Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
molalala

Od malej Fasolki do Styczniowego Bejbika-styczen 2011

Rekomendowane odpowiedzi

Jomira, jak nie te to inne sie znajda, albo chociazby takie podczytujace z czystej ciekawosci. To internet, nie knajpa, nie widze, kto sie w moje rozmowy wcina czy podsluchuje.
A na innym zupelnie forum prywatnym pisze od 7 lat i komfort jest niesamowity.


http://www.suwaczki.com/tickers/iv09vcqgwqh7olh3.png
http://images39.fotosik.pl/166/486b0534ac2588d7med.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szani84

a teraz dajcie juz spokój i styczniówką i Arisie.......
dziewczyna powinna sie cieszyc narodzinami córki a wy non stop nadajecie na nią,,,,,,,,,, wyluzujcie juz...... bo żałosne sie to robi.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory kochane styczniówki, ale nie mogę dłużej czytać i pozostać obojętna na to co te grudnióweczki wypisują,
Wiecie co jak Was czytam to zastanawiam się skąd tyle jadu i nienawiści w niektórych i Wy pewnie nazywacie się chrześcijankami, a zachowujecie się jak faryzeusze, radzę wziąć biblię do ręki i przeczytać słynne słowa Chrystusa " Kto z was jest bez winy niech pierwszy rzuci na Nią kamień"
Możecie być z siebie dumne, bo to miedzy innymi dzięki wam arisa dzisiaj urodziła, to przez was miała skurcze i nie doczekała do dnia porodu, na szczęście Weroniczka jest dużą i silną dziewczynką, i to wy powinniście być ukarane za sianie zamętu a nawet usunięte z forum, mam nadzieję ze Nasze gospodynie wyciągną w stosunku do was konsekwencje.


http://www.zapytajpolozna.pl/components/com_widgets/view.php?sid=6974
http://www.zapytajpolozna.pl/components/com_widgets/view.php?sid=6975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Daffi

75sylwia1
Sory kochane styczniówki, ale nie mogę dłużej czytać i pozostać obojętna na to co te grudnióweczki wypisują,
Wiecie co jak Was czytam to zastanawiam się skąd tyle jadu i nienawiści w niektórych i Wy pewnie nazywacie się chrześcijankami, a zachowujecie się jak faryzeusze, radzę wziąć biblię do ręki i przeczytać słynne słowa Chrystusa " Kto z was jest bez winy niech pierwszy rzuci na Nią kamień"
Możecie być z siebie dumne, bo to miedzy innymi dzięki wam arisa dzisiaj urodziła, to przez was miała skurcze i nie doczekała do dnia porodu, na szczęście Weroniczka jest dużą i silną dziewczynką, i to wy powinniście być ukarane za sianie zamętu a nawet usunięte z forum, mam nadzieję ze Nasze gospodynie wyciągną w stosunku do was konsekwencje.

nie obarczaj nikogo wina Arisowa.
Arisa urodzila dzis bo juz kilka dni temu pwoiedzialam ze to wlasnie dzis sie stanie w ta jakze okazjonalna date w jej rodzinie.
pozatym gospodynie moga wyciagnac wnioski ale nie lamiemy regulaminu! nikogo nie obrazam a to co pisze moze latwo zostac potwierdzone dowodami takze punktu zaczepienia nie macie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość patrycja`81

75sylwia1
Sory kochane styczniówki, ale nie mogę dłużej czytać i pozostać obojętna na to co te grudnióweczki wypisują,
Wiecie co jak Was czytam to zastanawiam się skąd tyle jadu i nienawiści w niektórych i Wy pewnie nazywacie się chrześcijankami, a zachowujecie się jak faryzeusze, radzę wziąć biblię do ręki i przeczytać słynne słowa Chrystusa " Kto z was jest bez winy niech pierwszy rzuci na Nią kamień"
Możecie być z siebie dumne, bo to miedzy innymi dzięki wam arisa dzisiaj urodziła, to przez was miała skurcze i nie doczekała do dnia porodu, na szczęście Weroniczka jest dużą i silną dziewczynką, i to wy powinniście być ukarane za sianie zamętu a nawet usunięte z forum, mam nadzieję ze Nasze gospodynie wyciągną w stosunku do was konsekwencje.

