Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
paczanga

Luty 2013- mamuśki łączmy się

Rekomendowane odpowiedzi

Natalka GRATULACJE :love_pack: bardzo się cieszę, w końcu doczekałaś się swojej córy :)
Paczanga za Ciebie też trzymam kciuki, na pewno już tulisz swoje Szczęście :36_2_25:

A ja Dziewczyny się nie odzywałam bo skupiłam się na egz ale już wszystko zaliczone jeszcze po wpisy pojadę w tym tygodniu i mogę też rodzić :) :)
Też jestem ciekawa która z nas będzie teraz następna :) Trzymam za Was kciuki :36_2_25:


http://www.suwaczki.com/tickers/iv093e5eslbjwf74.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

emagdallenka
Dzieki za info Madziulka!
A wiesz co sie stalo? Nie dala rady bo mloda za duza czy porod nie postepowal? :(
Pozdrow ja od nas jak bedziesz miala okazje i powiedz ze czekamy na wiesci i zdjecia :)

LEkarze robili jej dziś rano USG 4 razy pomiar wykonywali i nie mogli określić wielkości dziecka, stąd rano przyszła pielęgniarka, by przekazać jej info, iż kazano jej być na czczo, potem badania i decyzja, ze jednak cesarka- Edycia nawet zdziwiona była, bo pytano ją o zdanie odnośnie sposobu rozwiązania porodu- naturalnie, czy CC.

Akurat gdy przyszliśmy z jej mężusiem Edytka dowiedziała się,że mała waży 4490g- pielęgniarki robiły zakłady;)

Jaka ona jest duuża:):) Kochane, miałam ją na rękach- Boziu jakie to cudowne uczucie, takie maleństwo delikatne ach:D:D :angel1:

Szczęśliwa mamusia choć wymęczona porodem i wiadomo - bólem wygląda bardzo ładniutko;)

Naataalkaa
kochane pisze ze szpitala nie mam tu
taj internetu. Wczoraj o 18.35 urodziłam Helenke naturalnie. Nie pisze Nic do Was więcej bo nawet postow nie czytalam Waszych. Pozdrawiam Was serdecznie buziaki

Gratulacje!!
:bocian::bocian::bocian::bocian::bocian::bocian::bocian::bocian::bocian:

Hej!!

Wróciłam przed chwilką od Pachangi, kochane, przepraszam, tak się zapatrzyłam w maleńką,ze zupełnie mi z głowy wywiało,że miałam ją od was pozdrowić.... Może w nocy jak będzie potrzebowała pomocy lub jutro pojadę to się poprawię i przekażę jej wasze gratulacje i pozdrowienia ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/mhsv3e5eq572fqzz.png http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqgom0zd4kd.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/iv09tv73sjekmj8o.png
[url="http://pieluszkomaniasklep.blogspot.com"]S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłam im maleńką sesyjkę zdjęciową- ale wybaczcie, bez jej zgody nie chcę nic wstawiać w sieci:)


http://www.suwaczki.com/tickers/mhsv3e5eq572fqzz.png http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqgom0zd4kd.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/iv09tv73sjekmj8o.png
[url="http://pieluszkomaniasklep.blogspot.com"]S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość solange63

Naataalkaa
kochane pisze ze szpitala nie mam tu
taj internetu. Wczoraj o 18.35 urodziłam Helenke naturalnie. Nie pisze Nic do Was więcej bo nawet postow nie czytalam Waszych. Pozdrawiam Was serdecznie buziaki

haha, no prosze! Helenka posluchala forumowej ciotki :smile_move:

bardzo sie ciesze i gratuluje. trzymajcie sie dzielnie dziewczyny :36_3_15:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość solange63

Paczango gratulacje! super, ze juz masz coreczke przy sobie :36_1_11::36_3_15:

juz nie moge sie doczekac zdjec, naszych lutowych dzieciaczkow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość solange63

Dzien dobry ::): to ile dzis mamusiek mamy na traku porodowym? :Oczko:

Przejrzalam moj poprzedni lutowy watek i policzylam; na 20 udzielajacych sie dziewczyn, 9 urodzilo silami natury, a 11 przez cesarskie ciecie. zobaczymy jak ta statysyka wyjdzie u nas. aktualnie mamy 2:1 dla sn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u nas na razie spokojnie, chociaz brzuch mnie boli od rana

