Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Edit_Pul

Plamienia po Glucophage?

Rekomendowane odpowiedzi

Przyjmuję od 1,5 miesiąca Glucophage (2x 500) ze względu na insulinooporność. To jedyna nieprawidłowość, jaka wyszła w licznych badaniach przy trwających 20. cykl staraniach. Cykle miałam idealnie regularne (28-29 dni), prawie zawsze owulacyjne. Pierwszy cykl z Glucophage skrócił się do 23 dni, teraz jestem w 12 dc i od wczoraj mam plamienie... dodatkowo odkąd przyjmuję Glucophage zniknął całkowicie śluz (wcześniej wyraźnie pozwalający odróżnić dni płodne). Na usg w 9 dc nie było pęcherzyka dominującego Czy któraś z Was miała podobny problem z tym lekiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...