Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
tinka_30

Grudzień 2008

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziewczynki!!
Wczoraj bylismy w Londynie zlozyc wniosek o paszport dla Michalka!!! Boze tyle czasu w samochodzie ok.2godz w jedna strone, biedne te moje dziecko, ale spal caly czas! Pozniej te kolejki w konsulacie, chociaz nie bylo najgorzej jak przyjechalismy o 14 to o 16.30 bylo wszystko zalatwione, w miedzyczasienakarmilam i przewinelam Michalka!!
A na odebrannie paszportu musimy czekac 7tyg!!
Graziu tez bylas w Londynie i tez tak dlugo musisz czekac?? Grazia chyba nie jestes w ciazy, ale ze chyba chcesz???

Anitko rownie sie martwie tym co napislas, mam jednak nadzieje, ze to nie az tak powazne!!

Maczetko ratulacje dla bratowej!!

Co do kupek Michalaka to mi sie tez wydaje ze sa bardziej smierdzace!


http://www.suwaczek.pl/cache/11d7c04919.png http://s2.pierwszezabki.pl/013/0133599b0.png?2108
http://www.suwaczek.pl/cache/6c665484db.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc dziewczyny

maczetko gratulacje teraz adas ma towarzystwo do zabawy hehe
justynko musialam czekac dluuugooo a i tak mi odrzucili wniosek eh i tak w londynie tym marnym konsulacie

co do ciazy maczetko ja bralam tabletki dla karmiacych a i gumke kazalam zakladac ale ze przestalam karmic zreszta i tak tabletki bralam jak mi sie przypomnialo to teraz mam eh

justynko jka bedzie to bedzie przecie co mam zrobic ale wolalabym poczekac a co do kliniki poszukaj w internecie gdzie ty jestes w manchesterze ? wpisz polski pediatra i miejsce gdzie mieszkasz i powinno sie wyswietlic

maczetko te krople do inhalacji mozna nawet pod nos podstawiac wyczytalam hehe tzn na chusteczke ale zastanawiam sie jak czesto mozna inhalowac :? czy codzienna inhalacja nie zaszkodzi wiesz cos mzoe na ten temat ?


http://www.suwaczek.pl/cache/99235a4241.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć, wczoraj miałam doła i z tego żalu zasnęłam, dziś już lepiej się czuję ...

3 tygodnie temu byłam u gina i było ok, mowiłam jej co mnie pobolewa i nie mogła się nad tym zastanowić ??? Teraz mam jakis stan zapalny, ale nie w tym problem...problem jest w tym, że mi pochwa wylatuje ... wczoraj dźwignęłą się wyżej, a i tak ginka stwierdziła, że jak tak dalej bedzie to będzie katastrofa, bo mi wszystko poleci Trochę poczytałam na necie i jeszcze bardziej się załamałam ... jestem załamana, przestraszona i chce mi się płakać ... Narazie mam ćwiczyć mięśnie, ale czy tylko to pomoze? Nie wiem ... moze powinnam isć do jeszcze innego gina? Może i tak, narazie jestem załamana i nic mi sie nie chce


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w343r84udf5lrs.png
http://www.suwaczki.com/tickers/km5suay3honre8ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anitko, to pewnie nie bedzie, az takie powazne jak sie wydaje, a najgorze jest doczytywanie informacji w internecie!! absolutnie nie czytaj nic bo tam tylko pisza najgorsze rzeczy zeby sie tylko bardziej zamartwiac!!
A do innego ginekologa tez warto sie wybrac i sprawdzic raz jeszcze!!


http://www.suwaczek.pl/cache/11d7c04919.png http://s2.pierwszezabki.pl/013/0133599b0.png?2108
http://www.suwaczek.pl/cache/6c665484db.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

anita bardzo mi przykro ale nie ma co sie zalamywac bo to tylko pogorszy sprawe ja bym na twoim miejscu poszla do innego ginekologa i zaczerpnela tam informacji ale najwazniejsze nie ma co sie zalamywac


http://www.suwaczek.pl/cache/99235a4241.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grazio Lisi slodzitka z niej modelka!!
A dlaczego Ci wniosek odrzucili?? Musisz jeszcze raz zalatwiac??
A ja mieszkam niedaleko Peterborough.
Co do tego pediatry to poszukam tak jak radzisz!
Grazio to jestes w ciazy czy jeszcze nie wiesz i czekasz z testem??


