Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Paulii

Majóweczki 2016

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chciały mi się wkleić linki w pełni, wycięło.

Link z BBCode będzie dłuższy, ale zostaw tylko łącznie od pierwszego [img] do drugiego [img].

Ja mam drugie USG w piątek, ciąża jak mój lekarz twierdzi specjalna, ale do pracy chodzę normalnie. Powiem tak, praca siedząca i jakbym miała siedzieć w domu i się zamartwiać, bo tak jest, to wolę chodzić do pracy:)

Czy któraś z Was może bierze clexane?


http://www.suwaczek.pl/cache/32a5239a22.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkie Przyszłe Mamuśki! Po przeczytaniu tego forum również postanowiłam do Was dołączyć.
Tydzień temu pokazały się dwie kreseczki na teście.
Według internetowych kalkulatorów termin przypada mi na 24 maja. Pod koniec tygodnia chcę umówić się na wizytę.
Mam 30 lat, mieszkam w Holandii, jest to moja pierwsza ciąża (nie do końca zaplanowana) i jestem pełna obaw.


http://www.suwaczki.com/tickers/5b09i09ka7dd34h7.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aggie6

Hey dziewczyny :) tak jak basiuniap tydzień temu ujrzałam na teście dwie kreseczki :) wczoraj miałam pierwsze usg :) - 6 tydzień ( moja fasoleczka ma już całe 4 mm) termin mam na 21 maja. Pozdrawiam Was cieplutko!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny. Ja pierwsza wizytę będę miała dopiero 2 października. Strasznie długo jeszcze ale mam nadzieję że będzie wszystko widać tak jak należy.


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3gzu3gmdnwryj.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po wizycie dzisiaj i aż łezka się zakręciła jak ponownie ujrzałam to maleństwo...serduszko bije, wymiar jakoś 1, 35cm, termin ustalony na 7.05, kolejna wizyta dopiero za miesiąc ale to ppdobno normalne w de...


http://www.suwaczki.com/tickers/km5smg7yp5sgjy82.png

http://www.suwaczki.com/tickers/km5suay3rq5wsl7y.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość amelia28

Znowu... nie wiem co się dzieje
... basiuniap na kiedy masz kolejna wizytę ??? http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3s65gqxaz8juc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś widziałam bijące serduszko.... właśnie serduszko jedno .... popłakałam się , bo trochę mi jednak smutno ze drugi pęcherzyk się nie wykształcił, ale troszkę odetchnęłam, bo bardzo się balam w ogóle ciąży a mnogiej to już całkien. wyniki hormonalne mam ok, prewencyjnie dostałam luteinę na wszelki wypadek.


http://www.suwaczek.pl/cache/f23e6bd3a2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kasiunqa przykro mi, że nie ma drugiego serduszka, ale najważniejsze, że jest jedno i ładnie bije

Paulii ja miałam w pl wizyty co 2-3 tygodnie dlatego w sumie się zdziwiłam że tutaj jest co miesiąc, no ale z drugiej strony chodziłam prywatnie do lekarza to pewnie też coś innego


http://www.suwaczki.com/tickers/km5smg7yp5sgjy82.png

http://www.suwaczki.com/tickers/km5suay3rq5wsl7y.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Dziewczyny! No to i ja po wizycie. Dzisiaj pierwszy raz widziałam swojego Okruszka. Wrażenia niesamowite... aż się łezki w oczach kręciły... Fasolka cała i zdrowa, serduszko bije.
Dostałam zestaw badań do zrobienia i następna wizyta za 3 tyg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc dziewczyny, ciesze sie, ze u was wszystko ok, ja nadal czekam na swoja druga wizyte, przy pierwszej nic nie widzialam oprocz powiekszonej blony bo to byl 4 tydzien.
Wizyte ma 5 pazdz. i nie moge sie doczekac!!

