Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć dziewczyny !!!!
Ja też mam dzisiaj wizytę i z tego zdenerwowania nie mogłam spać w nocy:( bedzie to moja druga wizyta tak bardzo jestem ciekawa czy wszystko dobrze...... Do tego wszystkiego wysypało mnie na buzi bleee zawsze miałam z tym problemy dlatego tez musiałam barać tab ant ale widocznie wszystko zaczyna wracac masakra:(bede musiała jakoś to przeboleć:/
trzymam kciuki za wasze dzisiejsze badania;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myszeczka, świetne wieści. U mnie wczoraj lekarka pokusiła się o stwierdzenie płci, ale tak na 70-80%, więc na razie staram się do tej informacji nie przywiązywać. Tym bardziej, że jest odwrotna niż miałam nadzieję usyszeć :-)

Czekamy na wieści od pozostałych dziewczyn. I nie poddawajcie się stresowi przed badaniami. Pamiętajcie, że miliony kobiet rodzi zdrowe dzieci, więc dlaczego my nie mamy należeć do tych milionów!


http://fajnamama.pl/suwaczki/a9vtqke.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest naprawde super przezierność 1,26mm serdunio 144:) wszystkie narządy rozwijają się b. dobrze. Lekarz się śmiał ze dzidzia ma bojowy nastrój bo miał groźną minę:D


Nasze szczęście przyszło na świat 20.04.2015 O godz 23.30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

po poronieniu Paulinki jakoś mi się przykro zrobiło i nie miałam siły pisać choć codziennie obserwuje forum.

Witam nowe Maminki :-) w kupie raźniej. Czekam aż któregoś dnia ktoś napisze, ze tak jak ja spodziewa się bliźniąt :-)

Myszeczka cudowne wieści. Gratuluję. Ja mam prenatalne w ramach NFZ 13.11.2014 r a 15.11.2014 r. mój lekarz prowadzący będzie mi robił też USG genetyczne bo ma certyfikat wiec będę miała możliwość porównania wyników.
Tola cieszę się, że u Ciebie wszystko dobrze się skończyło.

Dziewczyny pytanko...ile przytyłyście w pierwszym trymestrze?

Zielizka odezwij sie koniecznie co i jak po badaniach.


http://www.suwaczek.pl/cache/64d6685245.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ania 5240

Żelazka jak tam? Ciekawa jestem bardzo bo my równo idziemy jak u ciebie ja dalej w szpitalu i chyba do poniedziałku juz mi się nudzi brzuch troszkę boli ale takto dobrze w poniedziałek kontrolne usg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kama86

Cześć, ja nowa :). Termin na 19.05, wszystkie badania b.dobre. Tylko już 3,5 kg do przodu, boje się że przytyje za dużo a wydaje mi się że jem normalnie.... Też macie takie obawy?
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Kama,

ja tez przytyłam 3 kg choć nosze bliźniaki.

Kurcze zaczynam krwawić chociaż nie na bieliźnie tylko podkrwawiam w środku. Zobaczyłam jak aplikowałam luteine. Niby brzuch mnie nie boli ale nie wiem czy panikować i lecieć na Izbe Przyjęć czy zaczekać do jutra :-( co byście poradziły? do tej pory nic się nie działo.


http://www.suwaczek.pl/cache/64d6685245.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zielizka a my dalej czekamy.
Myszeczka super wiesci.
Beciunia moze naruszylas jakies naczynko jak wkladalas lutke. Teraz narzady sa bardziej ukrwione wiec latwiej o podraznienie.
Ale jak sie masz zamartwiac to idz na ip.
Ja przytylam cos okolo 1.5kg. Ale to zalezy na jakiej wadze sprawdzam. W domu ok 1.5 a u lekarza na wadze to nie wiem jaki byl wynik na starcie ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/relg9vvjqldrmcme.png
Aniołek 30.05.2014
Raduś Aniołek 08.07.2016

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marta87

Beciunia Kama - ja mam 2kg na plusie.
Po wizycie u endo - euthyrox zwiększony, dawka wit.D3 też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Dziewczyny... dziekuje za wszytskie mile slowa, jestescie kochane:):)
Myszeczka super,ze wszytsko dobrze...
Zielizka daj znac po badaniach...
Milerowka a moze to znak, ze bedzie dziewczynka;)
Beciunia ja nie wiem ile w 1 trymestrze ale jak bylam u lekarza 28 pazdziernika bylam juz 3,2 kg na plusie:( Duzo....
Beciunia ja wczoraj tez mialam stracha... Chyba spnikowalam... Rano bylam z Synem na zajeciach sportowych. Sa to zajecia dla dzieci i rodzicow. Rodzice pomgaja, nic ciezkiego, cos tam za Mlodym pobiegalam. Troche nawet zadyszke zlapalam... I to plemienie chyba od tego....:(
Powiem Wam,ze raz tez mialam takie mikro plamienie- sluz z brazowymi niteczkami po seksie..............ale przeszlo.
Poprostu jestesmy tam bardzo mocno ukrwione i mala rzecz moze spowodowac plamienie....
Ja pojechalam do lekarza, bo balam sie ze gdyby w nocy bylo wiecej to musialabym do szpitala jechac... Wolalam,zeby moj lekarz sprawdzil.

