Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
bloomoo

Kwietniowe Mamulce 2009

Rekomendowane odpowiedzi

witam deszczowym popoludniem :-)

mam pytanko, widac u Was ciaze?
tzn widzicie zmiany w wielkosci brzucha? :) :) bo ja niestety jakas taka okraglutka sie robie, az dziwne zwazywszy, ze to tak mloda ciaza.
hm, moze to nie ciaza, a wynik jedzenia slodyczy?

:)

pozdrawiam i slonca zycze :)


http://www.suwaczek.pl/cache/e8709fd38b.png

http://www.suwaczek.pl/cache/12571a6fee.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Agnieszka31

Sylwio- u mnie brzuszek troche jest ale to nie sprawka ciazy, hihihi, choc powiem Ci ze w pierwszej ciazy w 3 miesiacu juz bylo widac, choc to tez mogl byc wynik jedzenia slodyczy i tycia kilogram tygodniowo
Sylwio, ile Twoj wiekszy skarb ma lat???pewnie pisalas a ja ciele nie zauwazylam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej laseczki!!!!

Eva moze takie badania to w Szwecji standard. Ja mam 34 lata i pewnie poza usg genetycznym na wlasne życzenie nikt mi niczego takiego nie zaproponuje:Spoko: no ale Polska to dziwny kraj :)

sylwia o wielkosci brzucha to mi nawet nie mowcie bo to sie koszmar zapowiada. Po poprzedniej ciązy mi takie zwaly tluszczu zostały że nie bedąc w ciazy wyglądalam jak w 4 miesiacu a teraz mi bebech wywaliło taki ze co poniektorzy mi miejsca w autobusie ustępują hehehehe:sofunny:


http://www.suwaczek.pl/cache/41ec268854.pnghttp://parenting.pl/galeria/data/500/thumbs/201106123809.jpg
http://www.suwaczek.pl/cache/4a7b5ffe5d.png
www.sunriseband.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aga31 na pocieszenie powiem ze zawsze moze byc gorzej:) Szymus tez wariuje ale mnie przynajmniej tak nie meczy. No i najgorsze to te zapaszki - zupki, kaszki.
No a co do wieku ciazy to mam ten sam problem - karmie wiec z okresu nic nie mozna wywnioskowac. Czekam wiec na usg i moze wtedy potwierdze swoje przypuszczenia. Ale i tak masz calkowita racje ze dziecko samo wie kiedy sie urodzic. Mniemam ze przy Ali mialas cesarke? Ja czekalam cierpliwie do 12 dnia po terminie - mialam wyznaczone wywolywanie ale Szymcio sam sie wywolal kilka godzin wczesniej:)

gabalas a co tam. Ciaza to akurat taki stan ze powinno sie korzystac z przywilejow. Ja tez mam duzy brzuchol i wcale nie od ciazy chociaz cos jakby teraz jeszcze wiecej wystaje..
Czytalam gdzies linka na parenting ze pulchne kobiety rodza madre dzieci::))

Ale mam smaka :icecream:


http://s5.suwaczek.com/200903031670.png
http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200801221770.png http://s2.pierwszezabki.pl/003/0033689a0.png?6185

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny!!
dziś mialam nagły przypływ siły zrobilam ciasto :]] dla męża, bo mnie od słodkości odrzuciło :]]
snikersa :]] podobno pycha :]]
a dla siebie zrobiłam pyszny kwaśny kapuśniaczek :]]
miała być ogórkowa , ale jak poszłam do sklepu to zobaczylam kapuśniak w torebce i przypomnialam sobie ze taka zupa istnieje :]
wieki temu jadłam :]]
wyszedł pychotaaaaaaaa, zjadłam dwa talerze :]]

co do brzucha to ja też mam taki wiekszy,
ale juz stracilam rachube czy to moj, bo nie mialam przed ciaza malego
czy to od cebuli(wzdecia) ktora uwielbiam,
czy jakby sie powiekszyl :]]w zwiazku z ciąża...

