Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
anioleksko

Dzieciaczki rocznik 2003

Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda,że tylko my dwie :( Cos mam pecha, bo dla młodszej córy też nie ma wątku i tłoku :)

Oliwia jest z listopada.W sumie fajna dziewczynka tylko taka płaczka z niej co mnie wkurza ale staram akceptować i ją wspierać.Już drugi rok chodzi do przedszkola.W tamtym roku nie była nim tak zachwycona jak w tym roku.Wieczne są kombinacje z jedzeniem,jak ją zachęcać a nie zniechęcać...różnie to wychodzi.Na szczęście jest kilka rzeczy, które lubi więc cos tam zawsze zje :)

A jak Twój SYNALEK????Przedszkolak?Łobuziak?Mamusiński?....pisz pisz


Mama trójki fajnych babeczek Oliśki, Majci i Jukciaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adrian jest z pazdziernika

od kad poszedl do przedszkola-od wrzesnia-bardzo zrobil sie otwarty,odwarzny,gadatliwy i...niedobry

straszny rozranbiaka-teksty ma zabojcze
poza tym pokazuje ostatnio fochy i humorki:(
cizko cos do niego dociera...

ale jestem dobrej mysli ze minie ten okres buntu:)

a mamisynek-faktycznie,bo malzon moj pracuje w Niemczech,i bywa srednio raz na 2-3 miesiace,wiec sila rzeczy...


http://www.suwaczek.pl/cache/036c6dbc46.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fochy i humorki powiadasz....hehehe

Nasza Oliwia nawet w przedszkolu zaczyna łobuzować, Pani ostatnio się na nią skarżyła i prawdę mówiąc jak jesteśmy razem cały weekend to zawsze są jakieś wojny,bo potrafi kompletnie nas olewać, choć jak coś chce to jest przesłodka.Jak pół dnia spędza w przedszkolu nie ma takiej walki ale w weekendy:duren:

Masz trochę przechlapane jak sama z synusiem siedzisz...no ale takie życie, teraz coraz więcej przecież mam samotnie w domach nadrabia za dwoje rodziców. Fajnie jak małżeństwa razem wyjeżdżają za chlebem ale to jeszcze rzadkość.

Ja mam samotne okresy tylko sporadycznie,bo maż co jakiś czas na poligonie ale tak czy siak miesiąc sama z dwiema pannami to obóz przetrwania :)


Mama trójki fajnych babeczek Oliśki, Majci i Jukciaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

my też rocznik 2003, w grudniu urodzinki


Julia 23 grudzień 2003
Maja 07 luty 2007

Zapraszamy do głosowania na największe oczy ;)
http://parenting.pl/galeria/showphoto.php/photo/541

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jak fajnie nowe maluszki z 2003 roku...HURRRA!!!!!!!
Ja troche zapracowana i zdołowana więc długo mnie nie było na forumowisku ale fajnie,że nas przybyło :)

Anielska , tak meżul wojskowy i z roku na rok coraz bardziej ma dowódczy głos...wrrrr

U nas urodzinki właśnie były w ostatnią niedzielkę. Robiliśmy na Lelewela....odkąd Oliwia była na takich imprezach urodzinowych z przedszkola , też marzyła o takiej imprezce....było fajnie, dzieciaki sie wybawiły a Oliwia szczęśliwa!!!!

Loogool a Wy co planujecie????


Mama trójki fajnych babeczek Oliśki, Majci i Jukciaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisałam posta i go wcięło...anioleksko ,pisałam,że Jadranka ma głupawe odzywki-jak wszystkie dzieciaki w jej grupie-np sraczka,kupa-tekst w windzie-ale tu sraczka śmierdzi,to norma...zwłaszcza jak są ludzie w tej windzie,przy mnie przeciez nie bedzie sie popisywać:he:


http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/18377.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich:)

Jestem tu nowa:)
mam dwoch super syneczków Kubusia i Tomeczka:D
musze sie jeszcze troszku oswoic na tym forum,wiec wybaczcie jak bede popelniac jakies gafy:Nieśmiały:

Pozdrawiam!:Śmiech:


http://lilypie.com/pic/080218/C4A1.jpghttp://b5.lilypie.com/wqvCp1/.png http://b2.lilypie.com/R7sYp1/.png
http://www.suwaczki.com/tickers/dqprp07w0nonrjks.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też witam w Nowym Roku!Fajnie,że nas coraz więcej.Będę częściej zaglądać :)
My wchodzimy w etap przyjaźni...i ciesze się z tego,bo Oliwia już potrafi iść z kimś ładnie się bawić.Dziś specjalnie od koleżanki zabrałam jej córę( a 6 tyg temu urodziła maleństwo) na zabawę do nas...rewelka, dziewczyn nie było...i ja miałam spokój a i koleżanka mogła spokojnie odsapnąć z maleństwem....a dziewczyny przeszczęśliwe, nawet powymieniały się zabawkami...heheh

U nas w przedszkolu teraz mnóstwo atrakcji, w tym tygodniu zabawa choinkowa i DZIEń BABCI I DZIADKA....Oliwia wybrała sobie przebranie biedronki :)

Pozdrawiam wszystkie mamuśki z maluszkami starszakami :)!!!!


Mama trójki fajnych babeczek Oliśki, Majci i Jukciaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie ja też mam corcie z rocznika 2003 w maju skonczy 5 lat.
Ma na imie Monisia i uwielbia bawic sie lalkami , czytac ksiazeczki , a najbardziej stroic. Jest uroczym i kochanym łobuziaczkiwem. Pozdrawiam:Oczko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...