Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Agataaaaaa

Kwietnióweczki 2016

Rekomendowane odpowiedzi

Vena ja od poniedziałku wieszam swoje zdjęcie na lodówce i zaczynam zmagania w zrzucaniu ciążowych kilogramów. Juz dziś na spacerze z małą obejrzałam dokładnie sprzęt na siłowni plenerowej;).....plan 15-20kg......w 4 miesiące powinnam się pozbyć. ...chociaż po ciąży zostało 7kg ale tak przycisne bardziej bo "fabryka zamknieta juz na zawsze" a matka wraca do swoich wyjściowych rozmiarów sprzed ciąz.
Vena .....czy przy ostatniej cc zrobili Tobie zabieg na jajowodach w końcu? Zaczynam się zastanawiać jaka forme antykoncepcji wybrać. .....najchętniej cos na zawsze:))))


GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

marta jesli to jest choc cien watpliwosci czy to sa wody jedz do szpitala. Moze to zagrazac dziecku roznymi swinstwami i bakteriami a u was chyba nawet tego gbsa nie robia...


Bartuś 14.04.2016 r. :-*

http://www.suwaczki.com/tickers/zem36iye9v5ivesn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość Czarna23789

Vena czego 2 km ? Biegu??? Ja bym 600 m nie dala rady. Nawet wejście z Małym w nosidełku na 3 piętro mnie męczy. Calą ciążę nic nie dźwigałam.
Wrócisz do formy szybciutko z taką zawziętością.
W ogóle po jakim czasie od cc można zacząć ćwiczyć ? 6 tyg wystarczy? Dodam, że uwielbiam ćwiczenia rozciągające.

Miila zapomniałam napisać o tej żółtaczce.
Kurczę u mnie w 12 dobie miał 14.6 i byl caly żółty i ani nie naświetlali ani nic. Mówią że im starszy tym większa norma bilirubiny.
Obecnie zażółcenie powolutku ustępuje, ale kazali si w nastawić że to potrwa nawet do końca 2,m-ca życia. Jakby się pogarszało to wtedy do lekarza.
Więc spokojnie Kochana, macie dobry wynik i myślę że mm na siłę nie jest Wam potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość Czarna23789

Anna podaje bebilon 1 ten podstawowy. Takie dostawał w szpitalu więc i ja takie kupiłam. Polecają jeszcze Enfamil czy jakoś tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Uwielbiam spać z córka, śpię dobrze, choć czujnie i bezruchu, ale mąż - jak Malutka jest od jego strony - nie spi, bo nie chce jej krzywdy zrobić. Tak wiec dziecko wieczorem zasypia w koszyczku, w nocy jak karmie od skraja łóżka to w łożku, a tak odkładam. Mam łóżeczko dostawne, ale czeka aż mi szwy ściągną i będę sie w miarę normalnie ruszać.

A ilością mleka sie przestałam denerwować, w nocy Mała potrafi 3h spać wiec nie jest złe, a w dzien, no cóż więcej wisi, ale myśle ze wszystko sie jakoś unormuje. Przy nawale spała tylko cały dzien :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Flawia u mnie podobnie po ciąży 7kg, ale do wymarzonej jeszcze 3, więc dycha do zgubienia.
Co do antykoncepcji to zdecydowałam się na przecięcie jajowodów. Śmiałam się, że mój mąż ma teraz pewność, że jest tym jedynym na dobre i złe, i nie zmienię go na nowszy model
Czarna biegu, było może 1 km, reszta to raczej taki bieg a la na szpilkach do tramwaju ;)
Bardzo spokojną yogę zaczynam od jutra, to będzie 4 tyg po porodzie. Będę omijać ćwiczenia które by bezpośrednio obciążały mięśnie proste brzucha, bo u mnie wciąż rozstęp mięśni od pępka w górę na 3 palce. Za dwa tyg mam kontrolę to jeśli będzie ok zacznę coś trochę mocniejszego stopniowo wprowadzać. Chciałabym dojść do normalnej wydolności za 8-10 tygodni.


100 lat Klaro! (Ur 17/03/2016) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czarna, Anna/b] Enfamil mogę polecić z czystym sercem obaj synowie byli na nim po zakończeniu kp, stosowałam ten do 9m z vit D, a później Enfagrow 9m-18m do skończenia 1 roku.