http://www.suwaczek.pl/cache/11d7c04919.png http://s2.pierwszezabki.pl/013/0133599b0.png?2108
http://www.suwaczek.pl/cache/6c665484db.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dziewczyny klade lisi spac i ide szykowac sie po ten test brrryyyy
a ty ewelinko nie sprawdzasz czy cos sie tam u ciebie ponownie szykuje ?


http://www.suwaczek.pl/cache/99235a4241.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek9876

Anitajas idz do innego lekarza i zobaczysz co ci powie nie denerwuj się teraz bo to też na dziecko wpływa tylko się umów gdzieś do dobrego lekarza my będziemy trzymać kciuki i napewno bedzie dobrze zobaczysz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anitko... trzymam kciuki. Wszystko bedzie dobrze. Nie jestesmy orzeciez w sredniowieczu

Grazia to ze bralas tabletki dla karmiacych a nie karmilas nie ma nic do rzeczy bo one sa dlatego dla karmiacych ze maja mala dawke hormonu a nie dlatego ze dzialaja tylko gdy sie mleko wydziela. ja tez je biore mimo ze nie karmie... raczej to ze bralas kiedy ci sie przypomnialo bo akurat te tabletki trzeba brac bardzo precyzyjnie.

Bylysmy dzis na bioderkach i wszystko gra. Szeroka pielucha na noc i gimnastyka i bedzie jeszcze lepiej.

mam dzis takiego wkurwa ze szkoda gadac. wszystko mnie wnerwia a jeszcze mala jest taka marudna ze czasem to bym ja z tego wszystkiego za drzwi wystawila " okropna jestem" wyrodna matka.... dlatego mam nadzieje ze moj maz wroci dzis wczesniej z pracy


www.mgm.poznajomosci.pl Kupuj najkorzystniej!

http://www.suwaczek.pl/cache/0e254f5076.png http://s2.pierwszezabki.pl/014/0144859b0.png?9491

http://www.suwaczek.pl/cache/f739b05c99.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65614b961f91cfb5c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek9876

littlemum
Anitko... trzymam kciuki. Wszystko bedzie dobrze. Nie jestesmy orzeciez w sredniowieczu

Grazia to ze bralas tabletki dla karmiacych a nie karmilas nie ma nic do rzeczy bo one sa dlatego dla karmiacych ze maja mala dawke hormonu a nie dlatego ze dzialaja tylko gdy sie mleko wydziela. ja tez je biore mimo ze nie karmie... raczej to ze bralas kiedy ci sie przypomnialo bo akurat te tabletki trzeba brac bardzo precyzyjnie.

Bylysmy dzis na bioderkach i wszystko gra. Szeroka pielucha na noc i gimnastyka i bedzie jeszcze lepiej.

mam dzis takiego wkurwa ze szkoda gadac. wszystko mnie wnerwia a jeszcze mala jest taka marudna ze czasem to bym ja z tego wszystkiego za drzwi wystawila " okropna jestem" wyrodna matka.... dlatego mam nadzieje ze moj maz wroci dzis wczesniej z pracy

nieraz tak jest że najchętniej byś ją gdzieś posłała ja też tak mam zmała że nieraz denerwuje . A może wyślij ją z dziadkiem lub babcią na spacer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie
Anitko jestesmy z Toba i trzmyamy kciuki, zeby wszystko bylo ok. Najwazniejsze jest pozytywne myslenie.

U nas pogoda sie popsula, wiec Hanulek spi na balkonie.


http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grazia
ok dziewczyny klade lisi spac i ide szykowac sie po ten test brrryyyy
a ty ewelinko nie sprawdzasz czy cos sie tam u ciebie ponownie szykuje ?

Boje sie sprawdzac :((( Nawet nie chce o tym myslec, ale we wtorek ide do gina, wiec i tak sie dowiem. Nie mam okresu od 2 lutego, ale tak to nie mam zadnych objawow ciazy. Brzuch mi tylko napierdziela chwilami, wiec musze sprawdzic co tam sie dzieje. A Ty masz jakies objawy?
Karmie piersia, moze dlatego nie mam okresu, ale dostalam juz raz, wiec nie wiem czy mogl mi sie ponownie zatrzymac????

