Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Tasik

2009 l i p i e c :]]]]]]

Rekomendowane odpowiedzi

Scarlettj
Justi nie wiem czy się zakończył bo nie powinien, a nie można podobno zagłosować.

Dziewczyny ja niezmiennie polecam mleko HUMANA. Jest pyszne.

Wy o powrocie do pracy a ja mam mega doła i wrażenie, że się do niczego zawodowo nie nadaję...na dodatek wkurza mnie oponka na brzuchu!!!Koszmar jakiś!

No właśnie nie można od wczoraj oddać głosu...
Przestań! Jak to do niczego się nie nadajesz?! Jesteś wartościowa kobietą i z pewnością jeszcze wiele osiągniesz. Czasem zdarzają sie gorsze chwile, ale później i tak wychodzi słońce:36_1_11:

A jak cenowo ta Humana wychodzi?


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sio4pypf2dp4m.png
http://www.suwaczki.com/tickers/ug37krhmce321ajs.pnghttp://s8.suwaczek.com/20071006560120.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pamiętam o was kochane ale zostaje sama ze wszyskim mąz nie daje rady psychicznie z kredytami i zlewa tez dom...brak słów. Tęsknimy za wami kochane ciotki....


DZIEŃ DOBRY WSZYSKIE LIPCOWE CIOTKIhttp://s6.suwaczek.com/200905181555.pnghttp://s3.suwaczek.com/200503133335.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matko ja chyba do głowy dostanę z tą moją Zośką:Szok::Szok::Szok: od wczoraj wymysliła sobie i co chwile kładzie się na brzuchu (bez względu na to czy siedzi, czy leży) i zaczyna wyć żeby ją z powrotem posadzić. jestem juz na maksa umordowana tym, tym bardziej, że już drugi dzień jestem z nią sama:( mam nadzieję, że to chwilowa akcja:whistle:
No i się pochwalę, że Zosia już dwa razy sama usiadła, raz wczoraj, ale to jeszcze nie byłam do końca pewna, a dzisiaj położyłam ją na pleckach, a ona BUCH i siedzi:smile_move: bez łapania za wspomagacz typu moja ręka lub inny przedmiot.
Teraz już lula, a ja mam chwile dla siebie i będę się obijać, bo posprzątałam dzisiaj nastawiłam i powiesiłam dwa automaty prania, a poza tym mam @:36_6_3:

Czwarty Głowa do góry, w końcu kiedyś musi się zakończyć Wasz kryzys. Buziaki dla Bartusia
Katbe Fajowe dzieciaki:Śmiech:


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sio4pypf2dp4m.png
http://www.suwaczki.com/tickers/ug37krhmce321ajs.pnghttp://s8.suwaczek.com/20071006560120.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Justi hehehe pamiętam jak Zuza była mała to nie mogłam się doczekać aż zacznie siadać i chodzić. Jak zaczęła to zmieniłam zdanie- teraz Adi leży i cieszy mnie to niezmiernia. Przynajmniej nic nie spsoci :Oczko:


http://www.suwaczki.com/tickers/dxomiei3kjixdtj1.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/tb73iei3vmca6uzy.pnghttp://davf.daisypath.com/UWKrp2.pnghttp://s2.pierwszezabki.pl/025/025022960.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Justi ta Twoja mała to najwieksza zdolniacha z lipcówkowych dzieci hihi

Czwarty Nowy Rok, nowe nadzieje, nowe szanse- tego się trzymaj

katbe słodziaki :)

Dzis Tosiulka dokonczyła zupke marchewkową z ryzem bobovity, znów buzia szeeeroko otwarta :) widac ,ze smakuje. Dałam jeje dzis tez spróbowac ziemniaka- zjadła hehe a na jutro planuje zgotowac pierwsza samodzielna papke dodam troszkę oliwy albo oleju rzepakowego i zobaczymy


:angel_star:

14.12.2012 ODSZEDŁ MÓJ NAJWIEKSZY SKARB :*

NADAL PISZĘ ... www.pomocdlaantosi.pl

http://s2.suwaczek.com/20100410650114.png
http://s10.suwaczek.com/200907134865.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i juz od kilku dni moje maleństwo samo zasypia w lozeczku...czsem trzeba chwile polulkac, ale potrafi sama usnąć..

