Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Joan

Sierpień 2009

Rekomendowane odpowiedzi

Heja. Ja na razie na niedoczasie. T przyjechał i musimy się sobą nacieszyć bo niedługo jeszcze znowu jedzie. Bartek przeziębiony, my ciągle coś, gdzieś itd...

Pozdrawiam


http://www.suwaczek.pl/cache/d6f3579dec.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023253980.png?8442
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=5155514d62e137f5a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o kurcze ;/ zdrowka dla T

a mój kuba w poniedziałek ma wycieczke do kina na Renifer Niko ratuje brata;) ja tez jade
jako opiekun;)

i też myśle nad daniami na sylwesstra bo spedzam go z meżem, kumpela i jej chłopakiem u mnie w domu:)


http://kuba-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://s9.suwaczek.com/20090418310120.png
http://izabela-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja jeszcze nie mam planów odnośnie Sylwestra. Co do dań to coś na ciepło, jakieś ze dwie sałatki, kanapeczki, jakieś ciacha no i szampan :)


http://www.suwaczek.pl/cache/d6f3579dec.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023253980.png?8442
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=5155514d62e137f5a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a np rosołek może byc na pierwsze cieple danie bo mysle też pod wzgledem kuby bo też bedzie z nami.

A jak tam Twój Tito? T już pojechał czy w domku jeszcze jest?


http://kuba-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://s9.suwaczek.com/20090418310120.png
http://izabela-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, ze może być rosół. Czy nawet barszczyk czerwony z pasztecikami albo pierożkami.

Tit ok. Jeszcze trochę pokasłuje ale jest lepiej. T w domu na antybiotykach ;/

ja siedzę własnie z farbą na włosach bo T na mnie krzyczał że mam za ciemne włosy


http://www.suwaczek.pl/cache/d6f3579dec.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023253980.png?8442
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=5155514d62e137f5a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj znac jak wyszły wlosy.

mój kuba w p-kolu mają dziś ubierać choinke.

U nas rano po 8 było -7stopni i troszke śniegu leży na ulicy i chodnikach


http://kuba-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://s9.suwaczek.com/20090418310120.png
http://izabela-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heloł.

Mrozik u nas superancki, śniegu sporo, po obiadku ruszamy na sanki :)

Blondi włosy ok. Znowu blond :) Jak będę miała jakieś zdjęcie to wrzucę.

T zostaje w domu do Świąt już. Robota się skończyła niestety...


http://www.suwaczek.pl/cache/d6f3579dec.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023253980.png?8442
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=5155514d62e137f5a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ana z jednej strony dobrze że T w domu a z drugiej nie bardzo bo kasy mniej.

U nas snieg i mroz;)

ale dziś na sanki nie pójdziemy bo kuba sie przeziebił ;/ cała noc krecił sie a rano miał gorączke . Narazie mu zeszła zobaczymy jak potem bedzie.

A gdzie reszta dziewczyn chyba tylko my tu jesmy na bierzaco a szkoda.

Jak przygotowania do świat kiedy zaczynasz?


http://kuba-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://s9.suwaczek.com/20090418310120.png
http://izabela-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, zdrówka dla Kuby. Mój Bartek tez jeszcze rano pokasłuje ale już i tak ok.

Właśnie T był nastawiony, ze jeszcze pojedzie chociaż na 2 tyg a tu :ass:

U nas jeszcze jako takich przygotowań nie ma. Wczoraj pomyłam okna i porobiłam śniegiem szablony. Od jutra zaczynam sprzątanie bo jeszcze pół świni będę musiała rozprawić ;/

My z Titem pójdziemy trochę na skuter śnieżny.

Zauważyłam, ze tylko my się udzielamy na wątku ;/ Przykro trochę ;/


http://www.suwaczek.pl/cache/d6f3579dec.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023253980.png?8442
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=5155514d62e137f5a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dziewczyny zapomniały o nas;( szkoda

no kuba tak przez caly tydzień pokasływal i już mu w piatek przechodziło a tu w nocy spac nie mógł i rano goraczka 38 ale nic mu nie dawalam i po godzinie sama spadła. teraz troszke kaszle i katarek ma.

ale u niego w grupie było w piatek tylko 10 osób z 20 i z tego jeszcze połowa chora i ich nauczycielka miała dzwonic dzś do rodziców ile by jutro przyszło bo maja wycieczke do kina a jak malo by przyszło to by przełożyła.

No ja jutro okna pomyje ozdoby swiateczne porobie na oknach


http://kuba-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://s9.suwaczek.com/20090418310120.png
http://izabela-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, w przedszkolu wystarczy aby jedno dziecko przyszło z wirusem i już połowa choruje ;/ Oby Kubie szybko przeszło.

Ja zrobiłam na oknach, we wtorek musze iśc na targ kupić bombki na choinkę tylko plastikowe bo Bartek w zeszłym roku szklane wybił ;/ Bawił się że to piłki ;/

dzisiaj mam zamiar sporządzić listę co robimy na święta i co trzeba kupić. A Święta spędzamy u mojej mamy i babci :) w końcu :)


http://www.suwaczek.pl/cache/d6f3579dec.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023253980.png?8442
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=5155514d62e137f5a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o to super świeta sie szykują u was;)

a mój brat wyszedł z Z.K 4 grudnia wiec tez fajne świeta . Tylko ojciec odwala a coż nikt już o rozumu
nie przemówi.....

u nas kilka jest szklanych ale one na choince wiszą najwyżej wiec kuba nie siega;)


http://kuba-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://s9.suwaczek.com/20090418310120.png
http://izabela-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blondi dopóki ojciec sam nie zrozumie to niestety nic mu nie pomoże ....

U nas były wszystkie szklane. BYŁY ;/

Blondi zaraz Ci priwa napiszę


http://www.suwaczek.pl/cache/d6f3579dec.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023253980.png?8442
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=5155514d62e137f5a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blondi zdrówka dla Kuby.

ja wczoraj byłam z małym u lekarza zeby go osłuchał z racji tego, ze T miał zapalenie oskrzeli i czy na małego nic nie przechodzi i jest dobrze całe szczęście. T też był wczoraj na kontroli bo już mu sie antybiotyki skończyły i też jest już dobrze.

Monia właśnie, zajrzałabyś chociaż napisać co u Ciebie

U nas dzisiaj -6 na termometrze. Lecę robić spaghetti a pozniej idziemy z młodym na dwór.

Miłego dnia :)


http://www.suwaczek.pl/cache/d6f3579dec.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023253980.png?8442
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=5155514d62e137f5a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u nas dzis rosołek bu kuba nie ma apetytu ale na rosolek ma chęc wiec gotuje żeby choć troszke zjadl.

ja wczoraj też miałam gorączke ale dziś już lepiej.

u nas od rana pada śnieg.


http://kuba-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://s9.suwaczek.com/20090418310120.png
http://izabela-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no kino bylo odwołane bo od poniedziąłku w kubie grupie 5 dzieciaczków tylko chodzi.

Kuba juz lepiej dzis myśle ze w poniedziałek już pójdzie do p-kola a w czwartek mają jasełka;) i jest barankiem


http://kuba-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://s9.suwaczek.com/20090418310120.png
http://izabela-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka. Monia rozpisz sie bardziej co u Was :)

Blondi u nas też dzisiaj zero termometrze. Pewnie na święta śniegu nie będzie ;/

Muszę brać się za sprzątanie ale mi się strasznie nie chceeee.....


http://www.suwaczek.pl/cache/d6f3579dec.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023253980.png?8442
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=5155514d62e137f5a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...