16:45 okulista.. konsultacja u drugiego specjalisty, zobaczymy co powie...:36_2_39:


http://www.suwaczek.pl/cache/73b0e7aca8.png

http://www.suwaczki.com/tickers/zrz64z17iov1t7qx.png

http://www.suwaczki.com/tickers/bfaregz2k2y2kq5o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość solange63

ja mam dzis lekarza o 12.45. na ostatniej wizycie u poloznej wyszly mi leukocyty i bialko w moczu i musze to skontrolowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

solange63
ja mam dzis lekarza o 12.45. na ostatniej wizycie u poloznej wyszly mi leukocyty i bialko w moczu i musze to skontrolowac.

solange mi też wyszło ostatnio białko w moczu. co prawda niewiele, bo 0,3, ale naczytałam się w necie różnych rzeczy i chodzę jak na szpilkach. ginekolog przepisał mi urosept i w sobotę skończyłam brać, dziś oddałam mocz do laboratorium i jutro wyniki. zobaczymy, mam nadzieję, że już wszystko ok. a białko było tylko konsekwencją przeziębienia.


http://www.suwaczki.com/tickers/p19uqqmzitorjcgf.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tez wyszlo bialko w moczu, ale posiew czysty.. nie wiadomo o co kaman

dzis badania powtarzalam w innym laboratorium, zobaczymy... po 14 powinnam miec wynik online...


http://www.suwaczek.pl/cache/73b0e7aca8.png

http://www.suwaczki.com/tickers/zrz64z17iov1t7qx.png

http://www.suwaczki.com/tickers/bfaregz2k2y2kq5o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie i u mnie nadal cisza...Jasia urodzilam 3 dni po terminie teraz chcialabym urodzic szybciej ale maly nie spieszy sie ...dzis szleje w brzuchu od rana.To czekanie zaczyna mnie meczyc. Ciekawe jak paczanga po cc no i jak tam nasza Helenka:)Wstawiam fotki naszego kacika dla maluszka.


http://www.suwaczki.com/tickers/34bw3e3k6xc1hkce.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wltrd8ze9rhi8b.png
http://www.suwaczki.com/tickers/bl9cru1dhlhz6jh4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas tez cisza i spokoj, zadnych boli ani objawow zblizajacej sie godziny 0 :kiepsko:
Znowu zawalilo sniegiem...zaraz pojde pomoc przy odsniezaniu, moze pomoge Laurze podjac decyzje o wyjsciu :smile_jump:
Jutro wizyta u poloznej i zobaczymy co dalej...mam tylko nadzieje ze moja infekcja sobie poszla po tygodniu z antybiotykiem!

Mam nadzieje ze u was wszystko dobrze...i ze po wizytach u lekarzy beda same dobre wiesci!

Juz sie nie moge doczekac zdjec Helenki i malej Paczangi :in_love2:
Swoja droga ciekawe jakie imie wybrali PAczanga z mezulkiem dla swojej malej? :)


http://lb1f.lilypie.com/qZ8Ip2.png
http://www.suwaczki.com/tickers/iv09df9hgaar6rba.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość solange63

u mnie nieciekawie. za dwa dni mam znowu wizyte. bialko w moczu zniknelo, leukocyty zostaly. do tego podwyzszajace sie cisnienie (dzis 134/89)... w czwartek powtorka badan i decyzja, co robic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sunny
mi tez wyszlo bialko w moczu, ale posiew czysty.. nie wiadomo o co kaman

dzis badania powtarzalam w innym laboratorium, zobaczymy... po 14 powinnam miec wynik online...

daj później znać, jak wyniki:)


http://www.suwaczki.com/tickers/p19uqqmzitorjcgf.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sliiiiczna :11_6_103:
:)
ja tez musze jeszcze jakies zrobic.. a nie ma kiedy, zawsze nie po drodze

co do wynikow.. do kitu.
bialko 30mg/dl

leukocytow brak
na posiew z dzisiejszego badania musze poczekac

poprzednie badanie robilam w srode, tez wyszlo bialko.. posiew ujemny

dzwonilam do gin, telefon miala wylaczony.. puscilam jej smsa z wynikiem, kazala powtorzyc badanie za 2 dni.
po jakiego diabla? :|
ma juz 2 wyniki w odstepie paru dni :/
nie wiem co robic :(


http://www.suwaczek.pl/cache/73b0e7aca8.png

http://www.suwaczki.com/tickers/zrz64z17iov1t7qx.png

http://www.suwaczki.com/tickers/bfaregz2k2y2kq5o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sunny
sliiiiczna :11_6_103:
:)
ja tez musze jeszcze jakies zrobic.. a nie ma kiedy, zawsze nie po drodze

