Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
ashley0301

Marcòweczki 2015

Rekomendowane odpowiedzi

Wadera28
jeszcze znalazłam w necie z zakazanych:
jałowiec
gałka muszkatołowa
tymianek !!!
dziurawiec i szałwia
majeranek też - napar jest genialny na zbicie goraczki ale w ciąży zakazany.

Przepraszam ale byłam w domu tylko po
walizkę bo przyjechałam do rodziców.

Na usg wyszło brak wad. Ciąża w wieku 12+5
I na lekarza oko to raczej dziewczyna choć dokładniej powie po 16 tyg ale jak ujął w tej chwili widzi "muszelke"

Odebralam wyniki HIV mimo że laboratorium było zamknięte pani zrobiła mi grupę krwi i kosztowala tylko 26zl ufffff

L4 nie mam. Wystawi mi w poniedzialek. A szefowa nalega bym w poniedzialek była w pracy muszę coś wykombinować zresztą od rana będzie biegać po lekarzach bo chyba mam zapalenie zatok. Gorączka i nieustający ból głowy mnie wykończa.
Spróbuję wrzucić fote dzidziusia.


http://www.suwaczki.com/tickers/relguay3vocefj8j.png

http://www.suwaczki.com/tickers/f2w33e3kw6ykdy3q.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto Zosia lub Julcia lub jeszcze nie wiem ;)

Pan przystojniak doktor zrobił wyjątek złamał zasady i wpuścił moją córkę na oddział i zrobił dodatkowo USG przrz brzuch aby Amelka i moj mąż mogli zobaczyć maluszka :)

monthly_2014_08/marcoweczki-2015_15102.jpg


http://www.suwaczki.com/tickers/relguay3vocefj8j.png

http://www.suwaczki.com/tickers/f2w33e3kw6ykdy3q.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się że wszystko dobrze,już zaczęłam się martwić,że coś nie tak...ale kamień z serca. Teraz czekamy na badania kolejnych dziewczyn :)


Zuzanna jest już z nami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuzynka dowiedziała się ze jestem w ciąży i powiedziała że odesle mi moją mate edukacyjną bo jej mała juz nie bawi się na macie. A w paczce przeslala mi pierwsze prezenty dla maluszka :) nianię , bodziaka i rampesik :)
Takie malutkie ♥♥♥


http://www.suwaczki.com/tickers/relguay3vocefj8j.png

http://www.suwaczki.com/tickers/f2w33e3kw6ykdy3q.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racuszku jak się cieszę że się odezwalaś! I że wszystko jest ok! Naczytałam się przykrych historii dzisiaj i już mnie ogarnia lęk że mój fasol obumarł :/ już widzę jaka noc mnie czeka ehhh jadę na melisie.

Jutro o 13.20 dostanę wyrok.


//www.suwaczki.com/tickers/3jgxgzu3b3j2gka0.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

racuszkurewelacyjne wieści , gratulacje , mnie to czeka za dwa tygodnie ale wole nie myśleć bi się stresuje :-(
A poza tym znowu wyszła mi opryszczka na języku :-( a jak wiadomo teraz żadnych leków wiec smaruje miodem ( na języku to prawie nie wykonalne) i przykładam czosnek bleee.


http://www.suwaczki.com/tickers/c55fdqk3tmegl4ew.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

racuszku super wiesci :) oby takich wiecej :*
dziewczyny nie schizujcie wszytsko bedzie ok bo mnie sie przez was udziela :))) a mnie do genetycznego daleka droga bo jeszcze miesiac :)

no chyba ze nie wytrzym am i umowie sie wczesniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racuszku super! Bardzo się cieszę, że wszystko ok. My dwie już jesteśmy po tym stresie. Fajnie. Teraz wiksa będzie z badaniem połówkowym. Tak to już jest - matka o swoje dziecko martwi się całe życie. Widać zaczyna się już wtedy, kiedy maluch jest jeszcze w brzuchu.

mamax2
racuszku super wiesci :) oby takich wiecej :*
dziewczyny nie schizujcie wszytsko bedzie ok bo mnie sie przez was udziela :))) a mnie do genetycznego daleka droga bo jeszcze miesiac :)

no chyba ze nie wytrzym am i umowie sie wczesniej

Nie ma sensu wcześniej, bo to genetyczne musi być zrobione w konkretnym czasie - chyba 13 tydzień. Wtedy najlepiej widać przezierność karkową.
Będzie dobrze. Ja jakoś przed badaniem, aż tak nie schizowałam. Najgorzej było w trakcie, ale generalnie miałam w sobie taki spokój, silne przekonanie, że będzie dobrze.


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3rjjg656zfgdg.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie ide w 12 tc i tak chciał gin,żebym pojawiła się w trakcie 12 tc,powiedział ,że to bardzo ważne badanie i tak muszę przyjść.


Zuzanna jest już z nami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się nieprecyzyjnie wyraziłam, ja byłam w trakcie 13 tyg, tzn. dokładnie byłam w 12 tyg. i 3 dniu. Mój gin. tak mi wyliczył co do dnia. Mówił też, że ewentualnie mogę przyjść dzień wcześniej, ale lepiej 12 d +3 dni.


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3rjjg656zfgdg.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A za usg płaciłam jak za wizytę. W moim przypadku akurat 250 zł. Ale moja koleżanka też płaciła jak za wizytę, więc to chyba tak standardowo.


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3rjjg656zfgdg.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale mnie 20.09 wypada 13+4 chyba....
wiec mysle czy nie wybrac sie 1-1,5 tyg wczesniej
u mnie prenatalne 250 z cd

za wizyte z usg płace 80zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,
tak się zastanwiam też nad badaniem genetycznym, ale mój ginekolog mówił że jak kobieta jest w wieku do 30 to nie jest to konieczne. Bałabym się również jeśli coś byłoby nie tak...wole chyba nie wiedzieć


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3rjjgu4ccub3w.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczyny.
Ufff, dałam radę wszystko nadrobić :-)
Już po ślubie siostry, muszę powiedzieć, że czułam się nadzwyczaj dobrze. Na szczęście, była to raczej weselna kolacja i już po 1. byliśmy w domu.

Niestety i do mnie i do córy wczoraj przyplątało się jakieś zakażenie układu moczowego... Ona dużo gorzej je znosi :-(

Aha- ja już dawno widziałam taki chiński kalendarz- w innym miejscu- ale z obu wychodzą mi inne płcie ;-) Kalendarz chiński a płeć

Viola Wow, świetnie muszą wyglądać Wasze spotkania rodzinne :-) U nas niestety bliźniaków nie ma po żadnej ze stron.

Racuszek Cudne wieści :-) Moja córa też baardzo chce iść na USG. Czy lekarz starał się tłumaczyć Amelce co widać na ekranie?

Wadera Powodzenia- będę trzymać kciuki. A Ty, zaraz po, odezwij się :-)

U mnie prenatalne też kosztuje 200 (+50 za nagranie)
Za mną już 1/4 ciąży- ale ten czas pędzi :-) Zaraz połówka, poród, szkoła i ślub ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uliczka mi też wychodzą różne płci z obu kalendarzy,w sumie już niedługo się dowiemy co to będzie za płeć,oby zdrowe było to najważniejsze :)


Zuzanna jest już z nami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cudownie , że nasza kochana forumowa panikara ma już usg za sobą :-) gratulacje wielkie juz nie stresuj siebie ani fasolki , teraz tylko błogi relaks i lenistwo ;-)


http://www.suwaczki.com/tickers/c55fdqk3tmegl4ew.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...