:sofunny::sofunny::sofunny:

lepszego tekstu juz nie moglas:sofunny: :sofunny::sofunny:
no sorry ale jej lekarz powiedzial ze ma urodzic do konca tygodnia
skurcze miala wczesniej rozwarcie tez....
wiec zadna nasza w tym zasluga:lol:

bez pomowien tu prosze!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek9876

dorotaiwiki
dziewczyny ja tylko na chwile przepraszam ze zakłócam wam spokój ale naprawdę wierzycie tej Arisie

ojej coś chyba się Arisie pomyliło ,nie pamieta jak jej dzieci maja na imie
oj nie dobrze nie dobrze z jej głową ,a tak młoda jest,zaczynam sie martwic o jej zdrowie psychiczne

http://img692.imageshack.us/img692/313/stylizacja001.png

ja w życiu bym nie pomyliła imion dzieci...

A dlaczego nie ma daty kiedy to było pisane ?? Wyjełaś to z tekstu wtedy kiedy nikt z was jeszcze nie wiedział że Agula zmieniła nick na Arisę . Więc jak widać robisz awanture z niczego . I weźcie już przestancie bo gospodarze coś do was mówią a wy i tak swoje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek9876

Styczniówki sorki

Zycze wam spokojnych porodów , bo jak widać czekacie na swoje maleństwa a niektórzy wam ten spokój zakłócają .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kwiatuszek9876
dorotaiwiki
dziewczyny ja tylko na chwile przepraszam ze zakłócam wam spokój ale naprawdę wierzycie tej Arisie

ojej coś chyba się Arisie pomyliło ,nie pamieta jak jej dzieci maja na imie
oj nie dobrze nie dobrze z jej głową ,a tak młoda jest,zaczynam sie martwic o jej zdrowie psychiczne

http://img692.imageshack.us/img692/313/stylizacja001.png

ja w życiu bym nie pomyliła imion dzieci...

A dlaczego nie ma daty kiedy to było pisane ?? Wyjełaś to z tekstu wtedy kiedy nikt z was jeszcze nie wiedział że Agula zmieniła nick na Arisę . Więc jak widać robisz awanture z niczego . I weźcie już przestancie bo gospodarze coś do was mówią a wy i tak swoje

nie chciałam wiecej tu pisać ale zeby moja wypowiedź nie była wyjeta z tekstu to proszę

http://parenting.pl/1306738-post26714.html



Kiedy trzeba wspi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę, że tutaj się dzieje amba, zamęt, nienawiść i kwasy takie,że niejednego by przeżarły :D :D :D
musze przyznać, że jest to dla mnie pewnego rodzaju ewenement i nowość w relacjach międzyludzkich, oczywiście uważam to zachowanie za karygodne i jestem mu przeciwna z całego serca, ale baby, zostało mi jeszcze tylko kilka tygodni, co się będę denerwować :D jakbym swoich problemów nie miała. A "PANIE" to chyba swoich nie mają, skoro takie pierdoły tutaj wypisują :D

bojku, takie stare baby a takie durne :) :D

jakoś niemiło się tu zrobiło zatem spadam na pw :)


http://lb2m.lilypie.com/dXovp1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

krawatek
widzę, że tutaj się dzieje amba, zamęt, nienawiść i kwasy takie,że niejednego by przeżarły :D :D :D
musze przyznać, że jest to dla mnie pewnego rodzaju ewenement i nowość w relacjach międzyludzkich, oczywiście uważam to zachowanie za karygodne i jestem mu przeciwna z całego serca, ale baby, zostało mi jeszcze tylko kilka tygodni, co się będę denerwować :D jakbym swoich problemów nie miała. A "PANIE" to chyba swoich nie mają, skoro takie pierdoły tutaj wypisują :D

bojku, takie stare baby a takie durne :) :D

jakoś niemiło się tu zrobiło zatem spadam na pw :)

Cytują, to co już zostało napisane.