Chcialam unikac stresu ale nie da sie w pracy, dzisiaj pracownik podniosl mi cisnienie !!! A prace wlasnie mam stresujaca :(


http://www.suwaczki.com/tickers/0d1yskjoq5jgc8a9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczyny! Tak wam zazdroszczę ze już widzieliście serduszka.. Ja muszę czekać.do 21 października... Zrobiłam suwaczek no i normalnie mam 5 tydzien i 3 dzien a on pokazuje 4ttydzien. Co mogłam źle zrobić? AgiR uważaj na siebie! Weź tego pracownika doprowadz do porządku, stres nie jest naszym sprzymierzeńcem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Milka25 musze nauczyc sie doprowadzac pracownika do porzadku W SPOKOJU :)

Z ktorej strony internetowej masz ten suwaczek? Ja mam z www.suwaczki.com, wczesniej mialam z innej strony i tez zle mi pokazywal, pare dni do tylu...ale juz nie pamietam jaka to byla strona.


http://www.suwaczki.com/tickers/0d1yskjoq5jgc8a9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze sprobuj zrobic nowy z www.suwaczki.com.

U mnie bywa roznie, pierwsze dwa tygodnie ciazy mialam straszne bole brzucha, jak na miesiaczke plus ciagniecia, uklucia i nikt nie mogl nic zrobic bo to byl 3 tydzien i nic w sumie nie bylo widac, teraz jest juz o wiele lepiej choc jakies bole przychodza i odchodza. Strasznie panikuje bo juz raz poronilam, trzy lata temu i dopiero teraz sie zebralam na kolejny raz :)

Dopadly mnie poranne mdlosci ktore trwaja w sumie caly dzien, raz lepiej raz gorzej ale spac nie moge bo jest mi poprostu niedobrze i co otworze oczy to czuje... :( wiec mam nadzieje ze wszystko ok bo podobno jak sa mdlosci to dzidzia sie rozwija na 100% chociaz jak ich nie ma to tez nie jest zla oznaka.

A Ty jak sie czujesz?


http://www.suwaczki.com/tickers/0d1yskjoq5jgc8a9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Dziołchy :)

Milka25 i kilka innych dziewcząt ;) (w tym chyba Majka i Jagoda), Wy chyba źle liczycie sobie te tygodnie ciąży. Tzn wygląda mi na to, że na suwaczkach macie prawidłowo i tak się powinno podawać - w ciąży liczy się skończony tydzień + skończone dni. To się wydaje nielogiczne, ale jesteście w siódmym tygodniu dopiero jak SKOŃCZYCIE siódmy tydzień. Wiem, że to zupełnie inaczej niż normalnie ze wszystkim innym i sorry, że Wam tak wytykam błąd, ale radzę się przestawić, bo potem się zakręcicie ;) Lekarz zawsze będzie Wam mówił, że jesteście w danym tygodniu dopiero jak macie ten tydzień skończony. Tak też jest na suwaczkach.

Marta2014 ja mam termin wstępnie na 14 maja, ale dopiero na następnej wizycie lekarz ma mi określić dokłądniej - teraz ta data jest z pomiaru pęcherzyka płodowego, a w 9 tc będzie można już zmierzyć zarodek i to właśnie w 8-9 tc ta data jest najbardziej trafna. Potem, po I trymestrze, dzieciorki już zaczynają rosnąć każde w swoim tempie, to ta data może wychodzić inna na każdej wizycie. Ale właśnie ta z 9go tygodnia jest najdokładniejsza :)


http://www.rodzice.pl/suwaczki/showticker/22756

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny kiedy macie zamiar powiedziec szefowi ze jestescie w ciazy?? Jesli ktos nie moze wykonywac dalej stanowiska to logiczne ze szybko ale jesli praca niczym nie zagraza? Co mowia wam lekarze? Mi lekarka chce dac zaswiadczenie przy nastepnej wizycie a to bedzie dopiero 8 tydzien, ja myslalam raczej o 12!


http://www.suwaczki.com/tickers/0d1yskjoq5jgc8a9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AgiR, ale chyba nie musisz tego zaświadczenia dawać od razu? Ja też myślę, że raczej końcówka I trymestru to dobry czas na poinformowanie. Ale radzę pogadać z szefem zanim przyniesie się L4, bo na zwolnieniu jest napisane, że to choroba zw. z ciążą, a chyba jednak lepiej pogadać niż informować przez L4


