Przedszkolaki

STYCZEŃ 2009 - zaczynamy

Odpowiedzi znajdują się poniżej

aneta1808

aneta1808

magdaloza
Wiesz...moze maja wiecej zajec niz my...To sie zdarza..Ale juz niedlugo i my pewnie bedziemy tu rzadziej...Choc nie mowie hop...,bo a noz znajdziemy czas:)))

moze i tak no coz szkoda ale mam nadzieje ze sie pojawia i bedzie nas duzo i wesolo tak jak kiedys jak sie tu zarejstrowalam....co do zagladania tutaj rzadziej to nie ja...znajac mnie to chocby na minute ale sie zjawie bardzo mi tu fajnie jest....

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqt5odkiiz54rq.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqupjyeduy21no.png

1337 aneta1808 Kobieta, 39 lat, londyn-lublin
aneta1808

aneta1808

magdaloza
aneta1808
magdaloza

Hahaha...dobre..ja tez tak czasem mam :))) Takie leniwce z nas sie zrobily:)))

dokladnie ja to jak nigdy jestem leniwa strasznie....ale coz takie sa uroki ciazy...nie martwie sie tym nadrobie wszystko...

Pewnie,ze tak...Ale ja sie chyba bede musiala nieco zmobilizowac,bo od tego "wypoczywania" lamie mnie w plecach..hahaha

oooo to nie dobrze ze cie lamie..musisz czesciej wypoczywac....

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqt5odkiiz54rq.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqupjyeduy21no.png

1337 aneta1808 Kobieta, 39 lat, londyn-lublin
magdaloza

magdaloza

aneta1808
magdaloza
Wiesz...moze maja wiecej zajec niz my...To sie zdarza..Ale juz niedlugo i my pewnie bedziemy tu rzadziej...Choc nie mowie hop...,bo a noz znajdziemy czas:)))

moze i tak no coz szkoda ale mam nadzieje ze sie pojawia i bedzie nas duzo i wesolo tak jak kiedys jak sie tu zarejstrowalam....co do zagladania tutaj rzadziej to nie ja...znajac mnie to chocby na minute ale sie zjawie bardzo mi tu fajnie jest....

Hahaha...no tak:)))
Ja mam nadzieje tez zagladac...a apropos filmu...to ....niestety...nie bardzo wiem o co chodzilo:( Wyklady tesciowej przycmily jego tresc...hahaha

--

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/3774.png

http://www.suwaczek.pl/cache/7795e927a9.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20060416580117.png

2064 magdaloza Kobieta, 42 lata, Saltburn By The Sea/UK
magdaloza

magdaloza

aneta1808
magdaloza
aneta1808

dokladnie ja to jak nigdy jestem leniwa strasznie....ale coz takie sa uroki ciazy...nie martwie sie tym nadrobie wszystko...

Pewnie,ze tak...Ale ja sie chyba bede musiala nieco zmobilizowac,bo od tego "wypoczywania" lamie mnie w plecach..hahaha

oooo to nie dobrze ze cie lamie..musisz czesciej wypoczywac....

chyba bardziej sie ruszac...hihi...A dzisiaj szczegolnie...caly dzien przed kompem...Masakra! To jak uzaleznienie:P

--

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/3774.png

http://www.suwaczek.pl/cache/7795e927a9.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20060416580117.png

2064 magdaloza Kobieta, 42 lata, Saltburn By The Sea/UK
aneta1808

aneta1808

magdaloza
aneta1808
magdaloza
Wiesz...moze maja wiecej zajec niz my...To sie zdarza..Ale juz niedlugo i my pewnie bedziemy tu rzadziej...Choc nie mowie hop...,bo a noz znajdziemy czas:)))

moze i tak no coz szkoda ale mam nadzieje ze sie pojawia i bedzie nas duzo i wesolo tak jak kiedys jak sie tu zarejstrowalam....co do zagladania tutaj rzadziej to nie ja...znajac mnie to chocby na minute ale sie zjawie bardzo mi tu fajnie jest....