Ariso/Agulo droga, gratuluję córki. Mam nadzieję, że macierzyństwo Cię w końcu czegoś nauczy - odpowiedzialności przede wszystkim. Zdrowia dla córek, jakkolwiek mają na imię.


http://www.par-michal.legnica.opoka.org.pl/adwent.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaja jak berety!!! SŁUCHAJCIE, MOŻE I ARISA KŁAMIE I ZMYŚLA RÓŻNE HISTORIE, ALE TAK NAPRAWDE - CZY MACIE PEWNOŚĆ, ŻE WSZYSCY POZA NIĄ MÓWIĄ PRAWDĘ? I PODAJĄ SIĘ ZA TYCH, KTÓRYMI SĄ? A JAKA MAMY PEWNOŚĆ, ŻE WY TO WY? INTERNET MA TO DO SIEBIE, ŻE KAŻDY JEST TAK NAPRAWDĘ ANONIMOWY I JEŚLI KTOŚ PISZĘ NA FORACH TO ZNACZY ZGADZA SIĘ NA TO, ŻE MOŻE BYĆ OKŁAMYWANY LUB MOŻE SAM KŁAMAĆ. NIGDY NIE JESTEŚ PEWNA KTO SIEDZI PO DRUGIEJ STRONIE PRZY KOMPIE! DAJCIE JUŻ SPOKÓJ. NAWET JEŚLI ONA KŁAMIE - MI TYM KRZYWDY NIE ROBI, NAWET JAK MI OBRĄBIE TYŁEK NA INNYM FORUM - KOMU TO ZASZKODZI, KTO MNIE ZNA Z WAS???


http://www.suwaczek.pl/cache/e8f4041d2e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nitka07
jaja jak berety!!! Słuchajcie, może i arisa kłamie i zmyśla różne historie, ale tak naprawde - czy macie pewność, że wszyscy poza nią mówią prawdę? I podają się za tych, którymi są? A jaka mamy pewność, że wy to wy? Internet ma to do siebie, że każdy jest tak naprawdę anonimowy i jeśli ktoś piszę na forach to znaczy zgadza się na to, że może być okłamywany lub może sam kłamać. Nigdy nie jesteś pewna kto siedzi po drugiej stronie przy kompie! Dajcie już spokój. Nawet jeśli ona kłamie - mi tym krzywdy nie robi, nawet jak mi obrąbie tyłek na innym forum - komu to zaszkodzi, kto mnie zna z was???

odp
wielki brat patrzy


http://suwaczki.maluchy.pl/li-39814.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-39815.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-39810.png

17.04.2009-2 piekne kreseczki
22.06.2009-zobaczylismy cie masz juz 72,2mm w 13,4tc
28.07.2009-masz juz 15cm
28.07.2009-USG-SYNEK
19.08.2008-slyszelismy bicie twojego serduszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nitko dokladnie sie z Toba zgadzam.
Tak jak napisalam wczesniej, nawet jesli, to jakis powod ku temu ma. Moze cos sie wydarzylo w jej zyciu takiego, ze ma taka potrzebe.
Komu tym szkodzi???
Mnie osobiscie jest wszystko jedno czy jej coreczka nazywa sie Madzia, Kasia czy Basia??? I czy maz urodzil sie 12 czy 34. Jakie to ma znaczenie???

Stad tez pytanie do wojowniczek prawdy. Walczycie o prawde, ale ktora prawde? Moze Wasza prawda akurat prawda nie jest. No i tak wogole, to w jakim celu????
Jedyny jaki widze, to sianie fermentu.

Dajcie juz spokoj, nikt z nas Waszej prawdy nie potrzebuje.


http://s2.pierwszezabki.pl/041/0414929a0.png?9507

http://www.suwaczki.com/tickers/km5stv73l6r9nxfg.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc dziewczynki!

Arisa - Gratulacje! Duza dziewucha! Pokaz szybko zdjecie!

