Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

zielizka super :) śliczny Maluszek :)
Kurczę 4 dni różnicy między zdjęciami dzieciaczków na tym samym etapie a już taka różnica:)


http://www.suwaczki.com/tickers/relg9vvjqldrmcme.png
Aniołek 30.05.2014
Raduś Aniołek 08.07.2016

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tola33
Wow, zazdroszcze. To chyba od kobiety zalezy. W pierwszej ciazy na poczatku wazylam 58 kg. Przytylam ok 16-18 kg. Nie pamietam dokladnie, bo tu wszystko w funtach licza.
Powiem szczerze, ze martwie sie teraz bo ostatnio wazylam sie u Tesciowej i jesli Jej waga nie myli sie to przytylam juz 3,2kg!!! To chyba duzo... :( A Wy ile przytylyscie???

Ja 0,4 kg ale i tak już nie wchodzę w swoje spodnie - w dresach i leginsach chodzę :)
Matko ale Ty szczypiorek jesteś jak w ciąży 58kg ważyłaś :)))


http://www.suwaczek.pl/cache/3451273281.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość asik_81

Witam
Napiszcie dziewczyny czy bierzecie juz od początku ciązy preparaty witaminowe
jestem jakaś blada i słaba, w środę idę na badania krwi i zapytam czy juz powinnam cos brać oprócz kwasu foliowego
jak Wasz ginekolog radzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość asik_81

Witam
Napiszcie dziewczyny czy bierzecie juz od początku ciązy preparaty witaminowe
jestem jakaś blada i słaba, w środę idę na badania krwi i zapytam czy juz powinnam cos brać oprócz kwasu foliowego
jak Wasz ginekolog radzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość asik_81

Witam
Napiszcie dziewczyny czy bierzecie juz od początku ciązy preparaty witaminowe
jestem jakaś blada i słaba, w środę idę na badania krwi i zapytam czy juz powinnam cos brać oprócz kwasu foliowego
jak Wasz ginekolog radzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość asik_81

W poniedziałek zaczynam 11 tydz czyli bez problemy mogę brać ten witaminki tak? kurcze nie pamiętam jak w I ciąży brałam-wiem że jaki prenatal czy feminatal coś takiego-wiem że w składzie było żelazo i miałam zaparcia a anemia cieżarnych jest nie do uniknięcia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość asik_81

dziś mnie potwornie boli głowa -syn wstał 4.30 weekend szlak może człowieka trafić-wczoraj 9,5 godz w pracy a dziś padam na pysk- jak radzicie sobie z bólem głowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Mamusie :)

Ja wczoraj caly dzien przespalam potem wieczorem P zabral mnie na kolacje i spacerek a po wszystkim jak przyszłam do domu to ledwo sie umulam i juz spalam a do 8 rano. Wtedy wywalilam P z lozka by zrobil sniadanko a następnie znowu poszlam spac i spalam do 12 :D życie kiedyś przespie ;p

Ja mam 168 cm i ważę 59 kg, póki co nic nie utylam i to dobrze :)

W ciazy z Oliwia startowalam z 54 kg a skończyłam na 65kg. 2 tyg po porodzie juz nie bylo po tym śladu chociaz cyce mialam jak donice :D

Teraz znowu mam wielkie cycochy i nosze juz staniki z poprzedniej ciazy :)

W spodnie wchodze normalnie chociaz to rozm 25 a moje ciazowe sa sporo za duze.

Wieczorem poszukam plyte ze zdjeciami i pokaze Wam moj mini brzuch z Oliwia na 2 dni przed porodem :)

Zielizka super ze dzidzia ma sie dobrze :*:*
Karola brzusio maly ale cos tam widac :D chudzielec z Ciebie :)

A wiecie ze bol glowy to jeden z objawow na synka? To wina testosteronu :)

Milego dnia :*


http://www.suwaczki.com/tickers/klz9cwa1f4tcozfc.png
http://oliwia10-02.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętnie poczytam dziewczynki jak sobie radzicie z bólem głowy, bo myślę, że przoduję w tym temacie... W niedzielę obudziłam się z bólem głowy dośc mocnym, głowa bolała cały dzień, poszłam spać z bólem, w poniedziałek obudziłam się z bólem... itd Wiecie kiedy przeszło? W środę spałam pół dnia i o 17:40 obudziłam się bez bólu głowy! :)


http://www.suwaczki.com/tickers/uwo9skjoxn4f9w44.png]Tekst linka[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny strasznie się zdenerwowalam bardzo się poklocilam ze swoim teraz się boje czy nie zaszlodzilo to dziecku.


Nasze szczęście przyszło na świat 20.04.2015 O godz 23.30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie Myszeczko! Jesli nie boli Cie brzuch i nie krwawisz to wszystko ok :*

Pamiętam ze w ciazy z Oliwia tez raz tak sie zdenerwowalam na jej ojca ze omalo go nie zabilam siatką monet (akurat oproznilam moja skarbonke bo byla pełna). Dostalam takiej histerii ze nikt mnie uspokoic nie mógł. Ale dzieki temu wiecej on mnie nie denerwowal bo guz na glowie dlugo dawal mu sie we znaki :)

Wypij meliske i poloz sie na chwile. Wszystko bedzie dobrze :*


http://www.suwaczki.com/tickers/klz9cwa1f4tcozfc.png
http://oliwia10-02.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Dziewcznki...
Wstalam, jem sniadanie i do dentysty... Mam nadzieje,ze obedzie sie bez znieczulenia.. postaram sie przynajmniej...
Rano zlapal mnie skurcz lydki...
Przedwczoraj w nocy mialam za to skurcze Braxtona- Hicksa...Snilo mi sie,ze sie sexuje z mezem:D:D Uroki ciazy:)
Asia jak przytylas 11 kg to sie nie dziwie,ze po 2 tyg nie bylo sladu. Niezle:)
Monia ja wazylam 58kg na poczatku, to byla moja waga startowa, potem doszlo 16kg:)


http://suwaczki.maluchy.pl/li-70763.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-70762.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Joasia21
Ale dzieki temu wiecej on mnie nie denerwowal bo guz na glowie dlugo dawal mu sie we znaki :)

:D
ja do rękoczynów jeszcze nie dotarłam, ale ostatnio do szału doprowadziło mnie, że zrzucił skarpetki z suszarki i ich nie podniósł! ;)
Awantura na całego. On spokojny a ja aż gotowałam ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/relg9vvjqldrmcme.png
Aniołek 30.05.2014
Raduś Aniołek 08.07.2016

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to teraz strasznie się denerwuje :D moj P ma ze mna przechlapane... sam twierdzi ze ma nadzieje ze to tylko przez ciaze ze mnie taka wredna malpiszonka wyszla hi hi :D

Tola trzymam kciuki za wizyte :) oby nie bolalo :)
Ja sie trochę martwi skurczami bo juz je mam. Chwile pochodze i od razu zaczyna mnie strasznie bolec brzuch.

A z pozytywow to albo mi odbija albo odczuwam ruchy malenstwa. Rano jak leżałam prawie na brzuchu poczułam delikatne pukanie. Doslownie tak samo jak w ciazy z Oliwia. A przed chwila to sie powtorzylo :) to na pewno nie wzdecia :)


http://www.suwaczki.com/tickers/klz9cwa1f4tcozfc.png
http://oliwia10-02.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...