Przedszkolaki

2009 l i p i e c :]]]]]]

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Just Rzeszów

Just Rzeszów

Hej Mamuśki,

Dawno mnie nie było, bo dużo sie u mnie działo.

Na wstępie gratulacje dla rozpakowanych i zdrówka dla ich pociech.

A w skrócie tylko powiem,
Wykańczaliśmy nowe mieszkanie i pomieszkiwaliśmy u rodziców.
W nowym mieszkaniu jeszcze nie mamy neta a w pracy nie było czasu.

A do tego wszystkiego jeszcze doszła I Komunia syna. Także sama radość. Momentami nie wiedziałam jak się nazywam. Spałam po kilka godzin na dobę.
Na szczęście od 1,5 tygodnia jesteśmy u siebie. Jeszcze częściowo na kartonach.

pozdrawiam,

--

http://parenting.pl/galeria/data/1122/thumbs/DSC04768.JPGhttp://www.suwaczek.pl/cache/964586a0a9.png http://s2.pierwszezabki.pl/024/0242779b0.png?3327
http://parenting.pl/galeria/data/1122/thumbs/DSC04928.JPGhttp://suwaczki.maluchy.pl/li-23935.png

2472 just-rzeszow Kobieta, 39 lat, Rzeszów
zanna

zanna

no a u nas w nocy katastrofa bo zapomnielismy pampersa założyć i zasikane wszystko...

--

http://s3.suwaczek.com/200906304662.pnghttp://suwaczki.maluchy.pl/li-50407.png

2962 zanna Kobieta, 41 lat, Warszawa
joannab

joannab

a my po lekarzu na antybiotykach i dobrze bo juz sliny nie moglam lykac, teraz jeszcze pobolewa ale da sie jesc, za to Ola przestala jesc, trzeba w nia wmuszac mleczko choc troche zeby jadla zeby leki na pusty zoladek nie dawac, pokazuje na buzie i mowi ala, wiec ja chyba gardelko tez boli bardzo,moze antybiotyk jej troszke wolniej dziala niz moj? jutro rodzice maja z nia przyjechac na zakupy to ja obejrze i w razie co to pojdziemy do doktorki,ale goraczki nie ma wiec zntybiotyk podzialal, chumor i checi do zabawy sa. Sa tez nowe slowa: jujek (wujek) momok (robak, mucha itp) :)
jak z nia spalam to sie wiercila strasznie i bylo jej cieplo , nie chciala koldry - w przeciwienstwie do mnie hihi, i oddychala przez buzie, tak jakby nosek zatkany ale kataru nie ma... nie wiem czy jej kupic jakies krople odtykajace???

Ankieta farbowanie włosów - znajome to link jakby ktoras chciala sprobowac zakwalifikowac sie do testowania farby do wlosow :)

--

http://www.suwaczek.pl/cache/d2f2eb5c4a.png

http://s2.pierwszezabki.pl/023/0233899d0.png?1246

http://adbreaker.pl/jak-grac#/adbreaker/recomname=Joanna%20Borkowska&recomemail=kaktusp%40op.pl wygrywaj nagrody

2686 joannab Kobieta, 42 lata, Kętrzyn
Lidiaro

Lidiaro

Witam.
Chwila spokoju jak ja lubię tą "chwilę". Mały śpi po basenie wymęczony. (Mucha mi lata koło nosa zaraz ją zabije wrr...) Tyle roboty mam wkoło domu i w domu, że nie wiem za co się zabrać wybrałam odświeżenie kom :))

--

http://www.suwaczki.com/tickers/1usaanli31w756vp.png

http://www.suwaczki.com/tickers/82doanliuqec5pb4.png

3114 lidiaro Kobieta, 0 lat, Zagłębie
gmonia

gmonia

Tasik Wszystkiego naj...naj..naj... dla Szymka!!! :36_3_19::36_3_19::36_3_19:

Mummy fajny pomysł :Oczko:
kurka ja to nie mam w ogóle pomysłu na urodzinki dla Natki :hmm: pewnie skończy się też na jakimś grillu tyle, że wyłącznie dla rodzinki :mdr:

Just super, że już na swoim ::):

joannab
zdrówka!

--

http://www.ticker.7910.org/an1cJTi0g410000Mzg3bGR8Mzg3NjZkYXxOYXN6YSBHYWJyeXNpYSBtYQ.gif
http://www.ticker.7910.org/as1cEZl0g410000Mzc3bGR8NTA1NjI0ZHxOYXN6YSBOYXRhbGthIG1h.gif
http://davf.daisypath.com/DTlxp1.png

3479 gmonia Kobieta, 14 lat, małopolskie
joannab

joannab

hej u nas lepiej, antybiotyk dziala, Oli w koncu powrocil apetyt :)
ja na urodziny zamowie tort, i pewnie beda tylko domownicy, bo nie mam kasy na imprezy :( pewnie jeszcze kupie jakas zabawke :)

--

http://www.suwaczek.pl/cache/d2f2eb5c4a.png

http://s2.pierwszezabki.pl/023/0233899d0.png?1246

http://adbreaker.pl/jak-grac#/adbreaker/recomname=Joanna%20Borkowska&recomemail=kaktusp%40op.pl wygrywaj nagrody

2686 joannab Kobieta, 42 lata, Kętrzyn
Martynaa

Martynaa

wszystkiego najlepszego szymuśś !!!

--

http://wiktorek2406.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png
http://s1.suwaczek.com/200611173438.png
http://s6.suwaczek.com/201012241032.png

"Dzieci bardziej niż inni potrzebuj

4629 martynaa Kobieta, 26 lat, Będzin