Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Ditta

Listopad 2015

Rekomendowane odpowiedzi

Aanka wszystkiego naj :)

Tak pisałyście o tym koszu Mojżesza, że chyba też kupię w końcu...Znalazłam u siebie w okolicy babeczka sprzedać chce za 50 zł z materacykiem i kołderką...Dokupię stelaż na allegro i będzie jak znalazł. Można kupić nawet taki bujany żeby była kołyska...Chyba się skuszę w końcu wyniesie mnie to pewnie jakieś 100 zł...Tyle jeszcze mogę wydać.


http://fajnamama.pl/suwaczki/w09y2ey.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny, jesteście kochane. Bardzo dziękuję za życzenia, ogromnie mi miło. Musze przyznać, ze w ogóle dzis jestem milo zaskoczona, sporo osób skladalo mi życzenia. A wiecie, to nie urodziny, wiec Facebook nie przypomina :) chyba ze nie jestem na bieżąco :)


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371k19ry261.png
18.11.2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

magda mój miał właśnie taki stelaż - kołyska. Polecam, miałam przy swoim łóżku i gdy już nakarmiłam Huberta i odłożyłam z powrotem to pokołysałam ręką i usypialiśmy oboje, ja u siebie, Hubert w kołysce. Szybko i bez problemu :D


http://tickers.cafemom.com/t/eNortjKzUjIyMrE0sFSyBlwwFZEC1w,,69.png
http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/qkvr0pp27fyemhdx.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Margaret Silvara dzięki,hahaha no cyce mam duże to brzuch się mały wydaje :D
Silvara poczekajmy do września zobaczysz jakie będziemy na warsztatach :D


http://tickers.cafemom.com/t/eNortjKzUjIyMrE0sFSyBlwwFZEC1w,,69.png
http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/qkvr0pp27fyemhdx.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny wam tez maluchy tak sie wypychają w brzuchu ? Dzis przez cały dzien mam po jednej stronie górkę. Albo główka, albo tyłek bo takie twarde. Za nic na świecie nie chce zmienic pozycji ! Szczerze to juz nawet mnie to boli i cieżko sie chodzi :D


http://fajnamama.pl/suwaczki/a3x7fdv.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aniu wszystkiego najlepszego :)

Ostatnio pisalyscie o wagach, wiec tez sie zwazylam i przytylam 7.7kg ...aplikacja wyswietla ze prawidlowo ale jakos jej nie wierze ;) ale spoko, bez snikersa i tak by byl dzien stracony wiec cos za cos. Jeszcze mi wyskoczylo "rodzisz za 114 dni" i jakos mnie to przetazilo ze tak malo czasu zostalo a ja nic jeszcze nie mam....powoli wpadam w panike :)


http://s8.suwaczek.com/201511184965.png

http://www.suwaczki.com/tickers/km5scwa1ikadq00p.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pieknie na chwile was zostawic i juz jie moge nadrobic wpisow ;) Dzisiaj spimy na nowym mieszkanku. Tragedyja normalnie nie mozemy sie zmiescic z rzeczami. Moj biedny maz z synem zapakowali caly dom i przeniesli do mieszkanka. Niestety musieli tez czesc rozpakowac. A moje cale pomaganie polegalo na tym ze pouklasalam wszystko w kuchni. Na koniec siadlam sie rozryczalam ze nie mam sily nic robic.
Jusiaaas powiem ci ze kiedys duzo robilam w hafcie krzyzykowym no i naprawde musze ci pogratulowac :) Ślicznie zrobilas ta sowke :) Tez mam ten wzor i bede ho robic. Ale ja szukalam tej nieszczesnej zyrafy ktora moj malzonek sobie wymarzyl ;)
Aanka wszystkiego naj z okazji imienin :) Ja tez jestem Anna :)
Dziubi moj maly tez czesto wchodzi w jeden bok i sie wypina. To tak jakby skurcz byl tylko z jednej strony. Albo czuc glowke :) bo dupcia nie bedzie jeszcze taka okraglutka :)
Dziewczyny zazdroszcze wam malutkich brzuszkow. Ja juz powoli jie wyrabiam a tu jeszcze ponad trzy miesiace. Juz wszedzie sie brzuchem obijam. I wszyscy znajomi mowia ze polknelam pilke ;)


http://emaluszki.pl/suwaczek8-20151007.jpg
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72025.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Burcia kurcze rzeczywiscie tam byly zyrafy. Zapomnialam o nim. Zaraz podrzucę mojemu niech przeglada i wybiera :)


http://emaluszki.pl/suwaczek8-20151007.jpg
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72025.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziubi mi tez tak maly sie wypina. Czasami odpycha sie tak mocno tam w srodku, ze uciska na pecherz i ciezko mi do toalety dojsc bo tak mnie brzuch ciagnie jak przy skurczu
mali pomalutku sobie tam rob z przerwami.

