Szpitale

Porodówka w Zabrzu Biskupice

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~jujkikj

~jujkikj

I jak wrażenia?faktycznie teraz porody to taka bajka ze można dostać zewnatrzoponowe na życzenie i sie nie męczyć?

~gfhvvb

~gfhvvb

Moj pierwszy porod nie nalezal do szybkich i latwych dlatego teraz tak wypytuje o te znieczulenia....

~hfcncf

~hfcncf

Czy może mi odpisać kobieta ktora tam rodzila?jak to jest tam z znieczuleniem?trzeba miec jakas konsultacje anestioligiczna?gdzie to się załatwia?to jest płatne?i czy trzeba miec ten plan porodu żeby dostać to znieczulenie?

~Moncik

~Moncik

Witam, mam zamiar rodzic w tym szpitalu juz za miesiac :) jestem po szkole rodzenia w tym szpitalu wiec cos tam w glowie jest. Jesli chodzi o znieczulenie jest oczywiscie darmowe jednak trzeba miec konsultacje z anastezjologiem zrobione po 35 tygodniu ciazy. Plan porodu nie jest wymagany ale mile widziany- to duzy plus dla nas i pomoc dla poloznych a spisanie zajmuje tylko pare minut :)

~IkaPL

~IkaPL

Drogie mamy powiedzcie proszę co szpital zapewnia na porodówce a czego nie ma i trzeba mieć swoje np. Podkłady na łóżko, Pieluszki itp.

~sadasd

~sadasd

musisz mieć swoje podkłady poporodowe, dobrze jest mieć swoje podpaski, możesz mieć swoje ubranka dla dziecka ale nie musisz, pampersy, pieluchę tetrową, mokre chusteczki, krem na odparzenia. Plan porodu a jeżeli go nie masz położne dają na porodówce.

~katieee

~katieee

a jak jest z obecnością studentów? czy mimo wyraźnej informacji, że się nie zgadzam to czy pod koniec porodu zbiera się chmara studentów? :|

~Nohoko

~Nohoko

Lezalam na patologii zdecydowanie odradzam ze względu na lekarzy. Jedzenie sale sprzęt super położne cudowne ale lekarze to jakiś koszmar. Co chwilę inny zero przepływu informacji zero podejmowania decyzji n podstawie rzetelnych badań. Usg? A po co? Badanie podczas tygodniowego leżenia? A po co? Leżeć i lekarzy nie denerwować pytaniami.

~nbhkkbh

~nbhkkbh