100 lat Klaro! (Ur 17/03/2016) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czarna uważaj na dźwiganie po cc. Nie powinnaś jeszcze nosić nosidełka bo szwy wewnętrzne rozpuszczają się do 6 tygodni.

Vena szkoda ze w PL nie ma takiej możliwości przy cc:((

Jak Bebilon to tylko profutura a nie pronutra. Chociaż mi zostało parę buteleczek tego gotowego płynu w buteleczkach po90 ml. Bebilon pronutra.jak któraś z was chce to chętnie wyślę. .


GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Heltinne masakra, wczoraj wieczorem nadrabiałam zaległości pewna, że już urodziłaś, a Ty zdążyłaś jeszcze do domu wrócić, namęczysz się.. mam nadzieję, że już niedługo będzie po wszystkim :)

Paulina dzięki za odpowiedź ws położnej, właśnie byłam ciekawa jak to tutaj wszystko wygląda

Elaiss Marta trzymam kciuki za Was dziewczyny :)

Vena przez Ciebie i Twoje km to mi szczęka od rana opadła, zazdroszczę samodyscypliny! i zdrówka dla rodzinki

łóżeczko ja co prawda doświadczenia jeszcze nie mam, ale planuję od początku małą wkładać do łóżeczka, które stoi obok naszego wyrka. może mi się zmieni, ale chyba nie potrafiłabym spać z takim maleństwem, za bardzo lubię wygodę i swobodę ruchu

kp karmić oczywiście chcę, ale nie za wszelką cenę, nie jeśli będę przy tym płakać i moje maleństwo też ma się męczyć. nie każde mleko jest w pełni wartościowe, nie każdym mlekiem się maluszek najada, nie widzę nic złego w mm jeśli jest taka potrzeba/ktoś ma takie życzenie. jak już któraś napisała- szczęśliwa mama, szczęśliwe dziecię :)

a ja od wczoraj mam jakiegoś mega doła, dzisiaj też od rana obudziłam się podłamana... chyba się zawinę w kołdrę, chociaż spać też nie bardzo mogę i przeczekam...


http://www.suwaczki.com/tickers/43ktgu1rrbb8avjd.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

mm tez myslalam by w raxie co miec cos pod reka.. tych produktów jest cała masa... alechyba musze poczytać, Flawia mozesz cos powiedxiec o roznicy w tym bebilonie? I pozostale mamy po co Wy siegacie jak musicie?

Ja po kolejnych dawkach seksu i pikantnym zarciu mialam- nie liczac napie#*@&# bioder i pachwin- bardzo spokojna noc. Teraz doszedl konkretny bol glowy i wnrewia mnie stopien opuchniecia.. gdyby nie to mialabym totalny luz,a tak zal mi ze nie urodzilam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chodzi o spanie w łóżeczku to starsza córka od początku spala w swoim łóżeczku. Wgl. Była bardzo spokojna i kochana. Wszystko mógłam przy niej zrobić. A po miesiącu juz przesypiala cała noc. Zobaczymy jak będzie tym razem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

To samych bebilonow widze ze jest kilka rodzajów...

ćwiczenia po porodzie rozmawialam z fizjoterapeutka na ten temat i mowila ze bezwzglednie po 6 tyg. Ale pokazala mi tez proste cwiczenie na zejscie sie kresy bialej ktore mozna wykonywac od razu po porodzie. I ja sie chyba zdecyduje na wspolne cwiczenia z nią i z dzieckiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Elaiss,Marta halooooo....co u Was? Szczęśliwie rozpakowane?
Ataanie podoba mu się połączenie opuchlizny i bólu głowy....
Może warto sprawdzić co się dzieje?
Miila masz przepiękne zdjęcia brzuszkiem, nie zaluj tskich z ostatnich chwil przed....Ja sesji brzuszkowej nie miałam, nagle zdałam sobie sprawę ze nie pomyślałam o takiej pamiatce...
W poprzednich ciążach 0 zdjęć. ..a to przecież ostatnia.
Szaleć nie będę z aparatem, wole być po jego drugiej stronie. Zupelnie wystarczy takie zdjęcie, chociaż słabe tło, plytki jak w sklepie mięsnym ;)(pomysł dewelopera, nie zdazylismy zmienic)

