Skocz do zawartości
Forum

Grudnióweczki 2015 - czyli ostatnie dwupaczki tego roku :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Zaliczyliśmy właśnie kolejną wizytę u laryngologa. Musiał specjalnie dla nas gabinet otwierać. Mały miał w nocy 38,2. Teraz ma 37,8. Na szczęście okazało się, że to nie od uszu. Nawet jest lepiej, i badanie słuchu lepiej wyszło. Wielkie uff..
Miałam już czarną wizję szpitala.

http://www.suwaczki.com/tickers/gg64j44jigxjyf5q.png

Odnośnik do komentarza

Mokka
Dobrze, że to był fałszywy alarm.

Peonia
Ja jestem zielona w kwestii kp. Jaś miał karmienie mieszane a potem tylko butlę i problemy w drugą stronę z zatwardzeniami.
Nie było naszej pani pediatry i ta co była stwierdziła, że te kupy są za rzadkie. A ja naprawdę się nie znam i dlatego pytam Was. Teraz już się tak nie napina przy robieniu, więc brzuszek chyba Jej nie boli. I na wadze przybiera czyli nie przelatuje przez nią wszystko.
A Enterol jak na razie kup nie zagęścił i mam wrażenie, że tego nie zrobi.

Odnośnik do komentarza

Mm3
Z tymi kupami tak jest :-))) na początku na samej piersi :-))) nawet może zdarzyć się do 6 i one są luźne tak jak Peonia napisała :+))

Mokka
Współczuje stresu, ale najważniejsze, że nic nie wyszło choć nie wiem u Was tak jest temp później nic, a później uszy
P.s wyglądasz na bardzo sympatyczną osobę :-))

Peonia
Ja za panny bardzo lubiłam sukienki w lecie no, ale jak pojawiły się dzieci to jestem w szortach przy piaskownicy

http://fajnamama.pl/suwaczki/6mr4ztx.png]Tekst linka[/url]

Odnośnik do komentarza
Gość MamaWczesniaka

Mm3
Nie jestem ekspertem, ale u nas na kp bylo 8-10 kup dziennie do ok. 3 mies. I to nie byla biegunka, lataliszmy po pediatrach I szitalach na konsultacje, ale wszysci twierdzili ze jest OK. Przy tym mlody pieknie przybieral na wadze.

Odnośnik do komentarza
Gość Kaisuis

Dzień dobry