Fajne te kosze mojzesza.... Jak znajde jakis uzywany w dobrej cenie to moze sie skusze, bo na nowy mnie nie stac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A i mam dzis wizyte u mojej gin bo nie wytrzymam do 12 sierpnia. Jade sprawdzic czy moja szyjka nadal sie skraca. Wizyta o 17:30 wiec caly dzien bede sie stresowac :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Margaret to razem dzisiaj mamy wizyte. Tyle, ze ja na 12 :)
Dobrze ze dziaj jest bo coraz czesciej mam skurcze.


http://emaluszki.pl/suwaczek8-20151007.jpg
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72025.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny,a spicie jeszcze na plecach?Ja dzisiaj co chwilę się budziłam i kontrolowalam czy się nie przekrecam.. Mam wrażenie,że mała się dusi przez to czy coś...Pewnie popadam w jakąś niepotrzebną paranoje, ale cóż...Dodatkowo było mi cały czas gorąco i duszno...ogólnie rzecz ujmując mam za sobą beznadziejną noc :-P od rana się kręci wariatka mała więc wszystko ok tylko matka taka przewrazliwona :-D


http://fajnamama.pl/suwaczki/w09y2ey.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Magda ja już chyba pozbyłam się nawyku spania na plecach chociaż wcześniej nie wyobrażałam sobie innej pozycji podczas snu. Teraz jest mi zwyczajnie niewygodnie. Czasami poleżę sobie na plecach, ale zaraz się przewracam na bok :)
Mój mały kręci się jak szalony jak leżę na plecach, myślę że nic im nie będzie :)

http://www.suwaczki.com/tickers/m3sx9jcgsg1ticqq.png

http://www.suwaczki.com/tickers/m6jvmif0qqctfbbr.png


https://www.suwaczki.com/tickers/qb3cjw4zpfihujt1.png
https://www.suwaczki.com/tickers/qb3cj48abqs12fxc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj pierwszy raz nie spałam na plecach,ale chyba przez to,że co chwile się budziłam...zasypiam na boku,a potem pobudka i dupa...Musze opatentowac jakiś sposób żeby się nie przekrecac ;-)


http://fajnamama.pl/suwaczki/w09y2ey.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Margaret no to 3mamy kciuki żeby tam u Ciebie na dole s się uspokoiło i przystopowało!
Jak chodzi o spanie to ja śpię albo na plecach albo na boku różnie,jedyne nad czym muszę zapanować to żeby nie położyć się na brzuchu.


http://tickers.cafemom.com/t/eNortjKzUjIyMrE0sFSyBlwwFZEC1w,,69.png
http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/qkvr0pp27fyemhdx.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do snów to mi się śniło wczoraj, że urodziłam mojego synka i miał takie gęste, czarne włosy :p Sen super, nawet mój Mati mówił, że uśmiechałam się przez sen :)

http://www.suwaczki.com/tickers/m3sx9jcgsg1ticqq.png
http://www.suwaczki.com/tickers/m6jvmif0qqctfbbr.png


https://www.suwaczki.com/tickers/qb3cjw4zpfihujt1.png
https://www.suwaczki.com/tickers/qb3cj48abqs12fxc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziubi mi też się maleńka tak wygina pisalam wczoraj nawet o tym że miałam takie właśnie wybrzuszenie :)))) stuka już wszedzie nad pepkiem pod pepkiem z boków kica kica
Co do spania przez ten katar już 3dni nie spie bo nie da się oddychać: (ale przylapuje się na tym że.na.plecach staram się przekrecac ale ja zawsze najbardziej na.plecach lubialam spać nie mówiąc o tym że na brzuszku też lubię ale tu akurat łatwo przyszło bo się nie da spać na takim brzuchu.
:)


http://fajnamama.pl/suwaczki/83kdyf7.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...