Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Demether

Marcóweczki 2006 zapraszam!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gratulcje dla Ciebie i buziaki dla Oliwii i dla Patryczka , przeciez jest sarszym bratem. Oj napewno jest zazdrosy,Jak sie urodziła moja szwagierka a Zbys mial 2 latka to ja pzrez szczebelki z łozeczka chciał wyciagnac, bo jak to ona lezy w jego łozeczku:Psoty:
Dobrze,ze juz estescie wszyscy razem.
A fotki gdzie?????


Julcia
http://www.suwaczek.pl/cache/ee7437e67d.png
Zosia
http://www.suwaczek.pl/cache/4d94e4ac9b.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec wczoraj juz Pyskiem było o niebo lepiej,tym razem mała miała kryzys.Do 15 bylo ok. bylismy na spacerku potem Patryk ja obudził o 15.30 i zaczał sie maraton cyckowy!!!!wisiała mi dosłownie 2h,wydoiła mnie doszczętnie,potem pospała tylko 30min. jak tylko odkladałam ja od cycka to płacz i znowu szukanie cyca :00: :hmm: potem przyszli znajomi to "przyszła mama chrzestna"ja ponosiła i byl spokoj.ale tak to nic nie mogłam zrobic!!!!
wieczorem znowu karmieni do 22,ciamkanie.Uspilam ja na rekach i poszła wyczerpana,spiaca spac i spała 5h cycki miałam jak balony :rol:
dzisiaj odpukac jest niby ok. rano karmieni 1h pospała 1,5 wiec troche dałam jej na śpiaka cycka bo szlismy na dwor i spała 3h.teraz znowu jak juz oproznila dwie piersi i tylko ja odklejałam od sibie byl płacz i była wśiciekła....teraz śpi juz 2h.
nie wiem ,moze ona sie nie najada,czekam na ta polożna jak na zbawienie moze w nast. tyg. sie pojawi.
jak dzisiaj sie to powtorzy wyciagam bujadło i bede ja nawjyzej bujac,lepsze to niz przyzwyczajanie na rekach do noszenia :hmm:

oto moje pociechy razem :)

http://images32.fotosik.pl/345/562b6bc3dc54cfe1.jpg

http://images35.fotosik.pl/1/14ace4bab4e5807a.jpg

wiecej fotek to na dniach bo dzisiaj znowu mamy odwiedziny ;)


http://suwaczki.maluchy.pl/li-5966.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-21734.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka!!!!

ANDI GRATULUJĘ!!!!!!!
A Tobie Gabii też że już za 8 miesięcy będziesz znów na porodówce.


http://tickers.smyki.pl/s/4577/8589.jpg
Pomóżcie
http://mamaczytata.pl/pokaz/2673/podobna_do_mnie_czy_taty

http://www.suwaczek.pl/cache/0ce19281e4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kochane dzieje się tu widzę!!!!! Oj nie zapomniałam o Was...nie mogłabym absolutnie!!

Andi.....:36_27_2: ogromne gratulacje!!!!! Cudowna!!!

Gabi....cóż....zazdroszczę :Hi ya!:

Jak doczytam to kolejnym po gratuluję !!! hehe

U mnie jak wiecie ..słabośc emocjonalan nie pozwoliła na przejsice do dalszego etapu rekrutacji w policji , ale nie załamuje się bo może i dobrze...zamieniamy mieszkania :36_15_4: i dobrze że mam takie wysokie pobory bo inaczej byłaby kicha!!! Mój slubny najniższa krajowa więc...rozumiecie !!!
Więc szykuje się na przeprowadzkę w październiku na 71m2 ......zapraszam na kawwkę!!

Moje dzieciaczki cudowne , Iga już do pierwszej klasy a Juniorek smiga do przedszkola , żal mi go troszke bo taka mamusiowa przylepa że az serducho się łamie ...cóż ...musi troszke dorosnąc hehe
Z mężusiem bywa różnie ...czasami się nabijam że go dopada demencja starcza jak mnie wkurzy , czyli rutynka !!
Kochane mam nadzieje że będę częściej zaglą choć nie obiecuję ...ale pamietam o Was!!
Miłego weekendu!!

ps. byliśmy rodzinnie 2 tyg we włoszech...super..fotki wkleje wieczorkiem !!


