Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Ditta

Listopad 2015

Rekomendowane odpowiedzi

Hej Dziewczyny, ale dyskusja ,hahah ;) niezłe pytania mają ci wasi faceci to fakt.
nie ponarzekam z Wami ;) bo czuję się jak na ten miesiąc naprawdę super. jedynym uniedogodnieniem jest od czasu do czasu ucisk na żebra jak siedzę.
sypiam ostatnio tez super. brzucha nie mam za dużego ,więc nie męczę się też jakoś specjalnie.
ale biorę poprawkę na to ,że u nas jak w kalejdoskopie , jutro może się wszystko zmienić;)

co do czkawki ,Tosia miewa niezbyt często . raz na 2,3 dni.

w temacie zabawek - ja nic nie kupuję na razie , na pewno dostaniemy coś od ciotek i wujków na początek.
jedynie chciałam karuzelę nad łóżeczko , ale żadna mi się nie podoba..:( nie lubię bardzo pstrokatych, kolorowych tego typu rzeczy. preferuję raczej skandynawski styl.
ponadto chciałam z muzyką poważną.

leżaczek bujaczek mam używany, całkiem fajny nie wiem jakiej firmy nawet, bo u teściów stoi.


http://www.suwaczki.com/tickers/k0kd9vvjvwq4to7b.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nuala, taak są , np taka firma jak sterntaler takie robi
http://blubalon.pl/zabawki/577-karuzela-muzyczna.html?utm_source=okazje.info&utm_medium=referral&utm_campaign=okazje.info
z tych co oglądałam , ta mi się nawet podoba ,bo taka spokojna jest, ale droga trochę..
http://kiddyfave.com/mamasandpapas-karuzela-do-lozeczka-gwiazdki-kol--millieandboris,366,1657.html


http://www.suwaczki.com/tickers/k0kd9vvjvwq4to7b.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość beamama

Na zaparcia stosowałam saszetki dla dzieci Dicopeg junior, bo bezpiecznie nawet dla niemowlaków, nie wiem czy coś poza tym znajdziecie w aptece dla mam, można też się wspierać siemieniem, dietą ale to działa jak wiecie albo i nie, zwykle kiedy trzeba to nie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy już myślicie o karuzelkach, a ja dopiero jutro jadę zamówić łóżeczko. I nadal nie wiem jaki wybrać materacyk. Sporo jest takich z pianką, gryką i kokosem, ale słyszałam, że mogą się w nich zalęgnąć robaki. Nie wiem ile w tym prawdy, ale chyba wolę nie ryzykować. Myślałam o takim
http://www.smyk.com/fiki-miki-materac-do-lozeczka-lux-komfort-line-140x70-cm,p1073553000,swiat-niemowlaka-p?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=lowerfunnel
A jakie Wy wybrałyście materacyki?
Na zaparcia mi pomaga woda z sokiem z cytryny. Choć przyznam, że miewam je rzadko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Malgosiabo mi wlasnie w smyku kobieta odradzila materac z gryka. Mowila, ze one nie za bardzo nadaja sie dla noworodkow, bo gryka uczula, ale jesli juz taki kupimy to najlepiej przez pierwsze miesiace odwrócić go druga strona. O tych robakach tez slyszalam i zniechecilo mnie to totalnie. Kupiłam wlasnie materacyk, ktory polecala mi pani w smyku, ktory dopasowuje sie do lezacego na nim dziecka. Dobrze jest czasem poradzic sie sprzedających, w koncu wiedzą, o czym mowia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na początku byłam bardzo dobrze nastawiona na materacyk gryka kokos pianka. Bo naturalne, podobno zdrowe, ale do czasu :) Pani w pewnym sklepie opowiedziała mi o kilku sytuacjach gdy przez to, że dziecko przesiusiało pieluszkę, no i materac, wszystko wchłonęło się przez noc, nikt nic nie zauważył a tu nagle robaki... Zniechęciłam się kompletnie i kupiłam lateksowy, antyalergiczny materacyk z baybys's zone. Mam nadzieję, że się sprawdzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dziewczyny :) Wiedziałam, że na Was mogę liczyć :)
Zdecydowanie rezygnuję z gryki.
Sweetheart w sklepie też mi sprzedająca poleciła materacyk lateksowy z kokosem. I myślę, że się na niego zdecyduję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nuala

