Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
MalaMoni

MAJOWE POCIECHY 2005- póki co trwamy!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

kasiakp
Flomag

Moni - super fotka, to mówisz, że najlepsza metoda na odchudzanie to ciąża?
Muszę to przemysleć, hehe tymbardziej, że M mnie zaczął na Trzeciaka namawiać ale się opieram póki co, hehe

mnie K nigdy na trzeciego szkraba nie namowi NIGDY hihihihi od razu po ciazy antykoncepcja

ja brałam Ceaette:36_8_6:


Szymon - 6 lat; Maciuś - 3 lata; Zosia - 2 latka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Madzik widac widac

Dziewczyny czy piszac tu odpowiedz da sie tak jak na N cytowac osoby rozne bo majac otwwarte okno odpowiedzi i widzac wasze posty nie ma na nich ikonki cytuj


http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/iz6mqfx43bbccvz2.png

http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661oetezjb6c64l.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

iza, bedzie dobrze !!!!!!!!!!!! to naprawde wspaniała wiadomosc, pancka tez 5 mies po cc zaszła z Oskarkiem :)

kasia, tu mozesz dac SZYBKA ODPOWIEDZ i wtedy pisze ponizej postów

dzw. proszę odpowiedzcie na pw z info o forum zamknietym, jeszcze 1 barkuje zeby watek załozyc,ale zeby pisac wszystkie musicie potwierdzic pw


Monika,Wituś (25.04.2005 r.) i Pawełek (23.11.2008 r.)
www.witek.okama.pl -->1% podatku na operacje i rehabilitację Witusia !
www.dla-witka.blogspot.com
- kup i wesprzyj Witka
Profil Witka na FB - doł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje dziewczyny :):):)

Anat
Aniczka jeśli jeszcze tu zajrzysz i przeczytasz, przemyśl proszę jeszcze raz swoją decyzję, szkoda teraz się odseparować od wszystkich i nie pisać. Dla mnie osobiście to możesz pisać i z tamtą grupą, nie uważam że zaraz coś im przekażesz, przecież na co dzień w życiu też zdarzają się różne sytuacje, nawet czasem w rodzinie są zatargi i człowiek z każdym rozmawia a nie z nikim. Naprawdę pomyśl.

Anat moze kiedys, teraz jakos nie moge,

Izak1979
Poszłam dzis rano do apteki, kupiłam test ciażowy i..... :bocian:
Iza GRATULACJE :):):):):):)

Moni Pafcio jest slodki :)


http://www.szipszop.pl/tickers/23271.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

iza teraz załozyłam wateczek nasz na forum i nikto oprocz nas zaproszonych nie bedzie go widział, zaraz podam link

jak juz wszystkie sie spokojnie pojawimy i potweirdzicie PW to przeniesiemy sie na zamkniete


Monika,Wituś (25.04.2005 r.) i Pawełek (23.11.2008 r.)
www.witek.okama.pl -->1% podatku na operacje i rehabilitację Witusia !
www.dla-witka.blogspot.com
- kup i wesprzyj Witka
Profil Witka na FB - doł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee nie widac moich suwaczków??

co do tej całej zaistniałej sytuacji to za wiele sie nie bede wypowiadac bo tez za wiele nie pisuje!! i tez nie wiem wszystkiego !! Szkoda tylko ze Aniczka zrezygnowała z pisania z nami-moze kiedys zdanie zmieni!!!! ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh....................


http://lb3m.lilypie.com/9Rf6p2.png

http://lbym.lilypie.com/0Ctyp2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

madzik-suwaczki widac.
:)
a u nas była polozna, mam odstawic Pafka do soboty i podawac sztuczne. a w sobote badanie krwi zrobic zeby wiedziec jak spada.
poza tym wszystko OK, mowi ze mojej blizny to nawet nie widac taka ładna i mala :D


Monika,Wituś (25.04.2005 r.) i Pawełek (23.11.2008 r.)
www.witek.okama.pl -->1% podatku na operacje i rehabilitację Witusia !
www.dla-witka.blogspot.com
- kup i wesprzyj Witka
Profil Witka na FB - doł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moni a nie boisz sie ze jak Pawełek posmakuje mleczka sztucznego to nie bedzie chciał cyckac?? Ja tak własnie miałam z Marcelem chociaz on to za bardzo tez nie chciał ciagnac i nie umieł cyckac!!!!

Wicio buduje garaz z klocków Marcel obgryza zabawki a ja kupuje prezenciki pod choinke!!!!


http://lb3m.lilypie.com/9Rf6p2.png

http://lbym.lilypie.com/0Ctyp2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozwolę sobie pogratulować Izuni
kochana głowa do góry
Bóg wynagradza wam to co przeszliście
teraz czas na córeczkę co nie? :nana_bobo:


http://s8.suwaczek.com/200504195565.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

iwo---dałam zaproszenie-odbierz pw i potwierdz
sylwia 25 tez dostała .
sorki za opoznienie, ale wiadomo jak jest :D

madzik---zeby pisac z nami nazamnknietym odbierz PW i potwierdz!!!!!


Monika,Wituś (25.04.2005 r.) i Pawełek (23.11.2008 r.)
www.witek.okama.pl -->1% podatku na operacje i rehabilitację Witusia !
www.dla-witka.blogspot.com
- kup i wesprzyj Witka
Profil Witka na FB - doł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziewczynki mam ogromną prośbę. Mozecie narazie skasować ze swoich postów cytowanie moich. Moja cała rodzinka jeszcze nie wie a nie chciałabym zeby dowiedziała sie z internetu. Przepraszam, ale myślałam, ze to jest to nasze prywatne forum :o_noo:
Z góry dziękuję...


Szymon - 6 lat; Maciuś - 3 lata; Zosia - 2 latka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czekamy na potwierdzenie zaproszenia przez sylwie i mahefe.
ale mysle ze spokojnie mozemy juz tam pisac na prywatnym


Monika,Wituś (25.04.2005 r.) i Pawełek (23.11.2008 r.)
www.witek.okama.pl -->1% podatku na operacje i rehabilitację Witusia !
www.dla-witka.blogspot.com
- kup i wesprzyj Witka
Profil Witka na FB - doł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...