Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Joan

Sierpień 2009

Rekomendowane odpowiedzi

kasia001
madzia fajne nawet takie,nie wiem jakie rozmiary ale takie rozniste,z kapturkiem i bez,jakos za nie cale 6zl

Ściągam gazetke z netu właśnie żeby zobaczyć:)


Dziecko to najwspanialszy prezent od życia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kasia001
madzia i co,masz juz gazetke

Kasiu gdzie ty widziałaś te śpiochy?
Bo ja mam gazetke taką do 10 marca,ale ona od 25 lutego jest tam pełno ciuszków,ale nie widze z kapturkiem i po 6 zł


Dziecko to najwspanialszy prezent od życia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

madziaas
Wszystkiego najlepszego dla Olci,Nadusi i Dawidka. Rośnijcie zdrowo dzieciaczki:36_3_15::36_3_15:

przyłączam się do życzeń
buziaki kochane szkraby


http://fajnamama.pl/suwaczki/3s5p642.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-63875.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki dziwczyny sloiczki z marchewka i ryzen kupilam podaje i mleko z kleikiem ryzowym duzo picia w nocy bylo 5 kupek no a w dzien jak narazie tylko 3 zaraz podaje druga dawke leku mam nadzieje ze bedzie juz lepiej bo idzie w tym kierunku
ps. mai przebil sie pierwzy zabek 2marca


http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20080913580123.png

http://tmp1.glitery.pl/text/335/36/1-glitery_pl--9332.gif

http://maja17.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mona21sc
dzieki dziwczyny sloiczki z marchewka i ryzen kupilam podaje i mleko z kleikiem ryzowym duzo picia w nocy bylo 5 kupek no a w dzien jak narazie tylko 3 zaraz podaje druga dawke leku mam nadzieje ze bedzie juz lepiej bo idzie w tym kierunku
ps. mai przebil sie pierwzy zabek 2marca

To super,że jest coraz lepiej:)
:brawo: dla malutkiej pierwszy ząbek jest::):


Dziecko to najwspanialszy prezent od życia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

madzia to moze juz nie aktualne,u nas nie ma reala jedyne co to widze w tv jak sa reklamy to moze juz po fakcie :/ szkoda,najlepiej jak sa takie promocje,mozna fajne rzeczy tanio kupic..
tyle sklepow nam pobudowali ale nie to co trzeba.. 3 tesca,mnustwo biedronek i nett,nomi itd.ale ikei nie ma i reala ubolewam nad tym..

moj maly wlasnie kapie sie z M :) wiec wypoczywam chwilowo :smile_move:
bylam dzis na zakupach w techo potem na solarium zaszlam.. no nic to milego wieczorku jak by mnie juz dzis tu nie bylo :)


http://maksiulek.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023011940.png?8899
http://aleksander001.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=53064f880337c0a04.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tosia27

o to widzę że nie jesteśmy osamotnieni w jedzeniu po turecku;)
z jednej strony się cieszę bo wreszcie będziemy mogli normalnie zjeść:)
ale za to wydatek mnie czeka:( i tak moje świąteczne talony pójdą... gdzieś;)
a wczoraj mi sie trafiło że komplet krzeseł który chciałam wystawili na allegro na licytację i udało mi sie tanio kupić:D

:hahaha: ja to daję radę, ale mój małż to ma nogi do sufitu to na podłodze nie daje rady i je .......... zgięty w pół, jak mówi, że juz nie może to mówię żeby wstał wtedy spadnie niżej i sie miejsce zrobi :hahaha:
a ja nie patrzyłam na allegro, musze popatrzeć

madziaas
kasia001
madzia i co,masz juz gazetke

Kasiu gdzie ty widziałaś te śpiochy?
Bo ja mam gazetke taką do 10 marca,ale ona od 25 lutego jest tam pełno ciuszków,ale nie widze z kapturkiem i po 6 zł

Dziewczyny, te z kapturkiem to podejrzewam, że sie nie zaliczają bo nie ma ich w opisie, ja widziałam gazetkę i tak mi sie wydaje

ronia
przydźwigałam Wam siaty babole :D

a banany sa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qlczak
ronia
Q wiem nie powinnam cie tak rozpieszczac ale wejdz jeszcze pogłosuj dorzuce banana gratis

i daj palec............... :hahaha:
http://www.animated-gifs.eu/avatars-100x100-babies/0019.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na moment...link u mnei wchodzi dobrze ale i tak nie ma szans na sesję, ale dzięki za głosiki ja też głosuje wszędzie.
Na ramkowym zostawiłam dla Was info :) o moim nowym pomyśle usprawnień technicznych w naszej komunikacji:)


Zawsze trzeba próbowac czegoś nowego. Pamiętaj amotorzy zbudowali Arkę, profesjonaliści- Titanica...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aga2515
Wszystkiego najlepszego dla Olci, Nadusi i Dawidka :Kiss of love::36_3_13:

Dziewczynki mamy pierwszego ząbka!!!!! Huraaaaaaaaaaaaaaa

GRATULACJE!!

Witam się wieczorową porą:)
Chłop poszedł na imprezkę a ja w domku przed kompem:)
Hanka od 3 dni ma jakąś zmianę w jedzeniu - też dopadło ją zmniejszenie ilości wypijanego mleka, wlaściwie to je rano bez problemu, w dzien po30, 60 ml, wieczorem po kąpanie zje albo nie i budzi się o 23, 24ej i zjada prawie na śpiąco flachę. No i tak jak mówiłam, nic z dzieckiem nie ma pewnego, co trochę coś się zmienia w zachowaniu, jedzeniu, spaniu. Czekam aż jej przejdzie. Ale trochę się martwię, z tego wszystkiego wyciągnęłam wagę i mój klocek waży 9250 gr! Zważę ja za parę dni i zobaczymy czy przybiera. Zupki, owoce i kaszkę je bez oporów, tylko to mleko ble.
Ja też próbowałam wprowadzic jej niekapek ale odpuściłam póki co, Hania nie jest jeszce gotowa na niego, a nie może tak byc żeby wypijała po 20 ml herbatki dziennie tylko dlatego że matka uparła się, żeby nauczyc ją pic z niekapka:)) więc ciągnie herbatkę ze smoka. Spróbuję za jakiś czas, może załapie:)
Dobranoc:)


http://www.suwaczki.com/tickers/zpbncwa1vtor196m.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/ex2bio4ps0nz3443.png
http://www.suwaczki.com/tickers/bhywmg7ywdqvl030.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aga2515
Wszystkiego najlepszego dla Olci, Nadusi i Dawidka :Kiss of love::36_3_13:

Dziewczynki mamy pierwszego ząbka!!!!! Huraaaaaaaaaaaaaaa
:brawo: :brawo:

Za życzonka wielkie thx :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...