Co do siedzenia...jak ja usadze i oprę to siedzi haha ale nie za długo, bo sie drze.A o obracaniu sie z brzuszka na plecy i na odwrót to Tosia nadal nie slyszała hehe natomiast pare razy zrobiła cos w rodzaju pseudoczołgania..hmm..


:angel_star:

14.12.2012 ODSZEDŁ MÓJ NAJWIEKSZY SKARB :*

NADAL PISZĘ ... www.pomocdlaantosi.pl

http://s2.suwaczek.com/20100410650114.png
http://s10.suwaczek.com/200907134865.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote=

A jak cenowo ta Humana wychodzi?
ja zamawialam w aptece to o ile dobrze pamietam to cos ok 25 zl, jak dla mnie to mleko jest bleee ale oli wlasnie ono smakuje,dodaje kaszke bananowa teraz i pije jeszcze lepiej. dzis przyszla do mnie kolezanka i Ola jak zjadla o 16.30 troche cyca tak nie jadla do 18.30 hihi zrobilam jej 60 ml mleka z kaszka i wytrabila z butelki, nie musialam bawic sie kubeczkiem haha po kompieli doprawila cycem i zobaczymy czy dzis tez pospi do ok 4, i mam nadzieje ze nie obudzi sie na chwilke ssania o 23...


http://www.suwaczek.pl/cache/d2f2eb5c4a.png

http://s2.pierwszezabki.pl/023/0233899d0.png?1246

http://adbreaker.pl/jak-grac#/adbreaker/recomname=Joanna%20Borkowska&recomemail=kaktusp%40op.pl wygrywaj nagrody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katbe dzieciaki super!
czwartymusi być dobrze..
Jeśli chodzi o przekręcanie moja Eliza przekreca sie z prędkościa światła! Kładę ją do spania nie zdążę się odwrócić a już na brzuchu, smoczek wypluty i wielka zabawa hihi a wogóle to zasypia sobie na boczku i wara przkręcać!!!Teraz też śpi słodko właściwie codziennie najpóźniej o 20.00 i lula!


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sf71x5qyvzz28.png
http://www.suwaczki.com/tickers/relgj44jcg658kt2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katbe
Justi hehehe pamiętam jak Zuza była mała to nie mogłam się doczekać aż zacznie siadać i chodzić. Jak zaczęła to zmieniłam zdanie- teraz Adi leży i cieszy mnie to niezmiernia. Przynajmniej nic nie spsoci :Oczko:

skąd ja to pamiętam miałam to samo z Filipem hi hi


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sf71x5qyvzz28.png
http://www.suwaczki.com/tickers/relgj44jcg658kt2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ewelinas
katbe
Justi hehehe pamiętam jak Zuza była mała to nie mogłam się doczekać aż zacznie siadać i chodzić. Jak zaczęła to zmieniłam zdanie- teraz Adi leży i cieszy mnie to niezmiernia. Przynajmniej nic nie spsoci :Oczko:

skąd ja to pamiętam miałam to samo z Filipem hi hi

oj to samo było nie mogłam się też doczekać kiedy będzie mówił mamo a pózniej tylko przemykałam przez pokój żeby czasem nie było mamo rączki
też doceniam to że leży spokojnie

Scarlettj spoko dopiero ja jak wyglądam jak atomówka :smile_move:
no i od wczoraj ja też nie moge zagłosować z tego co czytałam to się zakończył konkurs

Katbe avatar cudny


http://s4.suwaczek.com/200907252078.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200501141678.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20040904290120.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

agak168
ewelinas
katbe
Justi hehehe pamiętam jak Zuza była mała to nie mogłam się doczekać aż zacznie siadać i chodzić. Jak zaczęła to zmieniłam zdanie- teraz Adi leży i cieszy mnie to niezmiernia. Przynajmniej nic nie spsoci :Oczko:

skąd ja to pamiętam miałam to samo z Filipem hi hi

oj to samo było nie mogłam się też doczekać kiedy będzie mówił mamo a pózniej tylko przemykałam przez pokój żeby czasem nie było mamo rączki
też doceniam to że leży spokojnie