[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojej, ale watek podupadl.
Przyznaje się bez bicia, ze dawno nic nie napisalam. Jesteśmy teraz z mezem w trakcie rozkrecania wlasnej szkoly jezykowej, jest wiec troche roboty.
A co do ciązy to bede miala drugiego faceta. Mamy problem z imieniem bo dla dziewczynki juz dawno mialam.

Andi , Gabalas wielkie gratulacje!!!!!!!!


http://tac.families.com/ezb/441691.png
http://tac.families.com/ezb/1018894.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no fakt wątek nam zdycha:36_2_4:

u nas ok. Oliwka noce ładnie przesypia tylko wieczory czasami potrafia wyprowadzic z równowagi:whoot:to taki mały krzykacz,głoda -krzyczy,ma mokro-wyje,nie bujasz to wrzeszczę,nie nosisz na rękach-beczę hahaha przeciwieństwo Pyska
cały dzien nie płacze oczywiscie,ale skupia na sobie uwage,w dzien praktycznie duzo spi to nie dziwie sie ze wieczorem harcuje.
asienkas może Szymon,nie wiem czy podoba ci sie te imie,ja to jestem strasznie wybredna do imion hahah u nas bylo odwrotnie nie mielismy imienia dla chlopca,bo szymon akurat ma na imie moj maz,tylko bylo imie dla dziewczynki hahah


http://suwaczki.maluchy.pl/li-5966.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-21734.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwalę się dostałam pracę.
Ale wątek to chyba powoli nam tu zamarł?!!


http://tickers.smyki.pl/s/4577/8589.jpg
Pomóżcie
http://mamaczytata.pl/pokaz/2673/podobna_do_mnie_czy_taty

http://www.suwaczek.pl/cache/0ce19281e4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pracuje w mojej miejscowości w sklepie spożywczyo-monopolowym. Niestety 7 dni w tyg. A ponieważ mała chora i do przedszkola nie chodzi to ja pracuje na popołudniówki.

Mam nadzieję, że wątek jakoś się podniesie bo upadł i to bardzo.


http://tickers.smyki.pl/s/4577/8589.jpg
Pomóżcie
http://mamaczytata.pl/pokaz/2673/podobna_do_mnie_czy_taty

http://www.suwaczek.pl/cache/0ce19281e4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nika chadza do przedszkola. A teraz jak jest chora to ja mam popołudniówki


http://tickers.smyki.pl/s/4577/8589.jpg
Pomóżcie
http://mamaczytata.pl/pokaz/2673/podobna_do_mnie_czy_taty

http://www.suwaczek.pl/cache/0ce19281e4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj zdycha zdycha nm watek nieublaganie. Haj laski!!!!!!!!!!

lella gratuluje pracy!!!!:brawo:

U mnie samopoczucie względne, jakos sie trzymam choc najlepiej caly czas bm spala:Śpiący: A Krzys mi to skutecznie uniemozliwia bo robi wszystko co by chodzic spac o 22 i pozniej:Zły: w dzien juz wogole nie spi:Szok:


http://www.suwaczek.pl/cache/41ec268854.pnghttp://parenting.pl/galeria/data/500/thumbs/201106123809.jpg
http://www.suwaczek.pl/cache/4a7b5ffe5d.png
www.sunriseband.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moniś tak jak obiecałam melduję się.
ANDI gratuluję Oliwcia jest prześliczna :-)
GABI gratki i trzymaj sie kobieto ja tez miałam cieżko z Matim jak byłam w ciazy z Radziem. Nie było mowy o spaniu.
Sylwiaczek zaproszenie na kawke przyjete :-)
U nas po staremu. Pracuje, chłopcy z opiekunką. Na szczęście weekendy mam wolne i wtedy nadrabiamy cały tydzień razem. M rozpoczął studia wiec na nic nie mam juz czasu. Marzy mi sie weekend relaksu a nie tak jak teraz wszystko na mojej głowie, bo on jak nie na uczelni to ma służbe i jest w pracy. Ale koniec narzekania wiem że kiedyś to sobie odbije :36_15_9:


http://www.suwaczek.pl/cache/cc228cfa63.png

http://www.suwaczek.pl/cache/0385dbc9e8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...