Mąż sie śmieje ze wydymam go specjalnie zeby było widać :]]
wariat. :]]


Nasz ALBUMIK :]]
http://parenting.pl/album.php?u=1847

http://patrycja-.aguagu.pl/suwaczek/suwak2/a.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w4sqdqk3hg3a5g3l.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeeeeesssu zeżarlam 2 schbowe z tona ziemniorów, zaraz sie wywroce:Histeria: Jak z Krzysiem w tym okresie ciazy bylam to sie nawet nie zastanawialm nad swoim stanem, a co dopiero nad jedzeniem. Teraz mi chyba odwala:Kiepsko:


http://www.suwaczek.pl/cache/41ec268854.pnghttp://parenting.pl/galeria/data/500/thumbs/201106123809.jpg
http://www.suwaczek.pl/cache/4a7b5ffe5d.png
www.sunriseband.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie :) Z uwagi na zaproszenie Agi31 pozwoliłam sobie zajrzeć do Was :) Przede wszystkim gratuluję fasolek :) Niech ciąże miną szybko i zakończą się szczęśliwym rozwiązaniem :)
Co prawda wpisałam się do wątku majowego, ale orientacyjny termin wypada mi na 1 maja 2009 , jednakże nigdy nie wiadomo co los przyniesie, być może będę kwietniową mamusią :) Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko temu bym tu zaglądała od czasu do czasu :)
Pozdrawiam :)


http://m3.lilypie.com/QWGcp1/.png
http://www.suwaczek.pl/cache/cee2b9ecc1.png
http://img33.glitterfy.com/263/glitterfy020626T675D38.gif
http://tickers.baby-gaga.com/p/dev121prs__.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Agnieszka31

Moniko- rodzilam SN ale mialam wywolywane skurcze oxytocyna (czy jak jej tam), ale nie dlatego ze cos sie dzialo tylko dlatego ze juz mialam DOSYC, tym bardziej ze wszystko bylo juz gotowe, szyjjka skrocona, przez 2 miesiace bralam leki na podtrzymanie ciazy, wiec po badaniu zdecydowalismy ze to wlasnie dzis bede rodzila, wiec stres z czekaniem na poczatek porodu mnie minal i szczerze mowiac bede sie strasznie denerwowala czekajac na te bole teraz i oczywiscie zastanawiala sie czy to juz czy falszywy alarm

Gabalas- a jak samopoczucie, mdlosci?????moim najlepszym przyjacielem byl dzis pan kibelek, ze sie tak wyraze, chyba z kolacji tez zrezygnuje, odrzuca mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Agnieszka31

Czarna aga- super ze jestes!!!!!widze ze tak na granicy jestes z miesiacami!!!!zagladaj do nas jak najczesciej!!!! jak sie czujesz????Dawidek daje Ci odpoczac????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w pierwszej ciazy, zagrazonej nota bene, przytylam ze 30 kg ;-) pamietam jak pod koniec ciazy, na patologii, widzialam dziewczyne obok i na jej karcie widac bylo, ze wazy mniej niz ja. i pamietam jak pytalam ojca dziecka czy wygladam tak jak ona, a ona naprawde wieeeelka byla. biedy mowil mi, ze nie. ale z taka mina, ze smialam sie i wiedzialam ze klamie ;-) ;-)
swoja droga, jak juz urodzilam Mikolaja to uwazalam, ze wygladam jak chuuudzinka i poprosilam o kiecke z domu, ktora nosilam na poczatku ciazy :) i uwaga, zdziwiona nie moglam jej wlozyc :)
z jakies 5 lat zajelo mi powrocenie do swojej wagi. a teraz na wadze nie jest jakos duzo wiecej ale widze, ze brzuch mam wiekszy. wlasnie jakbym byla wzdeta, mysle ze to macica sie powieksza... albo tez jedzenie. lacze sledzia z winogronami, wiec wieeecie :) :)

