Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
karolina86

Ciąża zaraz po poronieniu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kasik
21 minut temu, Gość smutek86 napisał:

Kasik ślicznie 😘 cieszę się razem z Tobą😉 który dzisiaj tc?

U mnie dzisiaj 8t2d 🥰

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aga398

Kasik super!😉

 

Kk24 no to trzymamy kciuki i czekamy na kolejne forumowe dziecko❤❤

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nurkowanie co do położnej to ja chodziłam prywatnie do ginekologa a położną mam mimo to na NFZ i wybrałam ją sobie sama. Ale co do badań za darmoszkę to masz rację. Jeżeli chodzi o USG to ja też chodziłam do 2 ginekologów i na każdej wizycie miałam USG robione. 

Kasik super, że wszystko dobrze 🙂

Kk24 trzymam kciuki za szybki rozwój wydarzeń 😁


Aniołek 09.01.2019 12 tydz.
Aniołek 24.07.2019 8 tydz. 

mhsvi09kn09woi4m.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paula.c

Nurkowanie bardzo się cieszę że jest ok i trzymam kciuki A co do usłyszenia serduszka to też się dopominalam ale mój gin mi powiedział że to do któregoś tam tygodnia (nie pamiętam który mowil) może być bardzo groźne a nawet zabójcze dla dziecka. I faktycznie jak przeszukałam internet to natrafiłam że może faktycznie tak być... Może to prawda, lepiej na początku oglądać, sprawdzać, mierzyć ale nie stwarzać zagrożenia słuchaniem jeśli jest taki cień że może tak być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mario1

Kasik,bardzo się ciesze 😍Kk24,trzymamy kciuki i czekamy na fotkę dzidziusia ❤️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nurkowanie

Aniołkiwa Mamusiu swietnie  ze masz psychologa na nfz. Przetrwałas najgorsze, te rocznicę sa ciężkie. Teraz będzie lepiej, przykro ze jesteś sama w takim czasie. Moze ktoś z rodziny męża ma na niego wpływ i trzeba zadzwonić. 

Kk24 trzymamy kciuki, trzymaj się, ale jesteście silne z rodzeniem, podziwiam Was. 

Dziewczyny mnie nie chodzi o słuchanie serca tylko jakieś policzenie przez lekarza. 

Fiołka dokladnie to usg jest najważniejsze, zeby tak co tydzień sprawdzać poki nie ma innych możliwości , ale jak mnie wkurzy to nie będę tam na siłę sie trzymac. 

Moj to albo 8w3d albo wg crl 9w1. Jest to spora różnica, zeby to nie była jakaś patologiczna sprawa taki wzrost. Kasik Twoje idzie normalnie, z moje nie wiem czemu takie duże juz.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aga88

Nurkowanie u mnie cały czas był tydzień większy. Dopiero na końcówce wyhamował. Wg mnie to dobry znak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kasik, Nurkowanie super wieści, oby dalej pozytywnie do przodu 😍😍

Kk24 w takim razie ✊🏼✊🏼 za szczęśliwe rozwiązanie 😚

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nurkowanie

AGA oby, oby . Moze dlatego  ze mam ponad 35 lat, moze to płeć. 

MamoJulianka uderze do mojego po heparyne, ale nie wykluczam, bo nie wiem jak to się potoczy. 

Mialam dzis robic badania, ale wstałam o 4 glodna i musiałam zjeść, a najlepsze ze zjadlam kolacje późno.

Mam głupie pytanie czy w ciazy można jeść jogurty naturalne i śmietanę np.z pomidorami, nie wiem czy to pasteryzowane, nie widzę info. 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nurkowanie- wszystko jest teraz (jak dla mnie to niestety) pasteryzowane.

Smietana tez i jogurt.

Chyba ze jest napisane inaczej, niektore sery nie sa.

Smacznego 😁


http://fajnamama.pl/suwaczki/hex5m2o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Niecierpliwa

Nurkowanie, Kasik Ekstra wieści ❤❤

Ja lecę na metylowanych suplach (wszysyko osobno) i acardzie 150. Dziś 24dc zobaczymy co będzie:) stawiam że w tym miesiącu nic z tego ale teraz z takim zapleczem farmaceutycznym uda się- prędzej czy później Ale się uda. Wiec podchodzę do tematu ze spokojem i na luzie 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pikey, Mario wasze maluszki juz siedza? Moj jeczcze nie.

Sonia co słychać?

Moska, ale masz księżniczkę 


atdci09ke8x812kv.png
9.07.2018-7tc 😞
18.01.2019-15tc 😞

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Cudak88

Niecierpliwa - ja mam 25dc dzisiaj. Czekasz na okres czy może będziesz testować? 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pikey

Okropny bol- tak, jakies 3 tyg temu, i zaczela z 10 dni temu raczkowac, ale dopiero wczoraj w nocy jakiegos zeba wyczulam, gada po swojemu, ale nie slysze tam konkretnych sylab...

