Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
miazgakakaowa

Powrót do formy (i sylwetki) po ciąży

Rekomendowane odpowiedzi

Dziewczyny, jak sobie radzicie w tym temacie? Chodzicie na siłownię, biegacie, pływacie, jeździcie na rolkach? Stosujecie jakieś diety? Jak najszybciej wrócić do formy sprzed ciąży? Kiedy można zacząć intensywniej ćwiczyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kombinowałam wiele ale i tak wszystko musi z czasem się ułożyć wciągną na pewno warto rozpocząć odpowiednie żywienie i przede wszystkim ruch potem samo przyjdzie


http://www.suwaczki.com/tickers/w5wq3e5en5kuzrs6.png

http://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5eqgubclqa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)
Ten dylemat zniknie Ci na co najmniej miesiąc po urodzeniu dzidziusia. Wtedy pojawi się pytanie: kiedy można spać;)

A tak na serio: po pierwszej ciąży nie robiłam nic i po dwóch miesiącach byłam szczuplejsza, niż przed zajściem w ciążę, czasem nie warto się spinać...


J. 08.2002, K. 08.2014, o matko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na przykład miałam tak, że potrzebowałam więcej czasu, aby się dobrze czuć w swojej skórze, jestem po dwóch cięciach, po drugim odczułam, że to naprawdę operacja, szybko się męczyłam, bolał mnie brzuch, musiałam poczekać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w połogu dbałam o to, żeby się nie objadać i wyrobiłam sobie kilka zdrowych nawyków po ciążowych "zachciankach". Duzo warzyw, ryb, indyka, mało słodyczy. W połogu tez po 3 tyg.od porodu zaczęłam wykonywać baaardzo delikatne ćwiczenia, a po okresie połogu ćwiczyłam przez dwa miesiące kardio, ćwiczyłam mięśnie nóg i pośladków, wzmacniałam delikatnie brzuch. W talii spadło mi wtedy 6cm. Później musiałam z tego zrezygnować. Ale chodzę z córką przynajmniej 2 godziny dziennie. Przynajmniej.. Teraz mała ma 7 miesięcy. Zaczęłam biegać i wróciłam do przedciążowego sportu - boksu. Najlepesze kardio na świecie! Polecam;) chętnie bym też popłyuwała, ale nie ma kto zostać z małą.... Aktualnie schudłam do wagi sprzed ciąży i -2kg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wow jestem pod wrażeniem ja niestety wiem pewnie to nuda i wymówka ale już na sport dla siebie nie mam czasu i chyba już siły


http://www.suwaczki.com/tickers/w5wq3e5en5kuzrs6.png

http://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5eqgubclqa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja, jak tylko skończył się okres połogu zaczęłam dwa razy w tygodniu chodzić na siłownię. Teraz ćwiczę w domu, 2x w tygodniu po ok. 45 min, raz w tyg idę na siłownię, a po świętach Wielkanocnych trzeba będzie wdrożyć bieganie, żeby zwiększyć intensywność:) Dodam, że synek ma teraz 5,5 miesiąca. Do tego odpowiednia dieta, zero słodyczy, zero alkoholu. Jeśli ktoś jest zainteresowany dokładniejszymi info pytajcie:) Efekty, oczywiście, są, ale najgorsze dla mnie to brak słodyczy hehe ;)
Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam że nic na siłę, jak ktoś nie lubi ćwiczeń fizycznych to po co się katować?Lepiej spacerować z dzieckiem albo stosować samą dietę.
Ja lubię aktywność fizyczną, przed ciążą biegałam, jeździłam na rowerze, ćwiczyłam czasem z Ewką,chociaż nie należę do szczupłych dziewczyn czułam się osobą wysportowaną.
Moja córa ma 5 miesięcy, miałam CC i po połogu zaczęłam lekko ćwiczyć sobie, po 3 miesiącach od porodu robiłam trochę skalpela Ewki ale za dużo czasu on mi zabierał, więc zmodyfikowałam sobie trochę zestaw ćwiczeń i od ponad miesiąca ćwiczę sobie 25-30minut dziennie (tak było przez 2tygodnie, później i obecnie ćwiczę 3-4 razy w tygodniu) plus porzuciłam słodycze kupowane!Jedynie pozwoliłam sobie zjeść słodycza raz w tygodniu. Efekt taki że ważę 1,5kg mniej niż przed ciążą, spodnie które zawsze były na mnie obcisłe są luźne, efekty widoczne bo każdy twierdzi że schudłam. Nie spinam się z ćwiczeniami, robię ja dla własnej przyjemności a teraz jak widać efekty to tym bardziej motywuje :) Mam małe dziecko, to też czasem je wykorzystam do ćwiczeń :)


http://www.suwaczki.com/tickers/wwgzflw15us22nvf.png
http://www.suwaczki.com/tickers/bl9ck6nlftdt53wm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też zastanawiałam się nad zumbą albo fitnessem - byle wyjść z domu, oddać dziecko w ręce kochającego tatusia i w końcu zająć się sobą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BArdzo polecem wyjście z domu ze dwa razy w tygodniu bez Dzidziusia, dla siebie:) na jakieś zajęcia czy cuś. Tatusiowie są po to, by też trochę dziećmi się zająć, a mama ma w tym czasie możliwość odżyć. Dodaje to niesamowicie siły i ochoty na zajmowanie się maluchem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dariia
Pomożecie co na ból gardła w czasie ciąży???