Agnieszko - moj synek to juz duzy chlooopiec. ma 7 lat, w poniedzialek idzie pierwszy dzien do szkoly :) :)

rany, widzac ile pisze chyba zmienie nastroj na gadatliwy :-D

pozdrawiam, milej nocki :)


http://www.suwaczek.pl/cache/e8709fd38b.png

http://www.suwaczek.pl/cache/12571a6fee.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarejestrowałam sie i cisza z mojej strony, te pierwsze tygodnie i na nic nie mam czasu ani siły a kiedys byłam dość aktywna na forach. mam wrażenie, że zaniedbuje wszystkie znajomości a taka miałam nadzieję, że mnie wciągną rozmowy przyszłych mam, ale jeszcze kilka miesiący ciąży przede mną, niech już tylko miną te pierwsze:)

zapewne jak każda w pierwszej ciąży, nie mam pewności, co w moim zachowaniu jest ok, typowe, a co nie i na co szczególnie zwracać uwagę.
też mnie zaskoczyło wyliczenie początku ciąży przez lekarza, a teraz jestem po pierwszym usg i ginekolog powiedziała, że ciąża wyglada na starszą, niż wyliczyła. to kiedy ginekolog jest pewien?bo wypadało, zeby był...zdażyło wam się cos takiego?
pozdrawiam wszystkie mamulce!


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich :)
ojj ale zaległosci mam w czytaniu. Wczoraj byłam na basenie a po powrocie byłam tak wykończona ze od razu poszłam spać.
Gabulek jeśli chodzi o mój termin porodu, to hmm lekarz nie założył mi jeszcze karty ciąży, mam nadzieję, że na następnym badaniu już wszystko będzie dobrze i nie zobaczę tylko pustego pęcherzyka :(
A z kalkulatora wychodzi mi tak 25/27 kwiecień. Ze względu na długie cykle i niezbyt regularne to nie wiem czy przyjąć 32 dni czy 34 :)

Co do brzuszka dziewczyny ja już widzę, że jest zaokrąglony tak od pępka, a przed ciążą raczej swojego nie miałam, tzn. był płaski i też się zdziwiłam, ze to tak szybko widać :O

Pozdrawiam.


był suwaczek i... już go nie ma :-( 16.09.2008 :angel_l:

Kiedy czegoś gor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pat-Ka
Trzymam kciuki za Ciebie i Wasza fasolke :]]
bedziE dobrze!!!!ZOBACZYSZ!!

kiedy idziesz na usg??
ja musze ok 15 wrzesnia, mam nadzieje ze bedzie juz widac i bedzie wszystko ok :]]
do tego morfologia i mocz ://
wtedy do lekarza dopiero...

z tym brzuszkiem to ja tez mam mam takie wrazenie ze jakby wiekszy ale moze wmawiam sobie :]]


Nasz ALBUMIK :]]
http://parenting.pl/album.php?u=1847

http://patrycja-.aguagu.pl/suwaczek/suwak2/a.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w4sqdqk3hg3a5g3l.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Agnieszka31

witaj Doma bo, zagladaj do nas w wolnym czasie!!!!!

Patkamoj gin tez nie zalozyl mi jeszcze karty, ale pewnie zrobi to na nastepnej wizycie, tak jak u Ciebie

Sylwio- tak wlasnie przypuszczalam ze Mikolaj w wieku szkolnym, trzymam w poniedzialek kciuki za pierwszoklasiste!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gggabulka
Pat-Ka
Trzymam kciuki za Ciebie i Wasza fasolke :]]
bedziE dobrze!!!!ZOBACZYSZ!!

Mam taką właśnie nadzieję. Dziękuję :)

kiedy idziesz na usg??

Na początku powiedział, że wystarczy jak umówię sie dopiero za 4 tyg., ale potem zmienił zdanie i chciał zobaczyć mnie już w przyszłym tygodniu za równe 7 dni.

z tym brzuszkiem to ja tez mam mam takie wrazenie ze jakby wiekszy ale moze wmawiam sobie :]]

Heh ja sobie akurat tego nie wmawiam, bo i mój mąż już to potwierdził. :) więc przynajmniej tego jestem pewna


był suwaczek i... już go nie ma :-( 16.09.2008 :angel_l:

Kiedy czegoś gor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sylwio ja tez mialam podobne odczucie po porodzie! No ale w koncu troche tego brzucha jednak znika i stad te pomysly na ciuchy z przed ciazy::)) A potem wielkie zaskoczenie:(

czarna ago witaj. Skoro to kolejna ciaza to jest duza szansa ze bedziesz jednak kwietnioweczka, no ale ostatnie slowo nalezy do fasolki::)) W kazym razie witamy i zapraszamy.