A Mario mowila ze juz 4 zeby Bruno ma...

Nic sie nie przejmuj, kazde w swoim czasie.

A Soniamalutka pisala ze jej mala juz stoi a tylko miesiac roznicy...

 

Tez sie martwilam ale naprawde kazde w swoim czasie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tojaka1

Kasik, Nurkowanie ❤️

U mnie też cały czas większy niż z OM, to dobry znak  kochana. 

U mnie 32tc, rodziłam w 35 i 36 więc już tuż tuż i zobaczę mojego synka. 

Gabi, Enamel co u Was? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Niecierpliwa

 

Cudak88 raczej czekam  na @ 🙂

Ale nie obraże się jak nie przyjdzie 😂 Ale ogólnie nawet nie wiem kiedy ma być bo wcześniejbyła 28-30 ostatnio c. biochemiczna i @ przyszla w 36 dniu. Wiec teraz nie mam pojęcia jak będzie:)  w tym cyklu od polowy boli mnie podbrzusze, jak byłam na usg kontrolnym w 21 dniu to gin widziała ze byla owulacja, Endo ladne wiec musze uzbroić się w cierpliwość:)myślę że jak tak w ok 30 dc nie będzie @ To zrobię test. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Cudak88

Niecierpliwa - też bym się nie pogniewała, jakby u Ciebie okres nie przyszedł. 🙂

Ja w tym cyklu byłam 15 dnia cyklu u lekarki. Powiedziała, że nie ma pęcherzyka dominującego, kiedy to 2 dni wcześniej miałam ból lewego jajnika i dwa dni pozytywnych testów owu. Ehh, a 2 dni po wizycie u ginekolog temperatura skoczyła i tak się utrzymuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Cudak88

Także szczerze powiem, że nie wiem czego się spodziewać, ale pracując w domu od kilku dni codziennie kładę się spać na godzinkę w ciągu dnia, rano nie mogę się obudzić, a wieczorem zasypiam bez problemu. I przy badaniu szyjki macicy wszystko jest tam totalnie rozpulchnione. Mam wrażenie, że sobie coś uroiłam. Testu boję się zrobić, więc mierzę temperaturę i czekam... Zastanawiam się czy, gdyby owulacja się jednak nie odbyła to czy temperatura powinna skoczyć i się tak utrzymać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Cudak88

To co jest inaczej jak przy pierwszej ciąży, którą straciłam to to, że nie bolą mnie piersi tak mocno, jak wtedy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pikey
2 godziny temu, Gość Okropny bol napisał:

Mojemu tez chyba 4 zab idzie 🙂

No wlasnie, kazde swoim tempem 😁

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nurkowanie, Kasik wspaniale wiadomości. 

Moje Maleństwo też tydzień starsze z usg. 

Pierwszemu Synkowi urósł ząb jak miał skończone 10 miesięcy. Też czekaliśmy bardzo. I każde marudzenie, kiepskie spanie zrzucaliśmy na zęby. 

Cudak, Niecierpliwa trzymam kciuki. Mnie piersi nigdy na takich etapie nie bolały. A to moja trzecia ciąża. 


http://fajnamama.pl/suwaczki/xgfd81s.png

7al1gpm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Niecierpliwa

Cudak ja to nie mierze temp, nawet nie pytalam gin czy pecherzyk jest ok. Nie doszukuje się objawow. Co ma byc to bedzie 🙂

trochę mnie niepokoi ból podbrzusza i kłucie jakby lewego jajnika (gin mowila ze owu znowu poszło z prawego) ale mowilam jej o tym i stwierdziła że wszystko jest okej 🙂 nic niepokojącego nie widzi. 

Ja dużo ostatnio pracuje ale coś ostatnio mam problem z koncentracją. Normalnie się skupić nie mogę. Albo mnie jesienna chandra bierze albo nie wiem:p 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sayuri
9 godzin temu, Gość Niecierpliwa napisał:

Nurkowanie, Kasik Ekstra wieści ❤❤

Ja lecę na metylowanych suplach (wszysyko osobno) i acardzie 150. Dziś 24dc zobaczymy co będzie:) stawiam że w tym miesiącu nic z tego ale teraz z takim zapleczem farmaceutycznym uda się- prędzej czy później Ale się uda. Wiec podchodzę do tematu ze spokojem i na luzie 🙂

Czy mogłabyś bardziej sprecyzować metylowane suple, co dokładnie bierzesz i jakich firm? Z góry dziękuję 😘😘😘😘

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...