tabletki do ssania tantum verde, wydaje mi się, ze w ciąży można, poza tym naturalne soki lub herbata z miodem i cytryną, gardło można przepłukać płynem do płukania ust po myciu zębów, podobno pomaga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hehlo

ja na siłownie nie wybrałabym się ale kupiłam na avans.pl matę i orbiterek i w domu trenuja jak obok śpi sobie majka. To mi odpowiada bardzo. A ten sklep ma teraz fajną akcje więcej pod linkiem dla zainteresowanych http://www.avans.pl/lp,ocen-i-zyskaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Justyna66

Mi po ciąży pojawiły się halluksy czy któraś z Pań leczyła się w Centrum medycznym Panacea? w Poznaniu? ponoć leczy tam dr. Popow Marcin słyszy się że to dobry lekarz jeden z tych najlepszych czy ktoś miał z nim kontakt ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Studentka

Witam serdecznie. jestem studentką położnictwa i zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety w celu zgromadzenia niezbędnych informacji potrzebnych do napisania pracy magisterskiej. Ankieta skierowana jest do Pań, które urodziły nie później niż 6 miesięcy temu. Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie kilka minut. Z góry dziękuję i pozdrawiam. http://www.ebadania.pl/c7b04d92937cb20b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ciąża rozwija się prawidłowo to nie trzeba w jej trakcie przerywać całkowicie ćwiczeń. Jeszcze z widocznym brzuszkiem można ćwiczyć lekkie ćwiczenia. Wtedy o wiele łatwiej po porodzie będzie wrócić do formy. To, kiedy zacząć znowu ćwiczyć zależy od tego czy poród był naturalny czy przez cesarskie cięcie oraz od tego, w jakim stanie jesteś. Ćwiczyć można już wtedy, gdy wszystko się pogoi i będzie to bezpieczne. Z dzieckiem jest dużo ruchu, więc już to zapewni Ci porcję ćwiczeń. Oprócz tego postaraj się wygospodarować czas na ćwiczenia fitness. Pomyśl o diecie, która będzie składała się z urozmaiconych produktów, które dadzą Ci siłę i nie będę zbyt kaloryczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mały ma rok a ja nadal walczę z kilogramami. Ale nie poddaję się i dbam o siebie. Ostatnio nawet kupiłam sobie prostownicę. Lubie ładnie wyglądac mimo nadprogramowych kilogramów. Kupiłam taka lepsza z babyliss i za jednym pociągnięciem proste włosy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej :)
ja sobie z tym poradzilam, schudlam 22 kg w przeciagu 8 m-cy po porodzie. Jestem juz po 2 cesarce.
Bylo ciezko
zapraszam na mojego vloga na yb.
Tutakj filmik z moja metamorfoza, w polowie filmu sa zdjecia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, urodziłam synka w maju i do dziś mam największy problem z brzuszkiem. :) Ćwiczenia na siłowni i dieta i powinno być dobrze. A z kolei moja starsza siostra urodziła nniespełna 2mc temu drugiego synka i żadna z Was nie powiedziała, że ona jest mamą. :) Szczupła i bez rozstępów jak była tak jest. Każda z Nas by chciała tak do siebie dochodzić po ciąży. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy próbowałaś już coś robić ze swoim brzuchem? Czy nadal prawie rok po porodzie nie wzięłaś się za siebie? Jeśli nie karmisz dziecka piersią to bez problemu możesz zastosować dietę i wspomóc się spalaczami tłuszczu. Moja znajoma z pracy już kilka miesięcy po porodzie wyglądała jakby nie rodziła. Zastanawiałam się, dlaczego i po rozmowie z nią dowiedziałam się, że nie miała pokarmu, więc bez problemu mogła przejść na dietę. Dodatkowo wspomagała się suplementem www.trizer.pl. Sama go później zaczęłam stosować zachęcona jej efektami. U mnie póki, co bezpiecznie i zdrowo zeszło dwa kilogramy po miesiącu. Myślę, że to dobry wynik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Julianka85

Tu znalazłam fajny film dla wszystkich aktywnych mam i przyszłych mam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...