Bo mi osobiście zapach tych proszków typu lovela i dzidziuś baaardzo nieodpawiada, w co w ogóle warto zainwestować?
Wyczytalam gdzieś że bardzo dobre jakościowo, z dobrym składem składem i ładnie pachnące są proszki i płyny baby anthyllis? Tylko że 2 x droższe....


https://www.suwaczek.pl/cache/63102c40de.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałam wyjścia z tym praniem. U cioci w domu się pali, dużo, i siłą rzeczy te ubranka, które jak się okazało były w domu nie w piwnicy trochę było czuć. Ja też nie lubię zapachu Loveli akurat. Piorę w Bobini baby on niby ma jakiś dodatek mydła marsylijskiego czy jakoś tak i jest hipoalergiczny więc chyba ok, przy starszej się sprawdził. Nie powiem że nie ma zapachu, ale taki raczej mydlany znośny. Butelka płynu do prania 20 zł, jedyny minus jaki zauważyłam to nie spiera plam i zażółceń takich zaschniętych. Wydaje mi się że z płynem to trzeba popróbować, bo jednak musi pasować nam zapach, tak będzie w końcu pachnieć nasz maluszek.


https://www.suwaczek.pl/cache/d154c1d44f.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...