Szpitale

Szpital w CIECHANOWIE

dejanira5

dejanira5

Witam!!!
Czy któraś z Was miała przyjemność mieć doczynienia ze szpitalem w Ciechanowie?

3576 dejanira5 Kobieta, 35 lat, woj. mazowieckie

Odpowiedzi znajdują się poniżej

dejanira5

dejanira5

niestety nieiwele osób udzielających sie na forum pochodzi z moich okolic :( szkoda że Ciechanowianki nie chcą podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami :( :36_2_21: :36_2_58:

mika123

mika123

hey! Ja rodziłam pierwszą ciąże w szpitalu w Ciechanowie i nie jestem zadowolona

--

5709 mika123 Kobieta, 0 lat
dejanira5

dejanira5

Wątek załozyłam będąc w ciąży, już dwa miesiące temu urodziłam Stasia, rodzilismy w Ciechanowie i chyba nie było tak najgorzej, chociaż nie mam doświadczenia w tych sprawach bo to moje pierwsze dziecko. Wydaje mi się że zależy na jakie połozne sie trafi. Te które mnie przyjmowały w nocy na oddział były sympatyczne ale niestety nie przejmowały sie że leżę przykryta samym przezcieradłem przez całą noc i marznę :Kiepsko: Rano po zmianie inna połozna jak tylko przyszła zaraz po siódmej to pierwsze co zrobiła to dała mi koc bo byłam fioletowa z zimna i ta połozna była super, odierała poród i bardzo pomoagała. lekarz na któego trafiłam też w pożądku, moja gin prowadząca była w tym czasie na wyjeździe. Wielkim minusem jest to że po porordzie położne na oddziale noworodkowym nie uczą karmić piersią ani kapać dziecko. Przez utrwalenie złych nawyków od początku, teraz mamy problemy z karmieniem ale ani ja ani Staś nie umiemy się poprawnie do tego zabrać. :Płacz:

dejanira5

dejanira5

Nadal nikogo z Ciechanowa :( może teraz.
Spodziewam sie drugiej dzidzi i ciekawa jestem czy cos zmieniło się od na tutejszej porodówce:Padnięty:

Malutka5

Malutka5