Szkoda,że kołyska to niewypał. Zastanawiam się jak u nas będzie funkcjonować owa kosz mojżesza.Ma te zaletę ze mogę z nim wędrować po całym domu. Małemu nie powinno sprawiać różnicy gdzie się znajduje...
kingullek cóż, młodemu zbyt dobrze u mamusi....albo czeka na sweterek...;)


☆☆☆Marcelek ☆☆☆
☆25.04.2016 godz.7:27☆
☆52cm, 3620g☆

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość Czarna23789

Flawia jeśli możesz to oświeć mnie różnicą - czyli pewnie jakimiś pozytywami da maluszka między pronutra a profutura. Bo to, że różni je cena to wiem :)
W szpitalu właśnie te gotowe buteleczki pronutra dawali, ale teraz jak będę kupować to może skuszę się na coś lepszego, bo chciałabym żeby Mały przynajmniej w pierwszych miesiącach życia dostawał wartościowe te mleko a nie jakiś chłam.

Odnośnie dźwigania, mąż właśnie poleciał zamontować w moim aucie te nosidełko i będę schodzić z samym Szymkiem, zamiast całość nosić w to i z powrotem.
Za 3 godz już męża nie będzie. Chodzimy ze łzami w oczach i nie bardzo wiemy co sobie powiedzieć.
Dobrze że mama niedługo będzie...

Ataa bądź czujna i dbaj o siebie Kochana :*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Vena, zbieram szczenę z podłogi...2 km... Ja wczoraj po trochę szybszym marszu musiałam przycupnąć w parku na ławce....

Anna, po kąpieli nakladam wiombie, karmie w woombie.Hela śpi od 21 do teraz!!! Oczywiscie karmiona kilka razy, ale czuje kupsko i muszę wybudzać.

Jak młoda spała pomiedzy nami bylo gorzej, teraz spi od strony swojego wyrka wiec ma bande w razie czego, ja dpie po srodku i jest supcio, mamy lizko bardzo duze :)


Helenka❤️Ziemowit❤️Jagódka❤️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

U mnie jutro wizyta u lekarza. Ale dopiero po południu. A miałam cichą nadzieje ze nie doczekam. Lekarz mówił ze nie musze ale jak chce to mogę jeszcze przyjść. Wiec dobrze ze się umówiłam, ciekawa jestem co z ciśnieniem. Mierze tak jak kazał i biorę leki a bywa różne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czarna wiem co czujesz bo mój mąż podobnie jak Twój mundurowy jak Franek miał 2 miesiące wyjechał na pół roku. Było ciężko ale czasem trzeba wybrać chwilową rozłąke żeby później było tylko lepiej.

To o różnicy w Bebilonach wiem od Secondtry z którą mam stały kontakt. Przestudiowala dokładnie oba sklady i w pronutra jest olej palmowy czyli świnstwo.
Enfamil jest ok ale dostępny chyba tylko w rossmanie czyli w środku nocy raczej niedostępny jak go zabraknie.
Ja chyba bym się zdecydowała na mleko które potem jest w tych gotowych kaszkach owocowych żeby nie zmieniać juz dziecku mleka. Będzie wam łatwiej zalać taką kaszkę tylko wodą i gotowe a nie odmierzac mleko a potem jeszcze kaszkę.


GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

HIPP albo zaczelabym od tego mleka z combiotykiem i potem ciągnęła całą gamę produktów od nich
Albo
NESTLÉ czyli Bobovita.

Chyba Bobovita ma największy wybór kaszek ale Hipp lepsze deserki:)))


GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wreszcie skończyłam szycie girlandek i poduszeczek/ochraniaczy do łóżeczka :)
Chyba wiec z tych drobiazgów dodatkowych,które były zaplanowane już wszystko jest :)
Do cc jeszcze 8 dni :)
Jak na szpilkach siedzimy wszyscy :)

monthly_2016_04/kwietnioweczki-2016_46710.jpg

monthly_2016_04/kwietnioweczki-2016_46711.jpg

monthly_2016_04/kwietnioweczki-2016_46712.jpg


http://www.suwaczek.pl/cache/2155b714fb.png
Trzy Aniołki 07-2014, 02-2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość Marty leb obdarty

