Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Joan

Sierpień 2009

Rekomendowane odpowiedzi

marcysia_83
ups nie wiedzialam ze trzeba sie podpisywac, ale pogadam jeszcze z ksiedzem. U mnie w rodzinie kiedys byla taka sytuacja ze chrzestny nie dojechal i ktos inny stanal. Jakas klatwa rodzinna czy co??

współczuje.
Ale chyba w takich nagłych wypadkach da się :)


-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
http://www.suwaczek.pl/cache/053efaf3ef.png http://s2.pierwszezabki.pl/024/024234980.png?9711
Kocham Cię Synku :)

"Nigdy nie kłóć się z Idiot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś byłam u fryzjera obciąć kłaki :P:sofunny: no już jak lump nie wyglądam, jutro farbeczka.

PRałam, prasowałam i w połowie ubrałam choinkę.
Z psem mam masakrę. JAk mu się nie poprawi to..... same wiecie.
NAryczałam się okropnie.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
http://www.suwaczek.pl/cache/053efaf3ef.png http://s2.pierwszezabki.pl/024/024234980.png?9711
Kocham Cię Synku :)

"Nigdy nie kłóć się z Idiot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qlczak Wszystkiego naj dla synusia :):)
alisss wybacz spóźnione ... chyba że już składałam bo ja już nie pamiętam :(

ronia
ferinka
My dziś gościliśmy tatusia chrzestnego Oliwierka :) Było boskooooooooooo :)

impreza bez nas?

NAstępna z wami *:)

Tosia27
Dzien prawie doberek:smile_jump:
Toś po dzisiejszej nocy wykończony:( me dziecie drugą noc z rzedu nie chce spać bo kładzie się o 19:) i dzisiaj między 2:30 a 4 miałam śpiewy, piski, śmiechy, szczypanie matki oraz wyrywanie włosów:36_2_24: druga podubka po 6 ale stary się zlitował i zabrał Bąka do drugiego pokoju:D

Mój też ale od 6 brechta się.

Blondi19
Witajcie ja juz po wczorajszych zakupach ;)
Kupiłam nawet Kubusiowi nowe butki bo poprzednie z amałe sie zrobiły hehe. My do 9 spaliśmy a kuba teraz znowu śpi ;)

Super buciki :)

Tosia27
ferinka
Laseczki witam i znikam bo mam masakre!!!!! Naprawdę jak się wali to wszystko. Byłam z psem u weterynarza..... tylko ryczę.... potem napiszę.
Głosiki oczywiście oddam wszystkim laseczką tylko wieczorkiem.

Buziaczki skarbeczki :*:)

ojoj Ferinka co się dzieje??? czekamy na info:( nie wiem za co ale trzymam kciuki by było dobrze:*
MAsakra, ma coś z kręgosłupem dostał zastrzyków cztery, jutro kolejne i pojutrze też.
jak to nie przejdzie to... ! Normalnie ja się chyba potnę wtedy :(

Mama_Monika
I to jeszcze jakie terrorystki! z premedytacją znęcają się nad nami i wykorzuystują niecnie naszą matczyną miłość hihi :hahaha:
Ja sobie pościel poprasowałam i Lence ubranka, teraz kawka, chwilo trwaj ... :len:

Dobrze że ja mojego Bill Ladena sobie wychowałam :P:sofunny:
Mama_Monika
Dziewczyny a jest jakaś błyskawiczna kaszka manna dla niemowląt tylko że bezmleczna? Z jakiej firmy?

Nestle, bobvita. Hipp chyba też ma.

madziaas
Uciekam spać dziewczynki
Milutkich snów:)

Dobranoc :)


-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
http://www.suwaczek.pl/cache/053efaf3ef.png http://s2.pierwszezabki.pl/024/024234980.png?9711
Kocham Cię Synku :)

"Nigdy nie kłóć się z Idiot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro ja pociskam na poczte po paczuszki bo mialam awizo w skrzynce. Dziwne ,bylam w domu a listonosz napisal ze o 10 nie zastal nikogo, a moja tesciowa jeszcze mi wmawia ze pewnie nie slyszalam ,a ona tez byla w domu hehe a przeciez nie mieszkamy w palacu tylko w bloku :) wiec jak moglam nie slyszec


http://kobietaintymnie.pl/suwaczek/cache/4178ad7c.gif

http://www.rodzice.pl/suwaczki/showticker/13108

http://s1.suwaczek.com/20060624640123.png

08.2006

09.2009 [*] 11.2012 [*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ania_83
Qlczak dziś wszystkiego naj dla Twojego synka!

i spóźnione dla Natanka alisss, już 5 miesięcy!