http://www.rodzice.pl/suwaczki/showticker/22756

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mamoolka wlasnie nie wiem, mieszkam w at i nie wiem jakie sa tu prawa, chyba od daty zaswiadczenia nie wolno mi robic nadgodzin a ja zawsze musze jakies min. pol godziny zostac!
Na pewno porozmawiam z szefem zanim przyniose L4, tym bardziej ze chce tu wrocic po macierzynskim i jeszcze moj maz pracuje w tej samej firmie, nie bede kopac pod nami dolkow :) no wlasnie maz moj tez chce zebym powiedziala wczesniej bo chce byc ok. Poza tym mam raczej odpowiedzialne stanowisko i moj zastepca sobie nie radzi, dlatego lepiej powiedziec wczesniej moze... a moze juz przestane myslec o mojej pracy, nie jest najwazniejsze teraz prawda ? :)
Ale ja juz raz poronilam trzy tygodnie po tym jak sie przyznalam w 9 tyg.ciazy wtedy musialam szybko powiedziec bo tego wymagalo stanowisko...

Ale mysle ze jednak koniec I trymestru to najlepszy okres. Ale i tak mnie ciekawi wasza opinia i waszych lekarzy!


http://www.suwaczki.com/tickers/0d1yskjoq5jgc8a9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi tygodniami to chyba i od lekarza zależy, bo mnie wczoraj na wizycie lekarka sprawdzała wielkość fasolki czy pasuje z 8 tygodniem ciąży choć nie mam jeszcze tego tygodnia skończonego

Ja jeszcze się zastanawiam kiedy powiedzieć, ale chyba zrobię to w przyszłym tygodniu mimo że to dopiero 9tc będzie, pracuję w sklepie i dostaję czasem zmiany 10-cio godzinne, wczoraj mi lekarka powiedziała abym poprosiła pracowdawcę żeby nie dawał mi zmian powyżej 5h, bo niestety ale pracę mam non stop stojącą, nie mogę nawet na 5min sobie usiąść (po za przerwą), po za tym jak mamy przebudowę w sklepie to zdarza się, że muszę nosić ciężkie manekiny i wieszaki, więc lepiej jak powiem i będę mogła spokojnie powiedzieć że nie mogę nosić, a tak bym musiała coś wymyślać


http://www.suwaczki.com/tickers/km5smg7yp5sgjy82.png

http://www.suwaczki.com/tickers/km5suay3rq5wsl7y.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAjka1982 na Twoim miejscu tez juz bym powiedziala, 10 godz na stojaco to faktycznie za duzo, ja trzy lata temu pracowalam w innej firmie, musialam przerzucac materialy 15 000 metrow dziennie i 8 godz stania non stop i od razu w 6 tyg ciazy dalam zaswiadczenie powiedzialam ze nie bede wykonywac dluzej tego stanowiska. Dzisiaj siedze w biurze mam do prowadzenia prace na hali, maszyny na tej hali podczas pracy promieniuja niestety, ale ja wchodze teraz tam od tylu i nie podchodze do maszyn, zawsze udaje mi sie zastac pracownika w czesci biurowej a jesli nie to wolam...wiec z praca ujdzie! Ale chce byc w porzadku do szefa bo jak juz pisalam chce wrocic do tej firmy! W grudniu mamy miesiac przerwy w pracy i znowu odpada mu miesiac na przyuczenie kogos :(


http://www.suwaczki.com/tickers/0d1yskjoq5jgc8a9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziewczyny u mnie tragedia cala rodzina chora :( wstajemy rano i tak : narzeczony ledwie mowi , katar ,kaszel.Synek 39 stopni goraczki kaszel i do tego ja ,katar kaszel na szczescie bez goraczki i cala 3 do lekarza :( . Moj dostal antybiotyk , dziecko inne leki i ponownie mamy w piatek sie pokazac,a ja z racji ciazy nie dostalam nic :( mleko z czosnkiem mam pic 3-4 razy na dzien do tego 3 razy syrop z cebuli mam zrobic i samrowac sie wick vaporub... starsznie sie martwie czy fasolce nic nie bedzie i czy to jej nie zaszkodzi :(
Ja w pracy powiedzialam tydzien temu ale tylko dlatego ,ze potrzebowalam zaswiadczenie od szefa ,ze pracuje z chemikaliami .


http://www.suwaczek.pl/cache/def6c05698.png
http://tickers.babygaga.com/p/dev124pr___.png
http://www.suwaczki.com/tickers/2nn33e3kln87ripp.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...