Ja wczoraj i dzis bylam na szkole rodzenia. Bylo bardzo fajnie i instruktorka tez byla super. Wiekszosc rzeczy juz wiedzialam z lektur i z internetu ;):P, ale nie zaluje ze poszlam. Poza tym byla wycieczka na oddzial polozniczy (tez juz tam bylam 6 tyg. temu jak mialam wypadek), cwiczenia oddychania, pozycje do porodu, masaz plecow :D, spotkanie z pediatra, mozna bylo zadawac pytania itd. Ogolnie swietnie to wszystko bylo zorganizowane.

Nie za bardzo podoba mi sie pomysl pisania na prywatnym watku. Juz raz taka proba byla podjeta i jednak wole pisac tutaj.
Piszac na forum mam te swiadomosc, ze kazdy moze to przeczytac i skomentowac. Nie interesuje mnie kto czyta moje wypowiedzi, jesli mu to w czyms pomaga czy sprawia przyjemnosc to dobrze. Niczego sie nie boje, bo nikogo nie krzywdze moimi wypowiedziami.

Dziewczyny - nie rezygnujcie z forum, juz tak malo nam zostalo! Pomyslcie jak to bedzie fajnie, jak za chwile zobaczymy wszystkie nasze dzieciaczki! Szkoda ze akurat nam to sie przytrafilo - takie niepotrzebne zamieszanie...

Pozdrawiam!!


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3c2n0a9ne9y47c.png
http://www.suwaczki.com/tickers/h5v8xzdv8cv8e4l9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Daffi

75sylwia1
Sory kochane styczniówki, ale nie mogę dłużej czytać i pozostać obojętna na to co te grudnióweczki wypisują,
Wiecie co jak Was czytam to zastanawiam się skąd tyle jadu i nienawiści w niektórych i Wy pewnie nazywacie się chrześcijankami, a zachowujecie się jak faryzeusze, radzę wziąć biblię do ręki i przeczytać słynne słowa Chrystusa " Kto z was jest bez winy niech pierwszy rzuci na Nią kamień"
Możecie być z siebie dumne, bo to miedzy innymi dzięki wam arisa dzisiaj urodziła, to przez was miała skurcze i nie doczekała do dnia porodu, na szczęście Weroniczka jest dużą i silną dziewczynką, i to wy powinniście być ukarane za sianie zamętu a nawet usunięte z forum, mam nadzieję ze Nasze gospodynie wyciągną w stosunku do was konsekwencje.

No to teraz i wy mozecie byc dumne bo dzieki waszym fermentom nasza kolezanka trafila do szpitala!
Wiecej wstydu dziewczyny!
dodam jeszcze od siebie ze forum nie opiera sie w 100% na anonimowosci bo sa osoby ktore sie tutaj dobrze znaja z reala!
obojetnosc wasza wobec trolli i darzenie ich szacunkeim jak kazdego innego forumowicza jest sprzeczne z zasadami forum.
chyba nie czytalyscie regulaminu i nie wiecie ze osoby trollujace czyli takie ktore nie pisza prawdy tylko zmyslaja historie podlegaja forumowej karze!
Nie zastanowilo was w ogole dlaczego Arisa zmienila konto i dlaczego tak najada na grudniwoki 2009?
jesli chcecie mozecie akceptowac trolla ale ja osobiscie tego nie akcpetuje bo nie tylko wg mnie osoba ktora robi takie dziwactwa powinna sie leczyc. to nie jest normalne zachowanie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek9876

Dajcie spokój już tu i piszcie na pw . A nie zaśmiecacie styczniówką wątek . Przez was będą musiały wziąść i założyć nowy .
Szkoda że nie umiecie uszanować ich prośby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kwiatuszek9876
Dajcie spokój już tu i piszcie na pw . A nie zaśmiecacie styczniówką wątek . Przez was będą musiały wziąść i założyć nowy .
Szkoda że nie umiecie uszanować ich proźby

chyba prośby a nie proźby:lol:

skoro my zaśmiecamy,to co ty robisz?????????????????


http://www.suwaczki.com/tickers/ug37df9htzkll9el.png
http://www.suwaczki.com/tickers/ojxe8u69vk2b8jtc.png
http://www.suwaczki.com/tickers/ojxe8iiky2y17cmo.png http://s2.pierwszezabki.pl/026/0264099b0.png?7172

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek9876

Prosze was żebyście dały spokój tym które tego potrzebują .

