Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
zaczarowana142

Test ciążowy - blada kreska

Rekomendowane odpowiedzi

Moonika sama nie wiem czy cos widze czy po prostu wiem gdzie powinna byc kreska. Nie nakręcaj sie ale tez nie mow, ze nic nie ma bo na moim pierszym tescie tylko ja cos widzialam. I to tylko pod dobrym kontem. Potem polecialam po test o wiekszej czułości i zrobilam na drugi dzien. Nadal niby cos bylo ale jednak. Potem po prostu zrobiłam bete oj byla bardzo niska ale jednak powyżej normy. Okazalo sie ze owulacja przesunęła sie o ponad tydzien a dzis jestem juz w 11 tc. Ponizej masz moje testy

monthly_2019_09/test-ciazowy-blada-kreska_78267.jpg

monthly_2019_09/test-ciazowy-blada-kreska_78268.jpg

monthly_2019_09/test-ciazowy-blada-kreska_78269.jpg


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8vfxmuewun2k6.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moonika ciężko powiedzieć, polecam Ci za 4 dni spróbuj zrobić drugi test i tak jak Magda pisze o mniejszej czułości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test wykonany byl w dzien spodziewanej miesiączki, kolejny o czułości 10 (takiego szukaj) na następny dzień popoludniu. A trzeci 3 dni po terminie. Tylko tak jak pisałam w moim przypadku owulacja przesunęła sie o około tydzień w tym cyklu.
A ty robiłas test w dzien miesiączki czy predzej. Szczerze polecam zrob bete z krwi dostaniesz pewny wynik.


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8vfxmuewun2k6.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chociaz w waleczność jakie cykle masz beta mogla by wyjsc juz. Bo 3 tc juz cos tam sie dzieje. Ale mowie wstrzymaj sie jeszcze 3/4 dni a najlepiej do dnia miesiączki i zrob test o czułości 10 :) trzymam kciuki za dwie kreski. Postaram się nie zapomnieć tu zajrzeć by poznac wynik


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8vfxmuewun2k6.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny, dziś zrobiłam 2 testy, co prawda nie z porannego moczu, ale wyglądają jak na zdjęciach poniżej, czy jestem w ciąży? :)

monthly_2019_10/test-ciazowy-blada-kreska_78760.jpg

monthly_2019_10/test-ciazowy-blada-kreska_78761.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gollcixx Macica się powiększa Dlatego masz takie odczucia u mnie 11t 4d czasem odczuwam jeszcze takie skurcze. Przez pierwszy semestr to norma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Celka123

Hej dziewczyny jestem w 23 DC. Za niecały tydzień mam mieć NIEspodziewana @. To pierwszy cykl w którym z mężem poczelismy starania. Zrobiłam dziś test i wyszła ledwo widoczna druga kreseczka. Od 2 dni po owu boli mnie podbrzusze-prawy jajnik, wczoraj zaczęły pobolewac piersi. Moja tempa dzis to 37. Chyba mam już omamy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy będziecie cos widzialy ale ja widzę ... Chyba nie mam omamów :D miałam dzisiaj nie robić wiec test nie jest z pierwszego moczu.. Ciężko dodać tu zdjęcie i kiepsko będzie widać przez te "za duży rozmiar zdjęcia".. Tempke mam od 3 dni 37.00

monthly_2019_10/test-ciazowy-blada-kreska_79577.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Celka cien cienia jest u mnie wgl na pierwszym teście nie bylo nic widac mimo ze ja widziałam pod kątem i teraz jest juz od 17 tygodni pod moim serduszkiem. Powtórz test za dwa dni albo zrob bete ale ja widze kreskę i po cichu gratuluje. Pamiętaj o kwasie foliowym jesli nie bierzesz.


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8vfxmuewun2k6.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...