Przedszkolaki

Czerwcątka 2014

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Truskawa

Truskawa

Nie rozpisuje sie bo znów mi nie opublikuje :/

Dziewczyny dwa szybkie pytania:
Co dla ciężarnej na imieniny? Coś ciążowego ( książki ma) czy wręcz przeciwnie ? Chodzi o drobiazg jakiś. No i w ogóle co kupic bo to nie moja koleżanka i coś neutralnego potrzebuję.

W środę mamy gości, niby nie na jedzenie, ale coś zrobić muszę, jakieś pomysły?

--

http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

43801 truskawa Kobieta, 36 lat, W
Cyranka1985

Cyranka1985

Hej Kochane. Witajcie w nowym roku. Truskawa ha kupilabym cos do domu tak zwana durnostojke jakis ladny flakon lub np naczynie zaroodporne komplet szklanek lub kubkow. Mozesz kupić pizze i upiec albo frytki mrozone tez upiec. Co jeszcze jakas sałatkę np brokul feta warstwowa. I przkaski typu chipsy paluszki.
U nas biegunki sie uspokajaja na szczescie bo juz zaczynalam sie martwic. Poza tym maly po tych ptzebojach zaczyna miec lepszy apetyt co mnie cieszy bardzo. Piszcie co u Was. Buzka

--

http://www.suwaczki.com/tickers/relgh37175neinix.png

38135 cyranka1985 Kobieta, 34 lata, Tomaszow Lubelski
PiotrusRozrabiaka

PiotrusRozrabiaka

Truskawa
Każdy myśle ucieszy sie ze świeczki jakiejś :) Myśle, ze w tym kierunku powinnaś pójść :)
Jedzenie szybkie i fajne to chili con carne. Mięso mielone, odrobina cebuli i czosnek, pomidory w puszce, papryka i fasola czerwona, danie gotowe, super z bagietka, bądź w plackach tortilli :)
Sałatka: rukola, pomidorki koktajlowe, kurczak w curry i prażony słonecznik, podane z sosem czosnkowym. Ja zawsze w kółeczko układam warzywa i do środka kolka kładę mięso, ktore polewam sosem i wszystko posypuje słonecznikiem, ładnie wyglada.
Ostatnio robiłam domowe zapiekanki na bagietkę, tez super i szybkie.
I tak świątecznie każdemu polecam przepis na mega szybki i łatwy piernik, z przepisu na www.kwestiasmaku.pl piernik najlepszy :) nie robię polewy, tylko przekładam powidłami.
Dziś robiliśmy Piotrusiowi sesje świąteczna, wyszło super, teraz musimy zdjecia wywołać :)
Jestem z niej bardzo dumna, bo robiłam scenografie i wyszło super, oczywiście duża zasługa męża, bo zdjecia zrobił i obrobił :)
Pozdrawiam Was Noworocznie :)
Czy Wy tez cały czas świętujecie, czy Wasze życie juz wróciło do normalności?
Cyranka
Biegunki niech idą precz :)

--

http://www.suwaczki.com/tickers/relgx1hprer3jjsc.png

43546 piotrusrozrabiaka Kobieta, 33 lata, Pabianice
Truskawa

Truskawa

Świeczka to powinien byc dobry pomysł ;))) moze jakas na wyprzedażach znajdę ;))))) chociaż jak byłam w sklepach to miałam wrażenie ze juz wszystko wymiecione, ludzie chyba przed świetami kupowali.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

43801 truskawa Kobieta, 36 lat, W
Truskawa

Truskawa

Cyranka - dobrze ze apetyt wrocil :)))
Rozrabiaka - sesja super sprawa, ja próbuje wywołać i uporządkować zdjęcia, ale ciagle czasu nie mam :/ zastanawiam sie czy wywoływać czy zrobic foto książkę.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

43801 truskawa Kobieta, 36 lat, W
PiotrusRozrabiaka

PiotrusRozrabiaka

Truskawa
Lepiej wywołać i zrobić album, przynajmniej ja tak wole :)
Powymiatali wszystko...szkoda jutro miałam sie udać na szał wyprzedaży świątecznych :)

--

http://www.suwaczki.com/tickers/relgx1hprer3jjsc.png

43546 piotrusrozrabiaka Kobieta, 33 lata, Pabianice
Cyranka1985

Cyranka1985

Kurcze dostalam dzisiaj trzydniowy antybiotyk bo jestem chora mam nandz ze malego niee zaraze chociaz zaczyna kaslac dam mu profilaktycznie przez kilka dni smalczyku z borsuka i bedzie ok. Dla mnie kazda sesja Malucha to super pomysł. Jak maly sie urodził to do chyba ukonczenia przez biego pol roku codziennie mu fotki robilam zeby kiedyś byla pamiątka. Pozdrawiam pobiedzialkowo Was
Dziubala odezwij sie

--

http://www.suwaczki.com/tickers/relgh37175neinix.png

38135 cyranka1985 Kobieta, 34 lata, Tomaszow Lubelski
Truskawa

Truskawa

Cześć dziewczyny, jak tam weekend mija? Bo ja sie zabrałam za porządkowanie ciuszków małej bo niektóre sa juz dawno za małe, a w szafie leżą nadal. Gdym ja miała tyle ciuchów co ona :))

Dostałam książkę Ani Starmach, pyszne 25, ale jakieś super nie są.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

43801 truskawa Kobieta, 36 lat, W