ago31 ja mimo wszystko tez mialam podawana oxytocyne bo porod juz trwal z 6 godzin, pecherz plodowy przebity juz wczesniej a tu ciagle nic. Jejku ale bylam wystraszona - no bo niby czemu ten dzidzius nie chce wyjsc? A do tego na samym koncu jak mialam przec to juz bylam tak zmeczona ze zasypialam... No ale w koncu pstryk i dzidzia wyskoczyla::))

Planujecie dziewczyny zzo? Ja bym bardzo chciala ale u mnie w szpitalu nie robia::((( I jak ja urodze??


http://s5.suwaczek.com/200903031670.png
http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200801221770.png http://s2.pierwszezabki.pl/003/0033689a0.png?6185

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej co tu taka cisza :]]
wyjechałyście wszystkie czy jak ?? ;]]

ale sie najadlam pizzy,
leżalam sobie na kanapie i dopadł mnie smak na pizze,
szybko po zakupy i zadziałałam :]]
mam powera ostatnio, wczoraj ciasto zrobilam a dzis dwie pizze
mąż był w głębokim szoku -BEZCENNE :]]
jedna pizza z salami, cebula,pomidor, kiełbasa, pieczarki
druga z tuńczykiem, pieczarkami kukurydza i ananasem :]]
PYCHOTA !!
no i oczywiscie zimne piffko dla meżusia z lodówki :]]
a wy co dziś pysznego jadłyście jako zachciewanke ??


Nasz ALBUMIK :]]
http://parenting.pl/album.php?u=1847

http://patrycja-.aguagu.pl/suwaczek/suwak2/a.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w4sqdqk3hg3a5g3l.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj siedzę cały dzionek w domciu i odpoczywam przed kolejnym tygodniem pracy ;)
A dzisiaj miałam zachciewajki rano na tosty (4) z białym serem, żółtym serem i pomidorkiem, do tego mleko z łyżeczką kawy, pomiędzy posiłakmi objadałam się owocami i piłam soczek marchwiowy, jogurcik a na obiadek coś mnie wzięło na placuszki z cukinii i z cebulką... mniam mniam i znowu głodna się robię, a co dopiero zjadłam jabłko i jogurt.
Ale muszę powiedzieć, że od pizzy to mnie odrzuciło. Z kolegą w pracy zamówiliśmy sobie pizzę (to było w dniu pierwszego testu (19.08). Zjadłam 3 kawałki i myślałam, że wykituję z bólu, tak mnie zaczął brzuch boleć, od razu musiałam wziąć no-spę, podejrzewam, że mógł mi zaszkodzić sos czosnkowy, albo moja łapczywość i szybkość jedzenia, ale wolę już nie ryzykować i mam nadzieję, że przez to nie zaszkodziłam nam.

Pozdrawiam i dobrej nocki życzę wszystkim Mamulcom i Fasolkom.


był suwaczek i... już go nie ma :-( 16.09.2008 :angel_l:

Kiedy czegoś gor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja dzis synka z wakacji u dziadkow w koncu odebralam :))
zrobilismy male zakupy szkolne i zaczelam mini rozmowe o tym co by bylo, gdyby mamusia byla w ciazy. na co uslyszalam, ze nigdy w zyciuuu. ze mialabym - uwaga - duzo zajec i malo uwagi skupialabym na nim. cwaniaczek :)
czekam do 12 tygodnia i chyba przeprowadzimy z nim rozmowe o bracie/siostrzyczce. mam nadzieje, ze bedzie latwiej, niz sadze, ze bedzie :) jedynak to jednak trudna sprawa :)

pozdrawiam, milego wieczorku.

aha, a ja dzis zero gotowania, obiad zjedzony u mamy - bezcenne :) :) :)


http://www.suwaczek.pl/cache/e8709fd38b.png

http://www.suwaczek.pl/cache/12571a6fee.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Agnieszka31

witam wieczorowa pora

Monika- ja bez znieczulenia nie rodze, nie ma mowy!!! na szczescie u nas jest,

Sylwia- zycze powodzenia w przekonywaniu Mikolaja do rodzenstwa!!!!