Ja mam ten kokos z gryka.
Juz nie pamieram dokladnie ale na poczatku uzywa sie kokosu u gory, dopiero pozniej odwraca na strone gryka.
Mi w pieluszce dziecko jak sie zasikalo to nie za wiele poza pieluszke i to bylo rzadko, a jak juz to potem to od razu materac suszylam, zadnych robali nie wychodowalam :)
Dla takich maluszkow wazne zeby materac byl twardy, bo dziecko ma sie na nim uczyc podnosic, odwracac itp. wiec nie jestem przekonana czy na tym etapie dostosowywanie do dziecka jest zaleta. Jak sie materac ugnie to ciezej dziecku cos zrobic. Tak wiec lateks ok jesli jest twardy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cisza dzis dziewczyny, chyba wszystkie celebrujecie niedziele w rodzinnym gronie. Mojego meza pogielo i maluje dziś pokój starszego synka. Powiedzial, ze jak zdąży, to jeszcze wezmie sie za sypialnię, a ja tam mam póki co niezły sajgon przez to, ze nie mam jeszcze skończonej garderoby. I zamiast pójść na spacer to moje chlopaki bawią sie w Bobow Budowniczych :) ostatnio byl temat zabawek, dzis materacykow, a macie już wszystkie wózki? Widzialam, ze duzo osob kupuje baby design...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Co do materacyka, ja wybrałam pianka-kokos. No usłyszałam różne opinie dotyczące gryki i robaków - jedni mówią że to prawda, inni że tak o ile zasika się materac, a jeszcze inni że to bujda. Nie wiem, ale siedziało mi to w głowie i dla własnego spokoju zrezygnowałam z wszelkich kombinacji z gryką.

A co do wózka, mój już od 2 dni stoi i czeka na swojego małego lokatora :-)


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl3e5eerjbaj9r.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u nas też pojazd już czeka :-), materac piankowy dwustronny, szwagierka miała problem z gryką i właśnie robakami więc ja nie ryzykowałam

trafiłam na bardzo ciekawego bloga ale oczywiście jak to często bywa nie rozwiał moich wątpliwości tylko wręcz przeciwnie... wklejam link https://hipokrates2012.wordpress.com/2012/04/01/szczepionka-na-pneumokoki-prevenar-czyli-kolejna-afera-medyczna-iii-rp/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My mamy piankę kokos.
A to nasza karoca - camarello. :)
Zawsze jest jakaś moda - może teraz na baby design... u mnie wśród znajomych akurat ten nie jest popularny ale to rzecz przypadku. :)

monthly_2015_10/listopad-2015_37204.jpg

monthly_2015_10/listopad-2015_37205.jpg


http://www.suwaczki.com/tickers/ukdy73sbt5qthy3z.png
https://www.suwaczki.com/tickers/6sutgywls7knbkel.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosiak1986

Hej, dziewczyny, mam pytanko jakie ubranko kupiłyście na wyjście ze szpitala oraz w czym zamierzacie wozić swoje maleństwa w wózku? tz czy w spiworku czy kombinezonie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Poradka

No u mnie też sporo nasypało i dalej pada. Musiałam biec do piwnicy po zimowe buty dzieciakom:) dobrze, że kurtki ostatnio poprałam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie poszlam za moda na baby design, ale wsrod znajomych tak lukalam to cos ich pokusiło. W ogole ciezko mi bylo zdecydowac sie na jakikolwiek wozek przez internet, wiec pojechalam z mezem do sklepu i zakochalam sie w mutsy igo. Mam nadzieje, ze bedzie sie uzytkowal tak samo jak wyglada :)

~Gosiak1986 ja mam taki cieplutki polarkowy dresik na wyjscie ze szpitala, a zamiast spiworka kupiłam kombinezon, bo łatwiej dzieciaczka zapiac w pasach w foteliku. Moze dokupie jeszcze spiworek zeby uzywac go do wozka, ale zobacze.

Jezu dziewczyny to gdzie Wy mieszkacie, ze juz śnieg?! U mnie rzesko, ale w dzien mamy sloneczko i 15 stopni. No jak nasze dzieci sie urodza to pogoda bedzie ciezka zeby pospacerować, ale moze nie bedzie tak zle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny, miałam dziś istny hardkor w nocy... O 1.50 obudził mnie ból brzucha, a że byłam sama, bo mojego A. nie ma... to zaczęłam panikować ;c skurcze były nieregularne, ale dość bolesne. Co chwilę sprawdzałam, czy nic się nie ulewa. Czekałam na najgorsze, nie wiem co robić. Wizytę kontrolną mam dopiero 21.10. Nie wiem czy jest sens jechać teraz do szpitala jak nic mi się nie dzieje?

Co do ubranka na wyjście ze szpitala to postawiłam na body z długim rękawem, welurowe śpioszki z długim rękawem, na to taki kombinezon "miś", oczywiście czapeczka :) do fotelika i przykryć kocykiem ;)

Zimaa na całego! ;) śnieżne pozdrowienia z Krakowa, gdzie ciągle lekko pruszy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczynki u mnie też śnieg mam nadzieję ze to przejściowe tylko narazie ja na wyjście mam przygotowane kombinezony i kocyki raczej na ciepłe dni się nie zalapiemy już; )


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3rjjgonj2q8s2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nuala

U mnie też śniegu troche (poludnie)
Ubierac będe jak Sweetheart tyle ze w normalny pajacyk. Dzieko bedzie chwilke na powietrzu o tyle co do auta i z auta to nie zdąży raczej zmarznąć.
Co do skurczy itp. zobacz jak będzie dzisiaj w ciągu dnia. To możesz mieć skurcze przepowiadajace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sweetheart obserwuj się i jak skurcze będą regularne to jedź do szpitala.
Ja na wyjście mam też body z długim , pajac bawełniany i misiowy kombinezon oraz kocyk. Też myślę, że z auta do domu nie zdaży zmarznąć a gorzej jest przegrzać dziecko .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...