Hihihhihhihihi widzę że wszystkie "podwójne" mamy są zgodne- nie ma to jak naleśnik:Oczko:


http://www.suwaczki.com/tickers/dxomiei3kjixdtj1.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/tb73iei3vmca6uzy.pnghttp://davf.daisypath.com/UWKrp2.pnghttp://s2.pierwszezabki.pl/025/025022960.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katbe
agak168
ewelinas

skąd ja to pamiętam miałam to samo z Filipem hi hi

oj to samo było nie mogłam się też doczekać kiedy będzie mówił mamo a pózniej tylko przemykałam przez pokój żeby czasem nie było mamo rączki
też doceniam to że leży spokojnie

Hihihhihhihihi widzę że wszystkie "podwójne" mamy są zgodne- nie ma to jak naleśnik:Oczko:

kurde ja jakas inna nie moge sie doczekac az ona zacznie sama lazic :36_1_22: ;) Nie mam sily jej nosic a ostatnio tylko chce byc na raczkach ...
Poza tym Natalka sie nia zajmie hihihi :smile_move: ...mam hope ;)


:36_27_2:

http://lbyf.lilypie.com/ubjqp2.png
http://lb4f.lilypie.com/mZFRp2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w końcu mam chwilę dla siebie!!!
podsumowanie dzisiejszego dnia - PADAM NA TWARZ! normalnie moje dziecko mnie wykańcza... nie mam już siły...

katbe mimo, że to moje pierwsze dziecko popieram Cię w 100%... a nawet w 1000%

moja mała akrobatka to normalnie terrorystka. Wiecie co dzisiaj cały dzień robiła? pełzała wspak a jak jej nie pozwalałam to darła się w niebo głosy. Poza tym w ostatniej chwili złapałam ją za nogi bo spadłaby mi z łóżka! Nie wiem, normalnie już nie wiem jak ona to robi :Histeria::Histeria: leżała na łóżku na brzuszku przodem do mnie a nogami do ściany oczywiście zabezpieczona poduchami i kołdrami w około, obróciłam się tylko na chwilę by przygotować jej "łóżeczkowy plac zabaw", odwracam się, patrzę a tu kołdra zwalona a jej nogi zwisają z łóżka... obróciła się o 180 stopni i dawaj w tył... normalnie aż mi się gorąco zrobiło. Ale to jeszcze nie wszystko. Dla jej bezpieczeństwa i mojego oczywiście (normalnie zawału idzie dostać) rozłożyłam koc na dywanie, położyłam ją na nim myśląc że tutaj to już sobie krzywdy nie zrobi i co? przeliczyłam się bo zaliczyła 3 razy plecami stół (wlazła pod niego - nogi i dupka przeszły ale plecy i głowa już nie...) i raz stolik rtv...

no i dzisiaj znów nabyła nową umiejętność - skubana robi pompki :mdr::mdr::mdr: leżąc na brzuszku prostuje nóżki, podnosi dupkę opierając się na paluszkach nóg i potrafi się w takiej pozie zgiąć i wyprostować na rączkach :Niespodzianka: po czym dla odpoczynku zalicza jeszcze kołyskę :Śmiech:

Justi to Zosia siada Ci już z pozycji brzuszkowej? wow gratulacje :Oczko:
moja Natala to się podniesie do siedzenia ale tylko z pozycji półleżacej i robi to tak, że podnosi najpierw nóżki do góry potem się spina robiąc garba i ciągnie się do przodu i takim oto cudem udaje się jej usiąść ::):

czwarty trzymaj się i zaglądaj do nas częściej

co do mleczka to jak na razie mam dwa typy - Bebilon i Humana ta z bananami. Mam nadzieję, że któreś podejdzie małej bo inaczej to będzie ciężko ::(: dzisiaj ściągnęłam 100ml mleczka specjalnie do kaszki (z malinami bobovity) i wiecie co, ona nie chce tego pić :ehhhhhh: już na siłę wypiła 30ml i urządziła mi taką histerię, że szok... ja nie wiem jak to będzie z moim pójściem do pracy :le:

