Szpitale

Szpital w Krakowie

Odpowiedzi znajdują się poniżej

KasiaPe

KasiaPe

hej dziewczyn!
Mam pytanie, jestem w pierwszej ciąży i niestety nie wiem jak wygląda kwestia wyboru szpitala. jeżeli już sobie jakiś upatrzę lub jeżeli chodzę do ginekologa prywatnie i wiem w którym szpitalu pracuje to mam iść do tego szpitala i zgłosić chęć porodu w nim? może mi to ktoś wytłumaczyć bo jestem niestety zupełnie zielona i zagubiona w tej kwestii..

58696 kasiape Kobieta, 30 lat, Kraków
~Elinaa

~Elinaa

Ja polecam poród też prywatnie. Pierwszy raz rodziłam z nfz i była masaaakra...

~Elinaa

~Elinaa

No szpital bardzo w porządku, mega standard - nie ma co porównywać do nfz. Lekarz nazywa się Jankowski i jest bardzo miłym i pomocnym Panem. Służy dobrą radą, uspokaja przy porodzie.

agnieszka.sii

agnieszka.sii

Szukam aktualnych opinii na temat Siemiradzkiego - czy ma ktoś jakieś niedawne doświadczenia z porodem rodzinnym w tym miejscu? Polecacie miejsce i kadrę?

59607 agnieszka-sii Kobieta, 31 lat, Kraków
~Sashhaaaa

~Sashhaaaa

Agnieszka, ja o siemiradzkim slyszalam rozne opinie, ale w koncu tam nie poszlam. Wybralam Femine - te co dziewczyny polecaly i tam bede rodzila. Szpital wyglada rewelacyjnie i obsluga wyglada na bardzo profesjonalna.

Ana5

Ana5

Rodziłam w Żeromskim i byłam bardzo zadowolona. Poród z komplikacjami, ale wszystko dobrze się skończyło dzięki położnym i lekarzom. Opieka poporodowa także bardzo dobra. Z mojego doświadczenia wynika, że jak się nie gwiazdorzy, nie cuduje i względnie współpracuje z personelem to wszystkim jest prościej. Szpital to w końcu nie hotel, a poród nie wczasy. Teraz próbuje szczęścia w Siemiradzkim, ale to ze względu na możliwość kompleksowego prowadzenia ciąży na NFZ.

54791 ana5 Kobieta, 35 lat, krk
~Emeczka78

~Emeczka78

~Sashhaaaa