Hahaha...no tak:)))
Ja mam nadzieje tez zagladac...a apropos filmu...to ....niestety...nie bardzo wiem o co chodzilo:( Wyklady tesciowej przycmily jego tresc...hahaha

no fajny byl odcinek ale musze jeszcze raz powtorke zobaczyc.....tylko nie bardzo pamietam kiedy beda powtarzac??? moze ty wiesz??

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqt5odkiiz54rq.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqupjyeduy21no.png

1337 aneta1808 Kobieta, 39 lat, londyn-lublin
aneta1808

aneta1808

magdaloza
aneta1808
magdaloza

Pewnie,ze tak...Ale ja sie chyba bede musiala nieco zmobilizowac,bo od tego "wypoczywania" lamie mnie w plecach..hahaha

oooo to nie dobrze ze cie lamie..musisz czesciej wypoczywac....

chyba bardziej sie ruszac...hihi...A dzisiaj szczegolnie...caly dzien przed kompem...Masakra! To jak uzaleznienie:P

zebys wiedziala ze internet uzaleznia ja tez od rana na kompie siedze jedyna moja przerwa to ugotowalam obiad i pojechalismy na zakupy..

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqt5odkiiz54rq.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqupjyeduy21no.png

1337 aneta1808 Kobieta, 39 lat, londyn-lublin
Monika74

Monika74

witajcie gadułki.......
ja wpadam na chwilę........ porobiłam troche mężowi ksiegowości. i ledwo zyję, nie lubie tego. bleeeeeeee . wpadłam by zyczyc Wam dobrej nocki........... śpijcie dobrze.......

--

"Trzeba pamiętać o nieustannej wdzięczności za ten dar, jakim dla człowieka jest drugi człowiek"
Jan Paweł II
http://www.suwaczki.com/tickers/kjmny2v4czom45yv.png

http://www.suwaczki.com/tickers/kjmnha00gwz48lwf.png
http://s2.pierwszezabki.pl/017/017432990.png?6784

http://www.suwaczki.com/tickers/asxzxzdvin5ytkiw.png

1126 monika74 Kobieta, 45 lat, Warszawa - Wola
magdaloza

magdaloza

aneta1808
magdaloza
aneta1808

moze i tak no coz szkoda ale mam nadzieje ze sie pojawia i bedzie nas duzo i wesolo tak jak kiedys jak sie tu zarejstrowalam....co do zagladania tutaj rzadziej to nie ja...znajac mnie to chocby na minute ale sie zjawie bardzo mi tu fajnie jest....

Hahaha...no tak:)))
Ja mam nadzieje tez zagladac...a apropos filmu...to ....niestety...nie bardzo wiem o co chodzilo:( Wyklady tesciowej przycmily jego tresc...hahaha

no fajny byl odcinek ale musze jeszcze raz powtorke zobaczyc.....tylko nie bardzo pamietam kiedy beda powtarzac??? moze ty wiesz??

Niestety nie wiem...ale to chyba mozna sprawdzic na txt...Moze jutro z rana???

--

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/3774.png

http://www.suwaczek.pl/cache/7795e927a9.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20060416580117.png

2064 magdaloza Kobieta, 42 lata, Saltburn By The Sea/UK
aneta1808

aneta1808

Monika74
witajcie gadułki.......
ja wpadam na chwilę........ porobiłam troche mężowi ksiegowości. i ledwo zyję, nie lubie tego. bleeeeeeee . wpadłam by zyczyc Wam dobrej nocki........... śpijcie dobrze.......

dzieki i ja tez zycze dobrej nocki i milych snow...czekamy na ciebie jutro papa

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqt5odkiiz54rq.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqupjyeduy21no.png

1337 aneta1808 Kobieta, 39 lat, londyn-lublin
magdaloza

magdaloza

Monika74
witajcie gadułki.......
ja wpadam na chwilę........ porobiłam troche mężowi ksiegowości. i ledwo zyję, nie lubie tego. bleeeeeeee . wpadłam by zyczyc Wam dobrej nocki........... śpijcie dobrze.......

Dzieki Kochana i wzajemnie:)))
Dobrej nocki:)Papa

--

http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/3774.png

http://www.suwaczek.pl/cache/7795e927a9.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20060416580117.png

2064 magdaloza Kobieta, 42 lata, Saltburn By The Sea/UK