poza tym jutro a raczej już dzisiaj czeka mnie ostateczna (mam nadzieję) rozmowa w sprawie pracy i najpóźniej o 7 rano wyjeżdżamy w trójkę do Krakowa. Nie mam co zrobić z małą więc muszę ją zabrać ze sobą i chłopa przy okazji też a że ma i tak tam załatwienie to sobie robimy małą rodzinną wycieczkę w celach niejako służbowych :hahaha: muszę jeszcze tylko ściągnąć trochę mleczka coby tatuś miał co małej dać w razie ewentualnego głodu ::): o ile w ogóle pociągnie z butli :ehhhhhh:
no nic, spadam dalej do roboty bo pasuje się jeszcze co nieco zdrzemnąć... aaaaa i proszę o kciuki :wink:


http://www.ticker.7910.org/an1cJTi0g410000Mzg3bGR8Mzg3NjZkYXxOYXN6YSBHYWJyeXNpYSBtYQ.gif
http://www.ticker.7910.org/as1cEZl0g410000Mzc3bGR8NTA1NjI0ZHxOYXN6YSBOYXRhbGthIG1h.gif
http://davf.daisypath.com/DTlxp1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gmonia Ty nie masz co w nocy robić !! Ja o takiej porze to już smacznie spałam.

Co do butelki to mój mały też nie chce pić z butelki, ale ja zostaje w domu z małym więc nie muszę się martwić.

Wczoraj byłam z małym na basenie przez cały dzień nie spał tylko droga na basen czyli około 20 minut to jak byłam w domu o 15 to dałam cycka i dziecko usnęło aż do 7 rano oczywiście z małymi przerwami na cycka. Matka dziecko wykończyła. :))


http://www.suwaczki.com/tickers/1usaanli31w756vp.png

http://www.suwaczki.com/tickers/82doanliuqec5pb4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gmonia trzymam kciukasy

a co wy śpicie czy co?

u mnie młody kaszle strasznie nawilżacz musiał chodzić całą noc inhalacje zakonczone ale tesciowa miala taki inhalator nowiutki z tym że na pompke a nie do prądu ale przynajmniej za darmo będziemy próbować póżniej np na kroplach miętowych czy to cos daje jeśli tak to będę mu robiła inhalacje z soli fizjologicznej


http://s4.suwaczek.com/200907252078.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200501141678.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20040904290120.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ufff... mój rozbrykany Syn wreszcie zasnął...:36_1_22:
Dzis pospał do 5:00 w swoim łozeczku potem karmienie i trafił do nas zeby sie za bardzo nie rozgadał i spalismy przytuleni do 7:00...

Zasnął trzymając swoją reke na moim policzku...och cudowne uczucie...UWIELBIAM GO!!:smile_move::smile_move::smile_move:

Adasio przez ostatnie kilka dni tez robi mi dzien typu "fitness nonstop" :hop:O 22:00 to juz mi sie oczy zamykają i w wannie zasypami...

Moje Małe Szaleństwo ma dwa ulubione sposoby na spedzanie czasu:

1. Siedzenie, co prawda srednio mu to jeszcze wychodzi, bo musze go podpierac, ale z pozycji poł lezacej to juz ciagnie do siadania i steka jak za płasko go połoze.

2. Lezy na brzuchu i kreci sie na macie jak wskazówa zegara, do tego probuje sie czolagac jak tylko znajdzie cos od czego moze sie odepchnąc... I chyba tez kombinuje jak tu pupe do góry podniesc..:hop:Kilka razy dziennie lądujemy na kocu na podłodze i trzymam mu stopy a on sie odpycha i tym sposobem przepełazamy razem całą sypialnie..

JUsti24, - alez ta Twoja Zosienka to zdolna dziewczynka, Brawo, brawo!!!

Gmonia - Twoja Natalka tez widze cwiczy zawzięcie:) Dziewczyno a ty to kladz sie wczesniej bo padniesz przy swojej... no chyba ze w dzien dajeCi córcia troche pospać...
A z tym karmieniem to ciezko, kurcze moze sie jakos przyzwyczai do butli, ale ja to bym od samego mleka zaczynała karmioenie butelką, bo dla Natalki to moze zbyt duzy szok, raz ze butla a dwa konsystecja kaszki... ale to tylko tak sobie głosno gdybam i tzrymam kciuki zeby sie szybko oswoiła z butlą

Scarlettj - głowa do góry, prosze sie nie smucić!!! Pogodzienie pracy zawodowej i macierzynstwa z pewnoscią nie jest łatwe...

