Prośba o pomoc

Dziecko autystyczne - prośba o pomoc początkującej mamie :-(

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Maja68

~Maja68

Prosze sie zglosic do Centrum Diagnozy i Terapii Zaburzen ROzowjowych dr Monika Zielinska. Jest to najlepszy specjalista w tej dziedzinie.
I co wazniejsze doskonaly terapeuta .
A najwazniejsza jest mozliwosc terapii ktora sie jak najszybciej rozpocznie.
Powodzenia

~Dima

~Dima

Mama C proszę o wiadomość na maila bo niewiem jak inaczej mozemy się skontaktować. A zapraszam do obejrzenia filmiku na temat szczepionek i autyzmu , trochę mnie to zaniepokoiło:

image

~Karolina Kędzierska

~Karolina Kędzierska

Dzień dobry!

Nazywam się Karolina Kędzierska i jestem studentką na Uniwersytecie Gdańskim. Studiuję na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością.

Pisze pracę magisterską na temat sytuacji rodzin dzieci z autyzmem. Istotne dla mnie jest Państwa zdanie na temat funkcjonowania rodziny, w której znajduje się dziecko z autyzmem.

Ankieta zawiera 25 pytań zamkniętych i 1 otwarte. Odpowiedzi do ankiet zostały zaczerpnięte z literatury, a także wzięte z własnego doświadczenia. Chciałabym prosić Państwo o weryfikację tych informacji.

Badania są anonimowe i posłużą wyłącznie do celów naukowych. Celem badań jest poznanie sytuacji w jakiej się Państwo znaleźli oraz skonstruowanie jak najlepszych środków, które posłużą do pomocy i poprawienia jakości Państwa życia.

http://www.ankietka.pl/ankieta/131385/sytuacja-rodzin-dzieci-z-autyzmem.html

Bardzo proszę o uzupełnienie ankiety.

Pozdrawiam ciepło,

Karolina Kędzierska

daria.joanna

daria.joanna

Proszę o odpowiedź rodziców posiadająca wiedzę na temat autyzmu.