Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
emma83

Elektryczny aspirator odciągacz kataru. Ktoś coś? Proszę o opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Dziewczyny, napiszcie, jakie macie doświadczenia z takim sprzętem, czyli elektrycznym odciągaczem kataru?? Możecie polecić jakieś modele , które dobrze odsysają, nie są trudne w czyszczeniu oraz do których nie trzeba dodatkowych akcesoriów???

Myślałam o aspiratorze Novama Pingo, ale nie wiem, nie znam się.

Proszę o pomoc i informację.

(Tylko nie piszcie mi proszę nic o ustnych ani odkurzaczowych aspiratorach, bo ja nie mam jak ani gramolić odkurzacza ani ciągnąć tej rurki.)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

my używamy "katarek" to aspirator, który podłącza się do odkurzacza, wiem, jak to brzmi, ale to naprawdę jest dobre, chwilę i odkurzacz wyciąga zalegający katar z noska

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

emma83, ja nie mam żadnego więc nie polecę. Jakoś mi się udawało, że synowie pierwszy katar dostali jak już umieli sami siąkać nosek :). Ale dobrze wiedzieć, że są elektryczne odciągacze.
A że tu jest mały odzew, to może wrzuć hasło w Google i tam zobacz jakie są opinie na jego temat.
Powodzenia i zdrówka dla maluszka.

2005 :), 2007 :), 2014 :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja również polece katarek do odkurzacza. Niestety dostepny tylko na allegro. Moje dziecko odkad przywiozłam do domu ma tym czyszczony nosek. Ma juz 5 miesiecy I dla niej to zabawa, nawet w nocy jak trzeba wyciagamy I nie krzyczy. Starsze dziecko uzywa do tej pory. Polecam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A ja szukałam gruszki, ponieważ starszym dzieciom wyciagałam gruszką. A tu niespodzianka. Teraz są aspiratory. Podzieliłam się wiadomością z siostrą, wspomniałam, że są nawet takie, które podłącza się do odkurzacza. Gdy to usłyszała, to bardzo na mnie nakrzyczała, że ktoś głupot mi naopowiadał, a ja uwierzyłam ;D