Przedszkolaki

STYCZEŃ 2009 - zaczynamy

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Szani

~Szani

magdaloza
Super! ale jak sama piszesz tez Cie to denerwowalo czasem,wiec kobietom w ciazy chyba nie dogodzisz:))) Kazda by chciala cos innego niz ma:) Ja nie narzekam...bywa roznie,ale generalnie dobrze:)
Ale fajno wiedziec,ze tacy mezczyzni,jak Twoj maz...istnieja:D pozdr

100 % racji :) Kobiecie w ciazy trudno dogodzic :):):) hehe

aneta1808

aneta1808

Szani
wiem ze piwo jest dobre na włosy :) :):) ale niewiem czy w takim stanei mozna ;P

oki dzieki,spruboje...oczywiscie nie pic (jestem apstynetka)ale plukac w piwie moze sie uda i stan moich wlosow sie poprawi...

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqt5odkiiz54rq.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqupjyeduy21no.png

1337 aneta1808 Kobieta, 39 lat, londyn-lublin
magdaloza

magdaloza

Niestety w ciazy wszelkie infekcje leczy sie dluzej niz zwykle:((( Ja tez...niby zwykle przeziebienie mialam a 1.5 tyg sie kurowalam.Przez 6 dni bralam paracetamol,ale odpuscilam,bo to nie mialo sensu.Ale tez strasznie to znosilam.Tak,ze wiem,jak sie czujesz..wiec zycze DUZO ZDROWKA:))))
A jaki masz plan na jutro? Bo na dzis to chyba juz zaden...haha

--

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/3774.png

http://www.suwaczek.pl/cache/7795e927a9.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20060416580117.png

2064 magdaloza Kobieta, 42 lata, Saltburn By The Sea/UK
magdaloza

magdaloza

Dobrze ,ze chociaz sobie z tego zdajemy sprawe:)))Sliczne malenstwo:)

--

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/3774.png

http://www.suwaczek.pl/cache/7795e927a9.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20060416580117.png

2064 magdaloza Kobieta, 42 lata, Saltburn By The Sea/UK
aneta1808

aneta1808

magdaloza
Niestety w ciazy wszelkie infekcje leczy sie dluzej niz zwykle:((( Ja tez...niby zwykle przeziebienie mialam a 1.5 tyg sie kurowalam.Przez 6 dni bralam paracetamol,ale odpuscilam,bo to nie mialo sensu.Ale tez strasznie to znosilam.Tak,ze wiem,jak sie czujesz..wiec zycze DUZO ZDROWKA:))))
A jaki masz plan na jutro? Bo na dzis to chyba juz zaden...haha

DZIEKI- wiesz ja nie biore zadnych lekow nawet paracetamolu mam w domu ale walcze zeby tylko nie brac bo nie chce,mam nadzieje ze sie szybko wykuruje bo padne....na jutro plan??? hhhhmmmmm....jak nie bedzie padac to moze rusze swoje cztery litery i pochodze po sklepach musze cos malej kupic bo nic nie mam oprucz tego co mamuska mi kupila w polsce,czas leci a trzeba powoli kolekcionowac ciuszki,pieluszki,kocyki itp...a Ty co planujesz???

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqt5odkiiz54rq.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqupjyeduy21no.png

1337 aneta1808 Kobieta, 39 lat, londyn-lublin
magdaloza

magdaloza

Hmm...ja moze tez skocze na sklepy:) Jak bedzie pogoda:))) Ja nie mam jeszcze prawie nic...3 pary spioszek ,2kocyki,reczniczek i czapeczke...Jakos tak nie wiem,co kupowac:D Wiem,ze to glupie,ale jakos tak obawiam sie,zeby nie kupic za malego.
A Ty co planujesz kupowac??? Moze cos podpowiesz?? Tu ponoc ciuszki dzieciece tansze:))

--

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/3774.png

http://www.suwaczek.pl/cache/7795e927a9.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20060416580117.png

2064 magdaloza Kobieta, 42 lata, Saltburn By The Sea/UK
~Szani

~Szani

na przeziebienie dobre jest mleczko z miodem i czosnkiem :)
albo syrop z cebuli :)

aneta1808

aneta1808

magdaloza
Hmm...ja moze tez skocze na sklepy:) Jak bedzie pogoda:))) Ja nie mam jeszcze prawie nic...3 pary spioszek ,2kocyki,reczniczek i czapeczke...Jakos tak nie wiem,co kupowac:D Wiem,ze to glupie,ale jakos tak obawiam sie,zeby nie kupic za malego.
A Ty co planujesz kupowac??? Moze cos podpowiesz?? Tu ponoc ciuszki dzieciece tansze:))

jakies spioszki,kocyk,czapeczki,fajne sa buciki nie widzialam jeszcze takich w polsce a sa rozne,kaftaniki,skarpetki,jakies kapleciki,no i moze cos jeszcze wpadnie w oko wiesz jak jest jak sie wchodzi do sklepow to nie wiesz na co sie patrzec i pewnie znajac zycie to wszystko sie przyda i czlowiek sie zaladuje wszystkim po uszy...ale ja uwielbiam kupowac a jeszcze dla dzieciatka to juz calkiem az sie buzia usmiecha jak widzisz te sliczne ciuszki....

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqt5odkiiz54rq.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqupjyeduy21no.png

1337 aneta1808 Kobieta, 39 lat, londyn-lublin
~Szani

~Szani

magdaloza
Hmm...ja moze tez skocze na sklepy:) Jak bedzie pogoda:))) Ja nie mam jeszcze prawie nic...3 pary spioszek ,2kocyki,reczniczek i czapeczke...Jakos tak nie wiem,co kupowac:D Wiem,ze to glupie,ale jakos tak obawiam sie,zeby nie kupic za malego.
A Ty co planujesz kupowac??? Moze cos podpowiesz?? Tu ponoc ciuszki dzieciece tansze:))

podpowiem ci tyle :) jesli ubranka na rozmiar 62 kupisz beda dobre bo maleństwa maja około 55 cm wiec te na pewno beda pasowały a mniejsze zawsze mozna dokupic :)

aneta1808

aneta1808

Szani
na przeziebienie dobre jest mleczko z miodem i czosnkiem :)
albo syrop z cebuli :)

dziekuje pije mleko z miodem soku z cebuli chyba bym nie przelknela o rany....pije tez sok z malin,czosnek jem takze mam nadzieje ze mnie szybko pusci.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqt5odkiiz54rq.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqupjyeduy21no.png

1337 aneta1808 Kobieta, 39 lat, londyn-lublin