Przedszkolaki

Grudzień 2008

Odpowiedzi znajdują się poniżej

maczetka

maczetka

Witajcie Mamuśki :)
u mnie po staremu wiec nie piszę żeby nie zanudzac ale czytam regularnie.
Kupiłam Adasiowi wózek , padło jednak na Inglesinę Trip, jak dla mnie przesiadka z mojego czołga na nią to rewelacja, mogę szczerze polecić. Myslałam ze bede musiała sprzedac bo Adi za chiny nie chciał w niej jezdzic ale dzis sie chyba przełamał i siedział cały spacer spokojnie.
Co do łozek... ja planuje kupić własnie takie ze zjeżdzalnią i namiotem pod spodem, widziałam u nas podobne w meblowym i do tego z całym zestawem mebli ale jak narazie to boje sie ze mój Wiercioch spadnie z piętrowego. Moze za rok.
Dzis odwiedza mnie kolezanka z 2 tygodnie starszym synem od Adasia. zobaczymy jak sie beda dogadywać bo moj Adi na codzien spotyka sie z moim bratankiem 3 mce młodszym i chyba sie na nim ograniczył :)
Jestem na etapie kupienia butów wiosennych i chce Elefanten ale u nas nie ma. musze wysłac kase siostrze niech mi kupi w Wawie bo kiedys je widziałam i są rewelacyjnie miękkie i ładne. chcę te Deichmann | dzieciece | Elefanten | 1400863 albo te Deichmann | dzieciece | Elefanten | 1400071.
Poza tym nuda. u nas przedszkola juz zajete i nie wiem co zrobię. trzeba bedzie załatwiac jakos panstwowe a pozniej przenosic. obudziłam sie z palcem w nocniku, nie wiem co ja sobie myslałam ze ktos bedzie na mnie czekał czy co ;)ale jakos dam radę. pozdr :yo_man:

--

:36_1_21::36_1_21::36_1_21::36_1_21::36_1_21:

2107 maczetka Kobieta, 34 lata, Tomaszów Lubelski
Ewelinka

Ewelinka

Tinko to trzymam kciuki za mieszkanie, fajnie, że tak blisko mamy :) I nie takie drogie, mam nadzieję, że Wam wypali :D

U nas nuda, mały teraz śpi i mam chwilę dla siebie :D

Maczetka, fajnie, że zajrzałaś, a buciki superowe :)

--

http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

1342 ewelinka Kobieta, 36 lat, Jarosław
~aniagrig

~aniagrig

Witam,

mi równiez podobają się buty z deichmana.Wybrałam dla Oli te z hello kity Deichmann | dzieciece | HELLO KITTY | 1400855 niestety nie było jej rozmiaru.A tak mi się spodobały:((((

Od dwóch dni chodzimy do klubu malucha.Ola bardzo ładnie bawi się z dziećmi.Dzisiaj to nawet nie chciałą iść ze mną do domu,ja juz się ubrałam i powioedziłąm papa a ona do mnie papa.Musiałm jej naobiecywać,żeby ze mną wyszła.W sumie to dobrze,bo mogę się zacząć rozglądac za pracą i jakby się cos trafiło to miałabym ją gdzie zostawić.

tinka_30

tinka_30

Witam

Fajne buciki macie no oku, my tez wlasnie szukamy.

Aniagrig w Deichmanie jest tak, ze jak nie ma numeru pani sprawdza w komputerze i moze ci sciagnac z innego miasta - za darmo i bez zobowiazan - ja juz tak korzystalam. Moze i o tym wiedzialas, ale postanowilam napisac:)))

Z mieszkaniem czekamy, 31 marca jest przetarg, tak wiec sie okaze wtedy, choc wiem,ze sa inni zainteresowani i moze nie byc tak latwo.