Czwarty - trzymam kciuki zeby w nowym roku było lepiej! Napisz co tam u Bartusia:)

Dziewczyny, wogóle to Wszystkie jestesmy wspaniałe!!!
Kazda ma jakies swoje problemy mniejsze lub wieksze, ale dajemy sobie rade, a do tego to co najwazniejsze cudownie - opiekujemy sie naszymi Maleństwami!!!


Zuzienko witaj na swiecie! 53 cm 2800gr godz.8.25 24.03.2016!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka,
dorwałam się do kompa. T znalazł sobie jakąś grę w sieci i tak jakby go nie było:iroq:

Gmonia niezła ta Twoja aparatka:sofunny:
kciuki są!

Ogarnęłam mieszkanie- babcia do dzieci przychodzi.

Do mam śpiących z dziećmi- NIE RÓBCIE TEGO!!!
Z Zuzką zrobiłam ten błąd- nie chciało mi się wstawać w nocy i teraz mam za swoje. Koza ma 7 lat z okładem i nadal śpi u mnie. Ja już jej tu nie chcę ale ona i tak wraca. Czasem czeka aż zasnę i wtedy przyłazi. Uśpienie jej wieczorem (nie umie inaczej niż przytulona!) wymaga dużej cierpliwości a zaprowadzenie do jej własnego łóżka wywołuje sceny dantejskie. Próbowałam prośbą, groźbą, wymuszeniem, przekupstwem. Wszystkim. Nie idzie. Pomysły mi się już skończyły.

Adek od początku sypia u siebie .


http://www.suwaczki.com/tickers/dxomiei3kjixdtj1.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/tb73iei3vmca6uzy.pnghttp://davf.daisypath.com/UWKrp2.pnghttp://s2.pierwszezabki.pl/025/025022960.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gmonia
.....proszę o kciuki.... :wink:

Gmonia - kciuki są!! daj znac jak po rozmowie!!

ps. a wogole to bedzie detal , biznes, czy korporacje?


Zuzienko witaj na swiecie! 53 cm 2800gr godz.8.25 24.03.2016!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja zupka smakowała !!! huuraaaa :)))))) troszke wczesniej podałam, miało byc o 14 heh ale było w południe:) nie moglam wytrzymac z ciekawosci:) i tak ziemniak, marchew, dynia i olej rzepakowy:)

a ja spie z małą, bo w nocy sie budzi...ale piewrszy sen spi w lozeczku, zasypia sama, nawet nieraz w dzien uda sie jej to

secondtry piekne słowa otuchy :)))


:angel_star:

14.12.2012 ODSZEDŁ MÓJ NAJWIEKSZY SKARB :*

NADAL PISZĘ ... www.pomocdlaantosi.pl

http://s2.suwaczek.com/20100410650114.png
http://s10.suwaczek.com/200907134865.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mummy - superowo ze zupka przeszła!!!

Ja tez wczoraj gotowalam:kucharz1: mąz zakupił zdrowe warzywka.
U nas byl ziemniaczek marchewka i buraczek, ciut oliwy z oliwek i pól zółtka, do tego kurczaczek ze słoiczka gerberowego. Młody jadł az mu sie uszki trzesły:)


Zuzienko witaj na swiecie! 53 cm 2800gr godz.8.25 24.03.2016!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katbe
Dziewczyny- chylę czoło.... nie chce mi się gotować.

mi też się nie chce zależy od dnia ale jak mam kupić słoiczek który najtańszy kosztuje ok 2.50 to wole ugotować mam na 2 dni zupke i oszczędzam 5 zeta za 2 dni a ja raczej nie jestem z tych oszczednych


http://s4.suwaczek.com/200907252078.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200501141678.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20040904290120.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi też się nie chce gotować za bardzo - ostatnio ugotowałam ziemniaka i brokuła kawałek :)
co do ćwiczeń i postępów naszych maleństw, to mój Synuś też staje na rączkach i paluszkach u stóp :) a dziś zrobił nawet 1 krok na czworakach!!!ale nie załapał o co chodzi - przesunął rękę do przodu i kolanko a do tej pory tylko się kiwał :) ja najbardziej lubię jak Boguszek głośno klaszcze - rozczula mnie to na maxa :D


http://s3.suwaczek.com/200906304662.pnghttp://suwaczki.maluchy.pl/li-50407.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...