Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
anastazjaxxx

53 dni bez miesiączki

Rekomendowane odpowiedzi

Spóźnia się miesiączka. prawie 8 tyg temu wyjechałam za granicę dokładnie przed wyjazdem przestałam brać tabletki antykoncepcyjne(wzięlam dwa opakowania pod rząd, bo nie chciałam mieć okresu tuż przed wyjazdem) i od razu po przyjeździe wystąpiło krwawienie(uważam, że to normalna miesiączka była), które trwało 5dni. Zaczęłam się odchudzać ( nie żadna drastyczna dieta tylko poprostu odstawiłam niezdrowe jedzenie), poza tym zaczęłam brać suplementy przyśpieszające spalanie tkanki tłuszczowej i codziennie biegam 1h dwa razy dziennie. Obecnie nie mam okresu 53 dni. Na wszelki wypadek zrobiłam test ciążowy ale oba ( jeden po 37 drugi po 39 dniach) pokazały wynik negatywny. Tuż przed wyjazdem kochałam się ze swoim facetem. Wiem, że zmiana klimatu może mieć wpływ na opóźnienie, ale martwię się. Mam bóle brzucha, które raz są raz znikają, bolą mnie jajniki, oddaję często mocz i mam wrażenie że mi brzuch urósł. Nie mam bolących piersi, mdłości, jem mało i raczej normalnie, za to mam bóle głowy. Nigdy mi się nie zdarzyła taka sytuacja. Czy to możliwe, że byłabym w ciąży?Przecież to byłby 10 tydzień od stosunku...chyba bym wiedziała, że noszę w sobie nowe życie, prawda?Wiem, ze najlatwiejsza bylaby wizyta u lekarza, ale na razie nie mam mozliwości :(


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Druga mzoliwosc to pojsc do laboratorium pobrac krew i zrobic BetaHcg. Wynik bedziesz miala na drugi dzien a moze o tego samego:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

anastazjo ja tez jestem za zbadaniem w laboratorium, bo to moze byc ciaza:) ale nie musi... ja wlasnie wczoraj rozmawialam ze znajoma i powiedziala mi ze po odstawieniu tabletek nie miala okresu 8 miesiecy!!tez byla napuchnieta, miala durzy brzuszek...poszla do ginekologa po 2 miesiacach, okazalo sie ze to nie ciaza... po prostu wyjasnil jej ze nie wolno brac tyle lat tabletek antykoncepcyjnych bez przerwy bo organizm tez musi od tych hormonow odpoczac... teraz wszystko wrocilo do normy ale byla na kuracji hormonalnej miesiacami.. no i chyba zaczna starac sie o dzidziusia:) trzymama za nich i za ciebie kciuki!!!


http://www.suwaczek.pl/cache/a094a721a3.png

http://www.suwaczek.pl/cache/513e076da8.png

Blog Zosiaczka i Tiny
http://casamitch.blogspot.com/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również miałam jakiś czas temu takie problemy z @. Zdażało sie ze nie miałam @ przez 60 dni
Twój brak @ moze byc spowodowany: wyjazdem, dieta, stresem.Test juz po taki czasie raczej powinien wykazać wiarygodny wynik . Udaj sie do gina i nich Cię zbada- jak bedzie wszystko ok to zxapewne zapisze Ci jak juz luteine na wywołanie


14.03.12 Maja Katarzyna ( 3650g i 55 cm) 12:25 CC
http://s9.suwaczek.com/201203145365.png
28.10.2009 Szymon Piotr ( 3700g i 56cm) 21:05 CC :36_3_19:
http://s3.suwaczek.com/200910284662.png

http://img687.imageshack.us/img687/7/img5500ip.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...