Co do wizyt w szpitalu to pamietam jak w ciazy z Synem bolalo mnie w mostku i to mocno. Moj lekarz wyjechal i pojechalam do szpitala... Przychodza pielegniarki, jedna, druga... Kazda pyta sie co sie stalo. A ja pytam kiedy w koncu przyjdzie lekarz??? A ta jedna mowi- ja jestem lekarzem!!! Byla mlodsza ode mnie:D:D


http://suwaczki.maluchy.pl/li-70763.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-70762.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny, czasem mam takie kłucie z jednej lub drugiej strony podbrzusza, jakby ciągniecie, zazwyczaj 'wysiłkowe'- szybko wstałam, kaszlnęłam lub kichnęłam.
Myślicie, że takie delikatne ciągnięcie, które zaraz mija jest niegroźne? normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 1.5h oczekiwania, bo takie było opóźnienie u mojej lekarki, weszłam do gabinetu z mocno bijącym sercem (tętno 120 x)). W ogóle cudem udało mi się wrócić, bo nie miałam ze sobą nic konkretnego do jedzenia, a jadłam o 9 i po 3 godzinach myślałam, że zemdleję :( Mój Maluszek lubi jak jem do 2 godziny, wtedy czuję się dobrze, nie mam zawrotów głowy i nie mdleję :) W drodze powrotnej aż mną huśtało i musiałam ubiec jakąś starszą panią i usiąść na wolnym miejscu, najpierw było mi głupio, ale potem wyrzuty sumienia odeszły jak ręką odjął :) Do rzeczy:
*Dzidziuś ma 5.06cm
*Maleństwo chyba miało coś na kształt czkawki bo podskakiwało pupcią rytmicznie :D zginało i prostowało przy tym nóżki - słodziak. Nie mogłam się przestać uśmiechać!
*termin z USG zgadza się IDEALNIE z terminem OM - 11t.5d.
*praca serduszka bez zarzutu
*wyniki krwi i moczu bez zarzutu
*zakaz pływania na basenie ze względu na pełno bakterii w wodzie :(
*następna wizyta 27.11, tydzień po USG genetycznym

Myszeczka - jak u Was??


https://www.suwaczki.com/tickers/l22n9vvjkwvojafh.png
http://www.suwaczki.com/tickers/dqpr20mmpxurxf9n.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie mi zwłokę, ale najpierw kolejka na NFZ a potem trasa do domu...bez komentarza :)
Dzięki za cierpliwość i wsparcie Dziewczyny!!
Myszeczka - cudne wieści :)
Beciunia - ja do tej pory z 52kg schudłam do 49kg, 3 kilo, a wolałabym już tyć...
Kto tam jeszcze po wizycie Dziewczyny, dawajcie znać!! :)


https://www.suwaczki.com/tickers/l22n9vvjkwvojafh.png
http://www.suwaczki.com/tickers/dqpr20mmpxurxf9n.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zielizka super wiesci.
Ja przyznaje, ze jak gdzies jade to zabierm ze soba jakis maly prowiant typu banan, jablko lub taki maly serek zolty. Czasami jogutr z lyzeczka... nie raz tak wygladnialam, jak piszesz, ze teraz tak robie:)
Konstancja tym sie nie przejmuj, byle bol nie utrzymywal sie dluzej. Wtedy mozesz sie zaczac martwic


http://suwaczki.maluchy.pl/li-70763.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-70762.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konstancja, mam coś bardzo podobnego i pytałam lekarza, stwierdził, że to normalne, bo układ narządów, napięcie mięśni, wszystko się w brzuchu zmienia :) Nie martw się!


https://www.suwaczki.com/tickers/l22n9vvjkwvojafh.png
http://www.suwaczki.com/tickers/dqpr20mmpxurxf9n.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zielizka no w końcu....super informacje. Cieszę się, ze u Was ok.

Konstancja ja tez mam często takie kłucie jakby skurcz przy przeciąganiu, kasłaniu czy jak podnosze ręce do góry. Lekarz twierdzi, ze to nie groźne a jak często się powtarza to Nospe Forte mam se łyknąć.

Ja na razie leże. Co prawda na wkładce nie ma krwi ani nic wiec jak się nic nie zmieni do jutra poczekam i pokopytkuje do lekarza. Może faktycznie jakieś naczynko przy aplikacji luteiny.
Ehhh co do wagi to ja chyba jak wielbłąd będę niedługo :-(


http://www.suwaczek.pl/cache/64d6685245.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z tego wszystkiego nie zapytałam ile mierzy moj maluszek ważę chyba coś 70 gram wiem jako ma obwód brzuszka ile ma kość umowa ale ile on cały nie mam pojęcia :/
lekarz kazał mi odstawić luteine powiedział ze juz za parę dni łożysko przejmie cała rolę wiec nie musze juz jej brać no chyba żeby się coś działo to mam dzwonić. Zielizka masz zdjęcie ja juz pokazuje maluszka:)


Nasze szczęście przyszło na świat 20.04.2015 O godz 23.30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zielizka mamy 11 tyg. i 1 dzień wg. USG a ja już przytyłam 3 kg. Cały czas jestem głodna i w nocy mam taaakie ssanie, ze o matko! Będę jak prawdziwa ciężarówka :-))))


http://www.suwaczek.pl/cache/64d6685245.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...