Anitko kochana, nie załamuj sie, moze da to sie wycwiczyc, w koncu to miesnie... Ale do innego gina powinnas isc i to jakiegos dobrego!!!


http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczynki!
U mnie piękne sloneczko, a i wiaterek lekki..nic tylko spacerować. Jak wyszłam na spacerek kolo 11 tak młody śpi do tej pory.....może już wiosna do nas zawitała na dobre?

Anitko nie martw się i nie załamuj....wszystko będzie dobrze. Zasięgnij jeszcze opinii innego lekarza, a nuż cię trochę uspokoi? Tak to ćwicz i myśl pozytywnie....Wszystko będzie super, masz śliczną córunię i chocby dla niej postaraj się być pozytywnie nastawiona, bo wszystko wyczuje....Trzymam kciuki za twoje zdrowie....

Wiecie co dziewczynki, przyszło mi dziś nosidełko dla malego...trzeba się tylko nauczyc obsługi i pocwiczyć troszkę w domu i idziemy zwiedzać świat....ach w końcu będe mogla pojechac sobie gdzieś dalej, jak tylko będzie cieplutko....supcio, cieszę sie bardzo:36_3_1:

ide cos pichcić na obiadek...tylko co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dziewczynki na szczescie nie jestem w ciazy :D chociaz jak by byla to bym nie plakala :D

little to normalne ze ci nerwy puszczaja ciagle z maluchem wszystko dostosowane pod jego potrzeby a z twoimi sie nikt nie liczy doskonale to rozumiem mi ostatnio lisi pokazuje swoje humory i jak widzi ze na placz moze cos zdzialac to teraz ciagle by ryczala wiec postanowilam nie reagowac i jest lepiej tylko gaga gege tak swoje zale wylewa hehe

ewelinko objawy to mi sie pojawiaja jak przy pierwszej ciazy zwlaszcza alergia nie iwadomo na co ale tym razem to jednak chyba to hehe no i okres wiadomo jak byl to taki dziwny ze jakby nie bylo a to nie pierwszy juz no ale ja jestem juz spokojniejsza bede musiala sie teraz bardziej o ten implant postarac

joasiu ja do galerii najpierw wstawiam a pozniej tak jak dziewczyny mowily kopiuje link ktory jest pod kazdym zdjeciem czy bez galerii sie da nie wiem ale chyba nie

oj wiatrzysko takie ze malo dachow nie pozrywa dobrze ze zalatwilam wszystko wczesniej bo i deszcz nanioslo brrryyyy


http://www.suwaczek.pl/cache/99235a4241.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anitajas zaczerpnąc informacji u innego gina bo róznie to jest!!!!!!bedzie dobrze nie martw sie !!!
grazia twoja córcia jest sliczniusia!!!!!!!!!!!!!!!naprade a w tych okularkach to prawdziwa modelka!!!!!!!!!!!!!!!
ja dostalam okreu nie nadąrzam ze zmiana podpasek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!krwotok


http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/2849.png
http://www.suwaczek.pl/cache/a416b6578c.png
http://www.suwaczek.pl/cache/2587710bc4.png
http://s9.suwaczek.com/200812075278.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Renko ja tez tak mialam jak Ty, a kazdy lekarz mi mowil, ze jak urodze to sie @ zmieni, a tu guzik. Wanienka rewelacja, moja juz sie w swojej nie miesci i nie wiemy co zrobic.


http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek9876

Tinko to zacznij ją kąpać w normalnej wannie ja moją kąpałam właśnie jak się już nie mieściła . Nie pomyślałaś o wiekszej wanience , jaką masz że się nie mieści?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tibko zdjecia pierwsza klasa, blizniaczki a całkiem inne
co do inhalacji to mysle ze codziennie nie zaszkodzi, ale zapytaj eksperta
ja bym sie załamała jakbym teraz byla w ciazy, tak jak little tez biore tabsy dla karmiacych mimo iz nie karmie, tak tez mozna


:36_1_21::36_1_21::36_1_21::36_1_21::36_1_21:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...