Gggabulka - u mnie tez byla pizza, znajomi przyszli i poszlam na latwizne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje maleństwo również urodzi się w kwietniu 2009 roku dlatego z chęcią przyłączę się do forumowiczek:):) Mam za sobą pierwsza wizytę u ginekologa, na stoliku przy łóżku trzymam Usg malucha. Dzisiaj kończy 7 tygodni i 5 dni.
Na szczęście ranne mdłości nie dopadły mnie, jedyne zmiany odczuwalne to ciągle poczucie zmęczenia i wielka chęć spania.
Przed ciążą byłam na diecie schudłam ok 10 kg i co bardzo mnie nie pokoi w ciągu 1,5 miesiąca przytyłam 4 kg . Nie wiem czy wiąże się to z tym, ze wyjechałam do innego kraju. czy dopadł mnie efekt jojo czy to z powodu ciąży!! W każdym razie martwi mnie tak duży przyrost wagi w takim tempie. Chciałabym ograniczyć jedzenie ale boje się ze nie wyjdzie to na zdrowie mojemu maleństwu.

pozdrawiam Agnieszka


http://www.suwaczek.pl/cache/216765d0ad.pnghttp://tmp1.glitery.pl/text/31/46/1-glitery_pl--6665.gif
http://s2.pierwszezabki.pl/026/026341980.png?8782

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadnych diet w ciazy ;)

ja ostatnio folgowalam sobie z jedzeniem i tez pewnie przytylam - nie wiem ile , nie wazylam sie celowo. jednak zaczelam bardzaiej dbac i uwazac na to co jem. staram sie jesc gotowane miesa i warzywa. i nie, ze dieta, tylko potworne wzdecia mnie meczyly.
zreszta jutro bede u lekarza, mam nadzieje, ze ten twardy brzuch to rzeczywiscie wzdecia, a nie jakies problemy... no ale wracajac do tematu, gotowane, delikaqtne jedzenie nie tuczy, wiec polecam :)

pozdrawiam, milej niedzieli.


http://www.suwaczek.pl/cache/e8709fd38b.png

http://www.suwaczek.pl/cache/12571a6fee.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Agnieszka31

witam wieczorowa pora

ja niestety mam odwrotny problem, mdli mnie non stop, juz nie wiem czy jesc czy nie, i tak zle i tak zle, najchetniej caly dzien bym spedzila w toalecie przyklejona do muszli
widok jedzenia wywoluje u mnie mdlosci ale sie zmuszam

juz nie smece, smigam spac, oczy mi sie zamykaja a mialam tyle rzeczy zrobic jak ALa poszla spac

spokojnej nocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczynki.

A ja dzisiaj czuję się świetnie. Waga 2 kg w dół! Nie, nie, nie to wcale nie dieta i nie wymioty ale podwójne macierzyństwo::)) Dzidziuś w brzuszku i karmienie piersią robią swoje. No i dodam że ma mi z czego ubywać::) Więc super!

barbie witaj. Gratuluje fasolki i nie przejmuj sie waga. Po ciazy zycie się nie kończy więc będzie czas na zrzucanie balastu:)

aga31 biedactwo z Ciebie. Przykro mi strasznie ze tak Cię męczy. Mi na razie puściło z rana i tylko wieczory beeee....

I już jesienne wieczorki... Muszę kupić małemu rękawiczki bo na spacerkach strasznie raczki mu marzną.

Trzymajcie się mamusie. Papatki


http://s5.suwaczek.com/200903031670.png
http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200801221770.png http://s2.pierwszezabki.pl/003/0033689a0.png?6185

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej. bylam u lekarza. zalozyla mi nawet karte ciazy, ho ho :)
a tak serio, serio, strasznie sie ciesze, ze serduszko bije, ciaza sie rozwinela, a puste jajo plodowe zostalo w necie :)mam troche kiepskie wyniki krwi, bo wszystko na skraju normy, no ale nie ponizej, wiec nie narzekam :)

pozdrawiam,
aha - chyba ktoras z nas jutro ma wizyte u gina. 3mam kciuki :-)))


http://www.suwaczek.pl/cache/e8709fd38b.png

http://www.suwaczek.pl/cache/12571a6fee.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...