Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
monka_20

Można być w ciąży mając okres?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkie mamusie:)
Od początku stycznia mniej więcej co tydzień współżyję z moim chłopakiem. Nie zabezpieczamy się (stosunek przerywany). Miesiączkę miałam 4 stycznia. Teraz okres dostałam 1 lutego a słyszałam, że czasem zdarza się krwawienie w pierwszych miesiącach ciąży (koleżanka miała okres przez 2 miesiące). Krwawienie było dosyć obfite ale trwało krócej niż zazwyczaj (4-5 dni a zazwyczaj 6-7). Dodam, że ostatnio czuję lekkie zawroty głowy i zupełnie nie mam apetytu chociaż nie wiem czy po niecałym miesiącu mogą to być oznaki ciąży. Myślicie, że muszę zrobić test czy nie jest to konieczne?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do objaów to nie jestem pewna, ale dobrze sie orientujesz z tym okresem, mozna mieć okres w pierwszych miesiącach ciązy... a swoją drogą skoro nie chcecie mieć dziecka (bo tak wywnioskowałam z tonu tego co napisałaś) to czemu się niezabezpieczacie? Stosunek przerywany to nie jest metoda!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozna miec krwawienie mylnie zwane okresem ( bo wiadomo co to okres a skoro ciaza to okres wykluczony) i trwa wlasnie krocej niz standardowa miesiaczka .


Szczęsliwa mama

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakies to wszystko dla mnie dziwne.:oops: Od paru tygodni obserwuje wysyp dziewczyn stosujacych jako metode antykoncepcyjna stosunek przerywany:surprised:I juz ktoras zadaje pytanie czy moze byc w ciazy? To albo sie zabezpieczajcie jak nie chcecie byc w ciazy albo nie przerywajcie stosunku. Co to ma na celu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!Mam pytanie:mianowice,4 m-ce temu spałam ze swoim chłopakiem,brałam wtedy tabletki anty-,przez 3 miesiące miałam normalnie okres a teraz mi sie spóźnia:/Czy jest możliwość żebym była w ciąży,czy to może przez to ze przestałam brać tabletki????


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

emili0418
Witam!Mam pytanie:mianowice,4 m-ce temu spałam ze swoim chłopakiem,brałam wtedy tabletki anty-,przez 3 miesiące miałam normalnie okres a teraz mi sie spóźnia:/Czy jest możliwość żebym była w ciąży,czy to może przez to ze przestałam brać tabletki????

no to w końcu kiedy przestałaś brać te tabletki... jeśli brałaś je gdy współżyłaś z chłopakiem to ciąża jest raczej wykluczona... bo jeśli przestałaś je bra teraz to przecież nasienie nie siedzi w Tobie przez 4 miesiące ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aldonka23

dokladnie jesli ktos nie chce miec dziecka to co to za metoda z seksem przerywanym....
takie objawy moga dac same tabletki anty....:what:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to metoda "jak w ekspresowym tempie wychodować nerwicę, przygarnąć wrzody, zniechęcić siebie i partnera do stosunków oraz zepsuć nastrój w tych najlepszych momentach" ;) a tak poważnie...myślałam, że edukacja seksualna w naszym kraju zaczyna zmierzać w odpowiednim kierunku. tymczasem w internecie pojawia się coraz więcej "zagubionych owieczek". przykre...


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja tez mam takie przykłądowe pytanie :P

od 6 tygodni mam gulke na kolanie która sie powiększa - czy to może być ciąża pozamaciczna ??

:D:D:D:D:D


Kinga : 06.03.2006 rok ( 3760g i 55 cm )
Grześ : 29.06.2011 rok ( 3750g i 56 cm )
Sonia : 16.10.2012 rok ( 3860g i 54 cm )
http://emotikona.pl/gify/pic/11wir.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość patrycja`81

Ardhara
to ja tez mam takie przykłądowe pytanie :P

od 6 tygodni mam gulke na kolanie która sie powiększa - czy to może być ciąża pozamaciczna ??

:D:D:D:D:D

zdecydowanie tak :sofunny: :sofunny: :sofunny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinnas zrobic test ciazowy. stosunek przerywany to nie zabezpieczenie - jesli nie chcecie miec dziecka powinniscie poczekac. ja mialam pierwsze objawy po tygdniu, najlepiej jak zrobisz betahcg (badanie krwi) bedzie najbardziej prawdopodobne.
powodzenia trzymam kciuki


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...