Halo, halo, jestem.
Nadal w dwupaku ale odkorkowana i bez wod. Jak sie wczoraj zastanawialam czy to wody czy nie to postanowilam uzyc metody z mopem, ale bez mopa :) czyli taniec, krecenie biodrami, moj wybor padl na Sia & Sean Paul - cheap thrills. No i krece, krece, schodze w dol (ze niby seksi jak na imprezie) a tu chlust, poszlo.
Maz wrocil i pojechalismy do szpitala, sprawdzili wszystko, tylko maly byl bardzo aktywny, ruszal sie non stop i nie mogli wychwycic sredniej, po pol godziny na ktg kazali pochodzic pol godziny by go uspic, ale nasza malpiatka jest nieusluchana i skakanie sobie w brzuchu a tetno razem z nim. Po godzinie znowu spacer i wtedy zaczal sie powoli uspokajac. W koncu o 3.30 pojechalismy do domu i teraz czekamy na rozwiniecie akcji. Jesli nic sie nie bedzie dzialo to jutro na 8 rano beda wywolywac plus antybiotyk. Przespalam sie prawie 5 godzin, zaraz sniadanie a pozniej znowu tance, schody itp. Takze wyglada na to, ze dziecko jest slowne i punktualne i przyjdzie na czas.
Heltinne - u was nadal nic? Moze potanczysz troche? :)
Vena - szacun, ja juz tez sie nie moge doczekac zwiekszonej aktywnosci.
Marta 39t6d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Też dużo dobrego słyszałam o Enfamilu, i jak dla mnie dostępnośc w Rossmanie jest o.k., raczej jak coś co używam zaczyna się kończyc, to uzupełniam zapasy.

Co do kaszek i innych gotowych produktów dla dzieci, to trzeba przede wszystkim czytac etykiety. Bobovita to syf, ma między innymi tłuszcz palmowy, i cukier. Ich kaszka bananowa ma z bananem tyle wspólnego: proszek bananowy - 0,3%, naturalny aromat bananowy.
Dla porównania, pełny skład kaszki Hipp jaglanej z ryżem i kukurydzą: pełnoziarnista mąka jaglana* 36%, grysik ryżowy* 34%, mąka kukurydziana* 30%, witamina B. Też zalewa się ją wodą, a owoce można dodac dowolne samemu, albo świeże, np. rozgnieciony banan, albo ze słoiczka (tak samo trzeba sprawdzac etykiety). Zresztą w dobie blenderów to nie jest jakieś wyzwanie. Można też oczywiście samemu ugotowac po prostu kaszę jaglaną i zmiksowac z owocami, ale taka gotowa szybsza w przygotowaniu, tylko trzeba dobrze wybrac.


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3rjjg1g1k9nhx.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Enfamil jest w Tesco jak cos. Przynajmniej jak ogladalam mleka to byl. Od malych do duzych puszek. Fajny ale ja karmilam 10 mies piersia a pozniej juz na bebiko. A jakbym szla od poczatku to enfamil tez bym wziela.
Flawiamam nadzieje, ze u Secondtry wszystko jakos sie poukladalo.


http://www.suwaczki.com/tickers/ug37zbmhdhinvpti.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/f2wl3e5egao88507.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ensueno super ten kącik dla dzieciątka! Uwielbiam biel i drewno! Bajka takie połączenie :D
Heltinne tylko ze to połączenie utrzymuje sie dluugo juz, ciśnienie mak 134/80, badania krwi co raz lepsze i wszystko w normie, mocz tez, a dzis pafa od rana i jest duszno stad pewnie gorsze samopoczucie
Czarna przytulas ogromny! Rozumiem ze obojgu,Wam ciężko, ale czas sxybko,przy dziecku minie nie bedziesz tez sama bi rodzice blisko i dacie radę, a pozniej juz bedziecie razem i przy najwazniejszych chwilach rozwoju tatus juz będzie a tak przeciez codziennie mozesz wysylac mu świeże zdjecie :)
Marty faktycznie dzidzia chce sie przypodobac dziadkowi :) kciuki oby sie rozkrecilo samo :) poza tym zupelnie inne podejscie niz w Pl, tu po odejściu wód juz by Cie nie wypuścili..

Doturlalam sie do kościoła i z powrotem.. mam nadzieje ze za tydzien jesli uda mi sie wybrać to juz z wozkiem zamiast brzucha... takie male marzenie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...