--

http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

959 tinka-30 Kobieta, 14 lat, w
Ewelinka

Ewelinka

Mój rozrabiaka poszedł spać po 14 i śpi do tej pory, potem pójdzie spać koło północy i wstanie o 5 rano. Jestem już nieprzytomna z niewyspania :(

Aniu za każdym razem jak widzę zdjęcie Oli, to nie mogę się nadziwić jakim cudem ma takie długie włosy???? :D

--

http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

1342 ewelinka Kobieta, 36 lat, Jarosław
magan23

magan23

Witam i ja :)

Ostatnio się nie odzywałam, a i zaglądałam z rzadka... Całkowicie pochłonęły nas porządki po remoncie i przeprowadzka, no ale od soboty jesteśmy na nowym mieszkanku :)

łóżeczka rzeczywiście fajowe, Zuu odziedziczyła naszą kanapę znaczy na razie śpimy razem, ale młoda tak się rzuca w nocy że nie wiem czy nie przeniesiemy się do drugiego pokoju :) Chyba cos w powietrzu wisi, bo od kilku dni śpi bardzo niespokojnie...

No my już mamy wiosenne buciki, znaczy babcia nas wyręczyła :D My jesteśmy fanami firmy Emel, od początku nam rehabilitanci przez których się przewinęliśmy polecali i tak chyba zostanie ;)
Rózowe trzewiczki cale skórzane ~EMEL~R.22 .PL (1473592517) - Aukcje - Onet.pl. Aukcje internetowe dla każdego.

Zuzia chodzi z mężem na te zajęcia adaptacyjne do przedszkola na razie bardzo jej się podoba, ale zobaczymy jak to będzie jak trzeba będzie ją zostawić fizycznie we wrześniu...

Tinko trzymam kciuki za mieszkanko!!

--

http://s3.suwaczek.com/200812175365.png

http://s2.suwaczek.com/201211075565.png

2717 magan23 Kobieta, 38 lat, Skierniewice
magan23

magan23

A wogóle to mam pytanko :)

Niedługo byśmy chcieli przejść na nowy fotelik 15-36 kg, bo w tym co jeździ to już łepetyna jej wystaje - tylko w tych większych to są zapięcia trzypunktowe czyli zwykłe pasy samochodowe, tylko nie jestem pewna czy jeszcze nie jest za mała na takie pasy... Co myślicie?

--

http://s3.suwaczek.com/200812175365.png

http://s2.suwaczek.com/201211075565.png

2717 magan23 Kobieta, 38 lat, Skierniewice
Ewelinka

Ewelinka

Magan, fajnie, że zajrzałaś :) Właśnie też niedługo mam zamiar kupić taki właśnie fotelik, bo w tym 9-18 kg, nawet się już nie dopina! Mam już upatrzony Chicco z Zyg Zakiem :D Myślę, że nasze dzieciaczki dadzą już sobie radę, chociaż mojemu jeszcze brakuje 2 kg :)

--

http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

1342 ewelinka Kobieta, 36 lat, Jarosław
magan23

magan23

Nooo my będziemy mieli używany po moim chrześniaku RECARO YOUNG SPORT MIDNIGHT/GREY!!! 3 X GRATIS!!! (1503648695) - Aukcje - Onet.pl. Aukcje internetowe dla każdego. tylko jeszcze musimy ponegocjować cenę ::D:
Zuzka zapina się w pasy tylko łepek już jej wystaje, więc czas najwyższy zmienić!! I wyszło tak, że ten fotelik jest w kategorii 9-36 kg i pasy pięciopunktowe też będą :)

--

http://s3.suwaczek.com/200812175365.png

http://s2.suwaczek.com/201211075565.png

2717 magan23 Kobieta, 38 lat, Skierniewice
agmi

agmi

Hej, dziewczyny ::):
Mam już drugą córkę :D Łucję ::):
Urodziła się 4 marca o 7:55, ważyła 4,5 i miała 60 cm. Poród dość lekki. Starsza siostra dobrze przyjęła młodszą ::):
W moim przypadku okazuje się (jak na razie), że przy drugim dziecku jest dużo łatwiej i człowiek nie jest tak wykończony, bo wie co i jak, więc zostaje sama frajda :D Polecam ;)
Pozdrawiam gorąco! :D

--

http://www.suwaczki.com/tickers/9o2zegz24oxr1w7g.png
http://www.suwaczki.com/tickers/zpbnroeqduluvlv3.png
http://www.suwaczki.com/tickers/3i498ribvup4dcbw.png

1218 agmi Kobieta, 36 lat, miasto