I na tym kończe .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Daffi

kwiatuszek9876
Dajcie spokój już tu i piszcie na pw . A nie zaśmiecacie styczniówką wątek . Przez was będą musiały wziąść i założyć nowy .
Szkoda że nie umiecie uszanować ich prośby

posluchaj niema co ziac na siebie ogniem bo nie o to chodzi..
ale widac ze nie zauwazacie pewnych spraw...
jak bedziesz sie czula jak dowiesz sie ze to co napisalas na prywatnym Arisa wyniesie poza watek i z twoich problemow zrobi sobie koncert posmiewania itp?
byloby ci milo gdybys zwierzala sie a ktos tym bezczelnie szastał?
takze moze troszke zrozumienia dla tych co przechodza przez to i nie moga patrzec jak Arisa wkreca sie w nowe watki wymyslaniem glupot... jak miala zdobyc nowe kolezanki z ktoych zadrwi podobnie?

ciekawy jest fakt ze Arisa wczoraj byla na forum napisala posta a pozneij go usunela.... a juz po 14 urodzila....

no tak chyba znam jej odpowiedz... 3 dziecko porod szybki i expresowy a pozatym nie ona byla na forum tylko jej maz. ja wto nie uwierze a tak sie bedzie wlasnie bronic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Dziewczynki,

Nie było mnie przez tydzień a tu tyle zmian.

Przede wszystkim gratuluję nowym mamusiom!!!!!
Mam nadzieję, że Wy i wasze Dzieciątka macie się dobrze.

Ja swój pierwszy pobyt w szpitalu mam już za sobą. Nie należy to do przyjemności.
Trochę strachu było bo to dopiero 34 tydzień ale na razie jest wszystko ze mną i z synkiem dobrze i nie planujemy wcześniejszego porodu :)
A najbardziej to mój mąż był przerażony jak lekarz z izby przyjęć stwierdził że zostawia mnie w szpitalu.

Czy to forum całkiem umarło???
Mam nadzieję że nie....

A jak Wasze przygotowania do świąt? Prezenty już zakupione?


25dz (cc)
http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3rjjgu8ewg40p.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grudniówki 2009 a co Was obchodzi nasz wątek?! Coś Wam nie pasuje, to piszcie do administratorów forum lub gospodyń i tyle, a nie zaśmiecacie Nam tu wątek. Jeśli tak mają wyglądać styczniówki 2011, to ja się wypisuję i nigdzie nie będę pisać. Nara!


Fotografia amatorska http://anna-dabrowska.blogspot.com/
https://www.facebook.com/AnnaDabrowskaFotografia

http://s5.suwaczek.com/20090627290217.png
http://s2.pierwszezabki.pl/039/0393199d0.png?1687http://s4.suwaczek.com/201101175165.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kasia - ja jeszcze na swieta nie jestem gotowa. Jestem na etapie planowania potraw wigilijnych. Prezentow tez jeszcze nie mam, ale w tym roku beda skromne, bo juz tyle kasy poszlo na dzidziusiowe rzeczy, a mam jeszcze sporo do kupienia.

Ann - nie rezygnuj prosze, to z pewnoscia na dniach sie uspokoi i bedzie tak jak kiedys. Przynajmniej ja nie zamierzam byc zaszczuta przez "kolezanki" Arisy. My im przeciez nic zlego nie zrobilysmy!

Arisa - slodkie kurczatko z tej Twojej coreczki! Niech sie zdrowo chowa.

Ja wczoraj wybralam ubranka na wyjscie ze szpitala, juz sie nie moge doczekac jak ubiore w nie mojego malenkiego Skarba.

Trzymajcie sie cieplo dziewczynki!


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3c2n0a9ne9y47c.png
http://www.suwaczki.com/tickers/h5v8xzdv8cv8e4l9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Eulalia

Hej dziewczyny!
Jak mi jest przykro, że tak się tutaj porobiło...
niezależnie od tego, co się stanie będę niesamowicie mile wspominała chwile spędzone na tym forum.
Bardzo serdecznie pozdrawiam Was wszystkie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
  • Dodaj nową pozycję...