Dziekujemy :)
Juz 5 miechow, wielki chlopak, ale ten czas zasowa, za miesiac pol roczku :)


http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6e6ydimiqwypp.png

http://www.suwaczki.com/tickers/abnzlnkp1dcxwr9b.png

http://www.mamacafe.pl/suwak/12395.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja w koncu moge troche odsapnac, caly dzien sprzatalam, a teraz juz tak pozno ze spac trzeba isc ..... no i nikogo nie ma... no trudno, moze jutro ....


http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6e6ydimiqwypp.png

http://www.suwaczki.com/tickers/abnzlnkp1dcxwr9b.png

http://www.mamacafe.pl/suwak/12395.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alisss
No ja w koncu moge troche odsapnac, caly dzien sprzatalam, a teraz juz tak pozno ze spac trzeba isc ..... no i nikogo nie ma... no trudno, moze jutro ....

ja jestem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyżaliłam się częściowo na off topicu:)
a Wam laseczki życzę Zdrowych , Spokojnych i Wyjątkowych Pierwszych z naszymi maluszkami Świąt.
Życzenia od całej Domisiowej rodzinki.


Zawsze trzeba próbowac czegoś nowego. Pamiętaj amotorzy zbudowali Arkę, profesjonaliści- Titanica...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikula
wyżaliłam się częściowo na off topicu:)
a Wam laseczki życzę Zdrowych , Spokojnych i Wyjątkowych Pierwszych z naszymi maluszkami Świąt.
Życzenia od całej Domisiowej rodzinki.

Dzięki ciocia wzajemnie :Całus:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka dziewczynki! U mnie też urwanie głowy bo święta w tym roku u nas a więc same rozumiecie. Robi się coraz bardziej ciekawie...
Korzystając z okazji, że mam wolna chwilkę:
Zdrowych, wesołych, spokojnych i pogodnych Świąt Wam życzę, przepełnionych radością płynącą od naszych najukochańszych Szkrabów.


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sgu1rqgk0yhcd.png
http://s10.suwaczek.com/19980425310123.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie:)
No i znów Bąk nie dał mi pospać bo o 4 już sie jej nie chciało...w sumie nie przeszkadzałoby mi że nie śpi ale ona ciągle przekręca sie w łóżeczku jak nie śpi i martwię sie ze zmarznie więc cały czas wstawałam i ją obkręcałam i przykrywałam;)
znacie jakieś sposoby by ją unieruchomić?:hahaha:
o tak własnie leży


http://www.suwaczek.pl/cache/bae7d4d333.png
http://moje.glitery.pl/text/43/59/4-MAJA-19082009-8816.gif http://s2.pierwszezabki.pl/022/022403960.png?6046

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry. u nas masakra nie wyspałam się :) mały miał ochotę się bawić. Więc wiem Tosia co przeżyłaś. 1, 2.30, 4.30 i 6.30.... myślałam że zwariuje.
Byliśmy na zastrzykach z psem... masakra :(:(


-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
http://www.suwaczek.pl/cache/053efaf3ef.png http://s2.pierwszezabki.pl/024/024234980.png?9711
Kocham Cię Synku :)

"Nigdy nie kłóć się z Idiot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tosia, piękna ta twoja pszczółeczka :)

Laseczki, głosiki oddam standoardowo wieczorkiem :)


-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
http://www.suwaczek.pl/cache/053efaf3ef.png http://s2.pierwszezabki.pl/024/024234980.png?9711
Kocham Cię Synku :)

"Nigdy nie kłóć się z Idiot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toś nie gniewaj się ale pierwsze co mi przyszło do głowy
na unieruchomienie to

WSADŹ JĄ W GIPS :sofunny:

u mnie jest to samo , no może nie 100% ona się przekręca z pleców na brzuch i utyka między barietką łóżeczka między szczebelkami

wiertolą się dzieciaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tosia27
Ferinko współczuję:( a te problemy były już wcześniej czy teraz coś się stało?

No właśnie niby miała początki. Smarowałam go spirolem kamforowym i było potem ok.
Teraz jedzie na 4 zastrzykach dziennie :( I na spirolu kamforowym...
To zaczęło mu się tej zimy ;/


-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
http://www.suwaczek.pl/cache/053efaf3ef.png http://s2.pierwszezabki.pl/024/024234980.png?9711
Kocham Cię Synku :)

"Nigdy nie kłóć się z Idiot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
  • Dodaj nową pozycję...