co do wynikow.. do kitu.
bialko 30mg/dl

leukocytow brak
na posiew z dzisiejszego badania musze poczekac

poprzednie badanie robilam w srode, tez wyszlo bialko.. posiew ujemny

dzwonilam do gin, telefon miala wylaczony.. puscilam jej smsa z wynikiem, kazala powtorzyc badanie za 2 dni.
po jakiego diabla? :|
ma juz 2 wyniki w odstepie paru dni :/
nie wiem co robic :(

ja byłam u ginekologa tydzień temu w piątek z wynikami, miałam 0,3g/l białka, leukocyty w normie. jak robiłam badania byłam przeziębiona, chyba nawet gorączkę miałam. powiedział, żebym brała przez 8 dni urosept i powtórzyła badania. jutro się dowiem co i jak. mam nadzieję, że to nic strasznego


http://www.suwaczki.com/tickers/p19uqqmzitorjcgf.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kochane dziękuję każdej z osobna i wsyztskim Wam za gratulacje:):*:*:*:*
Helenke urodziłam siłami natury, o 18.35:)
maluszek mój ważył 3250g i ma 55cm :) najprawdopodobniej jutro wychodzimy do domu, więc zapewne jutro wieczorem wrzucę jakieś fotki i trochę więcej napiszę:)

jeszcze raz Wam serdecznie dziekuję:* trzymajcie się niedługo Wasza kolej:):*:*:*


http://www.suwaczki.com/tickers/gyxw8iikldrje9wc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

goldi1987 ja nawet tego uroseptu nie dostalam...
wkurza mnie ta moja gin
bierze tyle kasy, a kurczak nie umie nic zaradzic :/
jutro pojde do rodzinnego, moze cos wymysli, bo na tamto babsko liczyc, to szok..


http://www.suwaczek.pl/cache/73b0e7aca8.png

http://www.suwaczki.com/tickers/zrz64z17iov1t7qx.png

http://www.suwaczki.com/tickers/bfaregz2k2y2kq5o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sunny ja też miałam białko w moczu 2-3tygodnie temu i moja gin powiedziała, żeby upić urinal, wiec wybrałam go, i przede wsyztskim się dokładni epodmyc przed badaniem, bo to białko może pochodzić ze śluzu. u mnie podziałało, powtórzyłam badanie i już białka nie było. Ale lepiej skonsulutuj to z lekarzem:*

Emagdalenka wspaniały brzuszek:)

Dziewczyny która następna? ciekawe co tam u Paczangi jak sie czuje i czy wsyztsko ok, bo znając Jej szczęscie do powikłań.... ale trzymam razem z Helenką kciuki, aby było jak najlepiej:*:*

Moja Helenka dużo śpi... mało je (co mnie trochę martwi...) ale chyba ciągle jej jest niedobrze, ponoć sie wód opiła i to dlatego (tak mówią położne).
Odezwałabym się do Was o wiele wcześniej, ale okazało sie ze mój bezprzewodowy internet play w ogole nie łapie tutaj zasięgu. dzisiaj mąż mi niespodziankę zrobił i inny internet przywiózł:)


http://www.suwaczki.com/tickers/gyxw8iikldrje9wc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Natalka alez ten twoj maz wspanialomyslny...podziekuj mu od nas :)
Pisz szybko czy jak bylo? Dlugo czy szybko i bezproblemowo? Mezus byl z toba? Jesli tak to jak to przezyl? Jak mala Helenka was przywitala?....my tu juz w miejscu usiedziec nie mozemy i czekamy na wiesci :8_5_13:

Jak narazie zadna sie nie pisze na bycie tuz za podium....choc ja chetnie juz bym wybrala sie na oddzial!!!


http://lb1f.lilypie.com/qZ8Ip2.png
http://www.suwaczki.com/tickers/iv09df9hgaar6rba.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość solange63

Sunny

dzwonilam do gin, telefon miala wylaczony.. puscilam jej smsa z wynikiem, kazala powtorzyc badanie za 2 dni.
po jakiego diabla? :|
ma juz 2 wyniki w odstepie paru dni :/
nie wiem co robic :(

ja mam to samo. maja wynik ze srody (z zeszlego tygodnia), dzisiejszy, a lekarz kazal w czwartek powtorzyc i wtedy bedziemy decydowac... ale o czym decydowac, to nie wiem :Padnięty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...